جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » روایت توئیتری ابوطالبی از “نه” پُر پِژواکِ مردمِ غیور تهران به “کارناوال میتینگ” سیاهی لشگر مزدوران بسیجی در “مصلای تهران”!

روایت توئیتری ابوطالبی از “نه” پُر پِژواکِ مردمِ غیور تهران به “کارناوال میتینگ” سیاهی لشگر مزدوران بسیجی در “مصلای تهران”!

تهرانِ مظلومِ من

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در یادداشت ‌های توئیتری با عنوان « تهران مظلوم من» برخی اظهارنظرهای ارایه شده پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی را یادآورشد.

 یادداشت توئیتری حمید ابوطالبی :
آنها که خاطرشان هست می دانند وقتی اعتدالیون با ارائه لیست امید، سی ـ هیچ توانستند دلواپسان را از راه یابی به مجلس دهم بازدارند، موجبات خشم و غضب آنها را برای خود خریدند. تهران مظلوم من، آن روزکه با رای قاطع خود به اقتدارگرایی افراطی “نه گفتی”، به رویت تیغ تیز دشنام کشیده وتورا کوفه خواندند؛ آن روزکه با رای یکپارچه خود به امید رای دادی تورا کافر و پلید خواندند؛ آن روزکه روبه آینده روشن به تندروی “نه گفتی” تورا از دایره مسلمانی خارج کرده و رای تورا بی ارزش خواندند.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در ادامه به کمپین تبلیغاتی سه شنبه عصر جریان رقیب در مصلای تهران اشاره کرد و گفت : مردم تهران بازهم دلواپسان را شگفت زده کردند.شگفت زدگی دلواپسان از آن جهت که تصورات و خیالبافی هایشان در خصوص تجمع صدو پنجاه هزار نفرو صد و ده هزار نفر محقق نشد.
وی در ادامه نوشت: امروزکه در مصلای خود دوباره به میتینگ اتوبوسی، “نه گفتی” شگفت زده شدند؛ بی حرمتی ازاین بیشترکه حتی نام تهران را برزبان نیاوردند؟
ابوطالبی سپس یادآور می شود که بازهم قرار است تهران مظلوم واقع شود چون  «جمعه که دوباره به امید واعتدال رای دهی، دوباره تورا کوفه خواهندخواند. امروز دوباره دست نیاز به سوی تو درازکرده اند؛ جمعه که دوباره به آنان “نه بگویی” ، تورابا همان تیغ تیزتکفیرخواهند نواخت»
او سپس به مطلب پیشین خود درباره مظلوم واقع شدن مردم تهران پس از شکست انتخاباتی رقیب در راه یابی به مجلس دهم، اشاره کرد  و در تمجید از تهران و مردم تهران نوشت : دوباره برایت می نویسم، از تحقیر و تکفیر و بی حرمتی نهراس؛ تو شهرصداقتی، شهر تمدنی  و شهرفرهنگی، تو دماوندی  پس چون دماوندت سربلند بمان.