چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » بازداشت محمد رضا یوسفیان، رئیس دفتر محمد علی زم

بازداشت محمد رضا یوسفیان، رئیس دفتر محمد علی زم

بر اساس گزارش منابع خبری سایت شبتاب نیوز در قوه قضائیه، در ادامه فشارها بر حجت الاسلام محمد علی زم به به منظور کناره گیری وی از کاندیداتوری انتخابات شورای شهر تهران، دفاع از عملکرد دولت دکتر روحانی و توقف فعالیت رسانه ای روح الله زم، فرزند ایشان، دیروز ۲۵ اردیبهشت محمد رضا یوسفیان، رئیس دفتر وی در دبیرخانه سازمان مناطق آزاد، بدون ارائه احضاریه و کاملا غیر قانونی بازداشت شد.
محمد رضا یوسفیان توسط سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضائیه بازداشت و تا کنون هیچ تماسی با خانواده خود نداشته است، شب گذشته نیز ماموران امنیتی با هجوم، منزل وی را مورد تفتیش قرار داده و کیس کامپیوتر، لوازم شخصی و سایر داراییهای وی را توقیف کردند.
این منبع خبری گفت، بازداشت محمد رضا یوسفیان آغاز پروژه پرونده سازی برای حجت الاسلام محمد علی زم و در نهایت بازداشت ایشان به منظور جلوگیری از راهیابی به شورای شهر تهران است.
بر اساس گزارشی که لحظاتی قبل «آمد نیوز» منتشر کرد، محمد علی زم شب گذشته با دعوت امام جماعت مسجد ابوذر تهران در این مسجد حضور یافت و به دفاع از عملکرد دولت دکتر حسن روحانی پرداخت که در میانه این برنامه بسیجیان حاضر در مسجد حجت الاسلام محمد علی زم را به دلیل دفاع از عملکرد دولت دکتر روحانی و فعالیت رسانه ای روح الله زم، هدف حمله قرار دادند و این مراسم نیمه کاره پایان یافت.