سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » پاسخ کوبنده به سخنان توهین‌آمیز کارگردانِ خاک بر سرِ “قلاده‌های طلا” نسبت به استاد آواز و ادب ایران محمدرضا شجریان

پاسخ کوبنده به سخنان توهین‌آمیز کارگردانِ خاک بر سرِ “قلاده‌های طلا” نسبت به استاد آواز و ادب ایران محمدرضا شجریان

یکی از مجریهای با وجدانِ صداوسیما به نام امیرحسین مدرس با انتشار متنی در اینستاگرام خودش به سخنان ابوالقاسم طالبی نامرد بی ادب بیشرافت رذل درباره محمدرضا شجریان واکنش نشان داد، و نوشت:

آقای ابوالقاسم طالبی پیش از انداختن قلاده‌های طلا به گردن دیگران، قلاده ای از ادب بر گردن خود بیاویز.

با احترام امیرحسین مدرس.

واکنش امیرحسین مدرس به سخنان ابوالقاسم طالبی درباره شجریان: از ادب بر گردن خود بیاویز

ابوالقاسم طالبی  مزدور ِ حقیری است که فیلم پروپاگاندای انتخاباتی ابراهیم رئیسی سفاک جلاد غاصب ملقب به ابرام دراکولای ناسید را تهیه کرده و پیش از آن نیز  با فیلم «قلاده های طلا» به عنوان یک عنصر ضدامنیتی فرومایه شناخته میشد.

ابوالقاسم طالبی ضدفرهنگ و لمپن در همایش پخمگان حامی ابرام دراکولای ناسید گفت: ما امروز باید دعا کنیم حال محمدرضا شجریان خوب شود زیرا دولت یازدهم دستش خالی است و آویزان یک هنرمند سرطانی شده است. امروز دولت روحانی آویزان محمدرضا شجریان یک بیمار سرطانی است که زمانی خودش گفته بود حق ندارید دعای ربنای مرا پخش کنید. من از آقای رییسی گله دارم که چرا وقتی یک هنرمندی در یک مهمانی پیک پیک عرق می‌خورد آبرویش را در رسانه‌ها و همه جا می‌برند اما درعوض یک نفر که به ۳۰ زن تجاوز کرده به دلیل آنکه لباس روحانی پوشیده و با رییس‌جمهور عکس گرفته محاکمه نمی‌شود.