سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » عناصر خائن و ضدمردمی نفوذی در سپاه پاسداران بیش از پیش دشمنی و خصومت خود با دکتر حسن روحانی و اکثریت مردم ایران را آشکار میکند!

عناصر خائن و ضدمردمی نفوذی در سپاه پاسداران بیش از پیش دشمنی و خصومت خود با دکتر حسن روحانی و اکثریت مردم ایران را آشکار میکند!

ابراز وحشت فرمانده سپاه همدان درباره همایش‌های روحانی

پاسدار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه استان همدان در واکنش به دیدار پیروز و مردمی دکتر حسن  روحانی در همدان در حالی که کف بر لب آورده بود، عربده کشان گفت:

آقای روحانی ‌در همدان دل خانواده شهدا را به درد آوردید؟‌چرا در شوی تبلیغاتی شما دختران و پسران پایکوبی و آواز‌خوانی می‌کردند؟! آیا باید حریم محرم و نامحرم در این دیدار شکسته می‌شد و دختران و پسران جوان را به وسط سالن ورزشی می‌آوردند و شروع به انجام حرکات موزون و پایکوبی و آواز خوانی می‌کردند؟! آیا این اقدامات توهین به عفت و حیای عمومی جامعه نیست؟ مقام معظم رهبری فرمودند که فتنه 88 جزء خطوط قرمز نظام است پس آیا خطوط قرمز نظام باید در این محفل شکسته می‌شد! فتنه 88 خط قرمز انقلابی است چرا که در آن فتنه شعاری نظیر”انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است”مطرح شد و آن افراد امروز ممنوع التصویر هستند و در این جا این اقدام در برنامه روحانی در همدان جای تعجب دارد که آیا باید سران فتنه را تطهیر کنیم در حالی که خاتمی و کروبی ممنوع التصویر هستند

تکذیب ارتباط عبدالرضا داوری با دفتر احمدی‌نژاد

علی اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد در کانال تلگرامی خود نوشت: “… طی سالیان اخیر ، یک جریان رسانه‌ای و سیاسی کوشیده است تا افرادی را به عنوان نزدیکان یا اطرافیان دکتر احمدی نژاد به افکار عمومی القاء نماید در حالی که در واقع امر چنین نبوده است. جناب آقای عبدالرضا داوری به عنوان یک فرد علاقمند به دکتر احمدی نژاد از جمله عناصر فعال در حوزه‌های رسانه‌ای و سیاسی محسوب می‌شود که آزادانه دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره مسائل جاری کشور منتشر می‌کند و در حوزه مسائل تاریخی نیز به تحقیق و مطالعه می‌پردازد. برخلاف القای جریان رسانه‌ای خاص، نامبرده هیچ ارتباط اداری و سازمانی با دفتر رییس دولت‌های نهم و دهم نداشته و ندارد و مسئولیت همه مواضع و اظهارنظرهایی که در شبکه‌های رسانه‌ای و مجازی انجام می‌دهند، با خود ایشان است. تعرض و جسارت به ساحت منزه امام عزیز (ره) از سوی هر کس و با هر هدف و انگیزه‌ای صورت گرفته باشد، عملی مذموم و غیرقابل توجیه است ، هر چند که نامبرده به اشتباه خویش پی برده و با توضیحات بعدی نشان داده است که قصد اصلاح و جبران خطای صورت گرفته را دارد.

برادران و دختران لوس وزرا را لوله می‌کنیم!

آخوندی موسوم به   یاسر موسوی روز یکشنبه در اجتماع هواداران محمدباقر خالیباف که در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد ادعا کرد:

قالیباف سردار انقلاب است و بدانید که برادران و دختران لوس وزرای متخلف و همچنین رانت خواران را لوله می کند. وی با اشاره به اینکه شما در جریان مذاکرات لیاقت لوله کردن آمریکا را نداشتید اظهار کرد: آن کسانی که به شما(قالیباف) گفتند لوله، از لوله کردن می هراسند چرا که حتی عرضه لوله کردن برخی شیخ نشین های عرب را نداشتند. وی افزود: دولت از لوله کردن می ترسد چون لیاقت لوله کردن کشورهای ذره بینی همچون جیبوتی را نیز نداشت. وی تصریح کرد: دیار 15 خرداد امروز جمع شده تا به قالیباف بگوید که از رانت خواری و 4 درصدی ها بیزار است و با رأی خود در 29 اردیبهشت و تشکیل دولت مردم، زالو صفتان 4 درصدی را لوله می کند. نامه‌نیوز این خبر را منتشر کرد

محکومیت زاکانی به یک سال حبس 

ایلنا یادآور شد: شعبه 9 دادگاه کیفری یک تهران، زاکانی را به جرم نشر مطالب خلاف واقع به یک سال حبس تعزیری محکوم کرد.علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به دنبال شکایت وزارت نفت به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.زاکانی در تاریخ 13/4/1395 در نشست انجمن روزنامه نگاران مسلمان برخی از افراد و وزارت نفت را به فساد سازمان یافته و پیوسته، رانت خواری، پورسانت بگیری، پرداخت 8 دلار پورسانت فروش نفت به افراد خاص متهم کرده بود.وزارت نفت در پی این اظهارات زاکانی از او به مراجع قضایی شکایت کرد.شعبه 9 دادگاه کیفری یک تهران پس از رسیدگی به این شکایت دوم اردیبهشت ماه زاکانی را به جرم نشر مطالب خلاف واقع به یاک سال حبس تعزیری محکوم کرد. در همین حال زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس با اشاره به انتشار خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر محکومیت وی به خاطر شکایت وزارت نفت، گفت:تعجب می‌کنم چرا در این موقف انتخابات اینگونه مسائل بازیچه سیاسی قرار گرفته و منافع ملی در مقام حوزه سیاسی ذبح می‌شود.