شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » پیروزی صد درصدی روحانی- جهانگیری، و لگدمال شدن” ابرام دراکولای ناسید، خالیباف، میرسقیم” در زیر پای حقیقت!

پیروزی صد درصدی روحانی- جهانگیری، و لگدمال شدن” ابرام دراکولای ناسید، خالیباف، میرسقیم” در زیر پای حقیقت!

انتقاد یک روحانی از نام ستاد رئیسی

شنیده شد که یک نماینده روحانی در مجلس دهم معتقد است که شبیه‌سازی آقای رئیسی با حضرت ابراهیم کار نامعقولی است و نتیجه هم نمی‌دهد. نامه نیوز نوشت؛ حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری درباره نام ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی که «سلام بر ابراهیم(ع)» است، گفت: این شبیه‌سازی‌ها و تندروی‌ها عاقبت خوبی ندارد. ما تجربه این کار را داریم. آقای احمدی‌نژاد را رجایی کرده بودند. خدری اظهار کرد: آقای رئیسی بسیار انسان محترمی است ولی شاید خود او هم راضی نباشد که به پیامبری تشبیه شود. یک سری حرکات نامعقول است و فکر می‌کنم آینده خوبی ندارد.

سوال پناهیان از همسر روحانی

شنیده شد که حجت‌الاسلام پناهیان با بیان اینکه به این علت به حجت‌الاسلام رئیسی تهمت می‌زنند که شعار او ایجاد کار با اتکای درونی است نه با التماس کردن به دشمن، تصریح کرد: انتقاد ما به آقای روحانی این است که روش او کارخانه‌های بیشتری را تعطیل می‌کند. نامه نیوز نوشت؛ وی با بیان اینکه آیا اینکه رئیس جمهور به رقبای خود بگوید اینها می‌خواهند در پیاده رو دیوار بکشند بی‌تقوایی نیست، تصریح کرد: آقای روحانی، چه کسی می‌خواست دیوار بکشد، اینکه می‌گوید اگر اینها رئیس‌جمهور شوند، در را روی زن‌ها و دخترها قفل می‌کنند به چه معنی است؟ همسر حجت‌الاسلام رئیسی که استاد دانشگاه هستند، آیا همسر شما این تعداد کتاب که ایشان نوشته را تا کنون خوانده است؟

انتخاب نماینده با یک وعده کباب وآش!

شنیده شد که نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه مردم نباید با یک وعده کباب و آش نماینده خود را انتخاب کنند، گفت: نباید سرنوشت شهر خود را با یک وعده‌ غذا عوض کنیم و اگر این‌چنین اتفاقی رخ داد مقصر خودمان هستیم زیرا نظام جمهوری اسلامی بر اساس مردمسالاری است و اگر از این نعمت بهره نگیریم خودمان مقصر هستیم پس مردم با انتخاب خود آینده‌شان را رقم می‌زنند و در انتخاب خود نهایت دقت را به کار ببندیم. آیت‌ا… غلامعلی نعیم‌آبادی، ضمن تبریک میلاد امام زمان(عج)، اظهار کرد: وهابیت فاسد اعتقاد به مهدویت را زیر سؤال می‌برد. وی با ذکر عنوان‌های برخی کتاب‌ها بر مطالعه موضوع مهدویت، تاکید کرد: این کتاب‌ها را علمای بزرگ اهل سنت نوشته‌اند، آنها که دیگر شیعه نیستند.