پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » دستهبندی نشده » خانواده مهدی کروبی با انتشار پیامی، از دومین نامزدی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

خانواده مهدی کروبی با انتشار پیامی، از دومین نامزدی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

 

به گزارش شبتاب نیوز به نقل از سحام، در بخشی از این پیام آمده: “از رئیس جمهور انتظار است با پذیرش ضعف ها صریح و شفاف با مردم سخن بگوید و تعهد عملی خود را در پیگیری مطالبات مردم اعلام نماید.”

متن این پیام بدین شرح است:

مردم شریف ایران
در آستانه انتخابی مهم و حساس قرار گرفته ایم، انتخابی که در شرایط پر تنش فعلی نقش کلیدی در مسیر کشور ایفا خواهد کرد. ما بر این باوریم که مشروعیت سیاسی تمامی ارکان نظام منوط به رأی و اراده مردم است. این مهم در بدو انقلاب به درستی مورد توجه تدوین کنندگان قانون اساسی قرار گرفت و بنیانگذار نظام در مقاطع مختلف بارها بر آن تأکید کرد. با این وجود می دانیم در چند دهه گذشته نگرشی که قائل به رأی و اراده ملت در تعیین مسیر و سرنوشت کشور نبوده در مراکز قدرت شکل گرفته است به نحوی که این روزها آثار شوم و زیانبار این نگرش بر کسی پوشیده نیست. آری در پرتو حمایت مستقیم ارکان قدرت، شورای نگهبان و نظامیان منع شده از ورود به سیاست دوره ای سیاه بر مردم و کشور تحمیل شد و دیدیم پدیده شوم صاحبان بصیرت که معجزه هزار سوم می نامیدنش چگونه خرمن انقلاب و کشور را به آتش کشید. به هوش باشیم که این روزها همان جریان با حضور موثر بخشی از نظامیان، ائمه جمعه و نهادهای غیر پاسخگو به صحنه آمده تا کشور خارج شده از لبه پرتگاه را بار دگر بر لبه پرتگاه قرار دهد.

مردم عزیز ایران
می دانیم که در چهار سال گذشته بخشی از مطالبات اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی به حق شما به میزان شایسته مورد توجه دولت اعتدال قرار نگرفت که بدون شک عوامل متعددی از جمله کارشکنی ها و عدم استراتژی مدون در تحقق وعده ها و ناکارآمدی بخشی از بدنه کابینه در آن دخیل بوده است که از این بابت متأسفیم. از دولت به ویژه شخص رییس جمهور انتظار است با پذیرش ضعف ها و کاستی ها صریح و شفاف با مردم سخن بگوید و تعهد عملی خود را در پیگیری مطالبات مردم اعلام نماید.

با این وجود ضمن احترام به نامزده های حاضر و تعدادی از چهره های برجسته و مورد اعتماد مردم که متاسفانه به تیغ نظارت استصوابی گرفتار شدند و عدم حضور آنان معنایی جز محرومیت بخشی از مردم از حق انتخاب شان ندارد، در انتخابات پیش رو از حجت السلام و المسلمین حسن روحانی حمایت می کنیم و امیدواریم ایشان در پرتو عنایات الهی و حضور پرشمار مردم در دوره دوم ریاست جمهوری با بکارگیری نیروهای توانمند و قابل در جهت تحقق خواست مردم در حوزه های مختلف قدم بردارند.
خانواده مهدی کروبی
بیستم اردیبهشت ماه ۱۳۹۶