جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » بابک‌ داد و روح‌الله زم تهدید به ترور شدند

بابک‌ داد و روح‌الله زم تهدید به ترور شدند

«بابک‌داد» روزنامه‌نگار ایرانی مقیم فرانسه که چند روز قبل در کانال تلگرامی خود، از دریافت ایمیل‌های تهدیدآمیز خبر داده بود، از دریافت مجدد ایمیل تهدیدآمیز دیگری خبر داده که وی را به «بریدنِ سر و قتل» وعده داده‌اند.

به گزارش «آمدنیوز»، در اولین این ایمیل‌ها فردی که خود را «پاسدار وطن» نامیده، به‌خاطر آن‌چه «مطالب اهانت‌آمیز​ به رهبر جمهوری اسلامی» نامیده شده، وعده داده به زودی سر از بدن آقای «داد» جدا می‌کند. «بابک‌داد»​ با انتشار آن ایمیل، با کنایه نوشته بود: «حالا ببینیم پلیس فتا چه خواهد کرد؟!»

در ایمیل تازه‌ای که از سوی فرد یا افراد تهدیدکننده به نشانی آقای «داد» ارسال شده، فردی با ادعای «پاسدار» با تکرار تهدید خود همچنین آقای «روح‌الله زم» مؤسس «آمدنیوز» را هم به قتل تا پیش از انتخابات و آقای «بابک‌داد» را هم به ترور تا آخر تیرماه امسال تهدید نموده است.

وعده ترور این دو در یک ایمیل، احتمالاً ناشی از توّهم همکاری آنها در «آمدنیوز» است. این در حالی است که آقای «بابک داد» ارتباط کاری با «آمدنیوز» ندارد و «روح‌الله زم» هم بارها اعلام کرده مؤسس «آمدنیوز» است و ارتباط کاری منظم با این مجموعه‌ی رسانه‌ای ندارد.

dad_Terror.jpg

آقایان «داد» و «زم» از معترضان به کودتای انتخاباتی سال ۸۸ بودند که با تهدیدات مختلف ناگزیر به ترک کشور شدند. اما در استمرار فعالیت‌های انتقادی خود، نشانه‌ای از استفاده از «حربه اهانت و توهین» به سران جمهوری اسلامی دیده نمی‌شود.

dad_Terror_2.gif«آمدنیوز» مطلع شده مقامات امنیتی بین‌المللی در حال بررسی موضوع تهدیدات متعدد جمهوری اسلامی و روسیه هستند، اما فعلاً مجاز نیست از جزئیات روند پیگیری امنیتی این موضوع، اطلاعاتی را منتشر کند.