شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » محمدعلی محسن زاده: حفاظت از شخصیتها آش کشک خاله است!

محمدعلی محسن زاده: حفاظت از شخصیتها آش کشک خاله است!

 محمدعلی محسن زاده “مسئول دفترنمانیدگی ولی فقیه در ثارالله کرمان”!!: حفاظت از شخصیتها آش کشک خاله است! چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم، باید حفاظت کنیم!

طوفان فرهنگ سوز از بیسوادی پاسدارهای قرارگاه ثارالله و ضابطین سلطه طلب قضائیه ناشی میشود! که به بهانه این که از “ولی فقیه” حکم دارند هرحرفی را میزنند و هر تندروی را انجام میدهند، و به هیچ نهادی هم پاسخگو نیستند!

محمدعلی محسن‌زاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه   در سپاه ثارالله استان کرمان،  ۳ اردیبهشت در سخنانی در جمع نیروهای سپاه در شهرستان انار استان کرمان معرفی کاندیدا  از سوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) را برای انتخابات ریاست جمهوری “حجت شرعی” دانست و مدعی شد: “جبهه مردمی [نیروهای] انقلاب اسلامی الان دو گزینه در شش نفر دارند، هر کدام‌شان را معرفی کردند برای ما حجت شرعی است. خروجی جبهه مردمی انقلاب اسلامی هر کسی باشد برای ما امین است و بنا نیست ما در سپاه و بسیج بگوییم به چه کسی رای بدهید.”

سخنرانی مسئول نمایندگی آیت الله خامنه ای در سپاه کرمان در شرایطی صورت گرفته که از میان شش کاندیدای تایید صلاحیت شده برای انتخابات ریاست جمهوری ایران، دو نفر یعنی ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف مورد حمایت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هستند. مشخص نیست که آیا از میان این دو، همان طور که آقای محسن زاده گفته نهایتا یک نفر در نهایت در عرصه رقابت باقی خواهد ماند یا نه.

محمدعلی محسن‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود دولت حسن روحانی را جزو مجموعه هایی دانست که “ضد حاکمیت دینی” هستند و “علیه انقلاب اسلامی” حرکت می کنند.رد صلاحیت آقای روحانی از سوی شورای نگهبان به دلیل “یک اشکال قانونی” امکان‌پذیر نبود. چون این دولت می‌خواهد انتخابات را برگزار کند… اگر به رئیس‌جمهورش بگویند صلاحیت ندارد، درباره وزیر کشورش اشکال پیدا می‌شود و انتخابات زیر سوال می‌رود. اگرچه اینها (دولت حسن روحانی) “ضدحاکمیت دینی هستند و برعلیه انقلاب اسلامی حرکت میکنند.لبته یک راه قانونی پیش‌بینی شده اما برای نظام هزینه دارد و هزینه داشت و آن این بود که مانند زمان بنی‌صدر، مجلس شورای اسلامی به عدم کفایت سیاسی رئیس‌جمهور رای بدهد و حضرت آقا (یعنی علی خامنه ای)  که حکم داده‌اند، تنفیذ حکم‌شان را پس بگیرند و عزل‌شان بکنند و بعد برای اجرای انتخابات کفیل بگیرند.” ا

محسن‌زاده “ثاراللهی!!” همچنین با متهم کردن حسن روحانی به “دروغ” گفتن در مورد حل سریع مشکلات اقتصادی ایران گفت: “قدیمی‌ها یک نفرین کرده‌اند که من بخشی از آن‌ را قبول دارند، گفته‌اند بر پدر آدم دروغگو لعنت؛ من می‌‌گویم بر پدرش نه، پدرش که تقصیری ندارد. بر خود آدم دروغگو لعنت. شما  چهارسال برای اقتصاد کاری نکردید، پس دوباره ثبت‌نام کرده‌اید که چه کار کنید؟… اینجاست که آدم شک می‌کند اینها چه ماموریتی دارند؟”