پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » صحبتهای منتقدانه و افشاگرانه بهزاد قاسمی در حضور آخوند احمد علم‌الهدی

صحبتهای منتقدانه و افشاگرانه بهزاد قاسمی در حضور آخوند احمد علم‌الهدی

دیروز ٢٩ فروردین ١٣٩۶ بهزاد قاسمی« دبیر شجاعِ انجمن اسلامی دانشجویان دانشكده فني و مهندسي دانشگاه‌ آزاد مشهد» در نشست فعالین سیاسی، فرهنگی و علمی با  آخوند احمد علم‌الهدی  انتقادهای تندی را همراه با افشاکردن ماهیت علم الهدی و داماد جلادش ایراد کرد.

متن سخنان بهزاد قاسمی به شرح زیر است:

از این‌که حضرت‌عالی را در ماه منتهی به انتخابات زیارت می‌کنیم و حضرت‌عالی در این برهه به یاد جوانان، دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها افتاده‌اید به‌ هیچ‌ عنوان خرسند نیستیم.

ما آرزو می‌کنیم که همیشه انتخابات باشد تا مسئولین به یاد دانشجو و دانشگاه بیفتند ولی برای حضرت‌عالی این شرط لازم بوده ولی شرط کافی نمی‌باشد برای زیارت حضرت‌عالی در محیط دانشگاه هم باید نزدیک به انتخابات باشیم و هم یکی از نزدیکان حضرت‌عالی نیز جز کاندیداها باشد.

متأسفانه در سال گذشته شاهد از دست دادن دو اسطوره عقلانیت و اعتدال در سطح کشور و استان بوده‌ایم حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و آیت‌الله واعظ طبسی که فقدان این دو بزرگوار در سطح کشور و استان باعث گسترش تندروی و افراطی‌گری گردیده است.

در شرایطی که با حضرت‌عالی سخن می‌گویم شهر مشهد از لحاظ بین‌المللی و در سطح کشور از شرایط مناسبی برخوردار نمی‌باشد عده‌ای ما را حکومت خودمختار تحت زمام حضرت‌عالی دانسته و عده‌ای این شهر مقدس را جولانگاه جریانی که وجهه اصلی انقلاب را استحاله کرده و با تندروی باعث شده که چهره انقلابی گری یک چهره قانون‌گریز، بی‌خرد و خودکامه به جهان مخابره شود و اخیراً نیز نشان داده‌اند که در جای‌جایش از مقام معظم رهبری نیز عبور خواهند کرد.

به‌ راستی چرا ما با آن‌ همه سابقه تاریخی و فرهنگی غنی در خراسان و هم‌چنین وجود نورانی حضرت علی بن موسی‌الرضا به این نقطه رسیده‌ایم؟!

حضرت حجت‌الاسلام! ما دانشجویان به عملکرد حضرت‌عالی در بسیاری از زمینه‌ها نقدهای جدی داشته که در ذیل به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌نمایم.

بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری عمل به قانون فصل الخطاب همه مسئولین می‌باشد ولی در این شهر مسئولین به خود اجازه می‌دهند قانون را زیر پا گذاشته و سخنرانی‌های قانونی و کنسرت‌هایی که مجوز اجرا دریافت نموده‌اند و امثال این موارد را لغو نمایند و جای بسی سؤال است که چرا حضرت‌عالی به‌جای تمرد جستن و محکوم کردن این بی‌قانونی‌ها از این افراد حمایت و یا سکوت می‌فرمایید.

متأسفانه تناقضات بسیاری در حرف‌های حضرتعالی مشاهده می‌گردد، چطور می‌باشد که در دولت گذشته مردم با اشکنه و پیاز سیر می‌شدند اما اکنون با مرغ و گوشت هم سیر نمی‌شوند؟

حضرت حجت‌الاسلام ما انقلاب کرده‌ایم که فرد قانون‌گذار نباشد و قانون‌گذاری و حق تعیین سرنوشت مردم بنا به اصول متعدد قانون اساسی جز حقوق اساسی ملت می‌باشد.

جایگاه قانون‌گذاری فقط یک‌جا بوده و آن هم مجلس شورای اسلامی می‌باشد بدون شک تریبون نماز جمعه و دفاتر مسئولین جای مناسبی برای قانون‌گذاری نیست.

در صنعت هتل‌داری و گردشگری به‌واسطه رفتارهای یک‌جانبه گرایانه توسط گروهی در اقلیت، باعث کاهش اعتماد بین‌المللی در سطح جهانی به شهر مشهد گردیده این صنعت به مرز ورشکستگی نزدیک می‌شود طول عمر حضور گردشگران در مشهد به دلیل این‌گونه رفتارها به کمتر از ۲ روز رسیده و اقدامات نابخردانه جماعتی بی‌بصیرت و قانون‌شکن من‌جمله بالا رفتن از دیوار کنسولگری عربستان سعودی در مشهد علیرغم که آن سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری گردیده بود و شهر مشهد نیز به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ انتخاب گردیده بود باعث کاهش چشمگیر سفر مسافران کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به شهر مشهد گردیده است.

در بحث واگذاری تریبون‌های نماز جمعه در دیدار ماه مبارک رمضان مقام معظم رهبری با دانشجویان، منظور ایشان، واگذاری تریبون‌ها به‌تمامی تشکل‌ها و طیف‌های فکری بود ولی آنچه ما تاکنون در سطح کشور مشاهده کرده‌ایم واگذاری این تریبون‌ها به یک طیف خاص بوده است. هم‌چنین نماز جمعه باید محور وحدت و همدلی باشد نه اینکه با سخنرانی نماینده مجلسی باعث ایجاد تفرقه بین برادران شیعه و اهل تسنن گردد.

یک درخواست هم خدمت حجت‌الاسلام رئیسی داریم که از حضرت‌عالی تقاضا داریم به ایشان انتقال دهید به ایشان بفرمایید مسئولین یک‌بار امام زمان را برای رسیدن به اهداف خود خرج نموده‌اند بی‌شک توزیع آرد مجانی و غذای نذری بازدید از روستاهای محروم که قطعاً این روستا در دولت قبل و زمان‌های گذشته وجود داشته‌اند و به‌یک‌باره پدید نیامده‌اند از جیب بیت‌المال کار مناسبی نیست بهتر است ایشان عمل به توصیه‌های چندگانه مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قراردادِ و امام رضا(ع) را که تاکنون مظهر همدلی و وحدت بین جریان‌های سیاسی کشور بوده است سیاسی ننمایند و یا در صورت ثابت‌قدم بودن و توان رقابت از مسئولیت خود استعفا نمایند.
در پایان اگر قصد تلطیف چهره ساخته‌شده از خود را در بین اذهان عمومی دارید بی‌شک با تشکیل جلسات به این‌گونه این امر میسر نبوده و نیاز به کار عملی از حضرت‌عالی دارد و ما به‌هیچ‌عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای با استحاله انقلاب و اسلام مشهد و قم را به واتیکانی دیگر تبدیل نمایند و به آنان می‌گوییم ایران ملک مشاع همه ایرانیان است و ایران از آن‌همه ایرانیان خواهد بود این ما نیستیم که باید مشهد را ترک نماییم. آن‌ها باید رفتار خود را اصلاح نمایند.