سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » اظهار تاسف دزد کلّاش و مال مردم خوری موسوم به “صادق سارق” از اعتراضات عمومی و مستمر مردم به فضاحت فساد در قوه قضائیه

اظهار تاسف دزد کلّاش و مال مردم خوری موسوم به “صادق سارق” از اعتراضات عمومی و مستمر مردم به فضاحت فساد در قوه قضائیه

آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی:  همنوایی و هماهنگی افراد داخل کشور برای هجمه علیه قوه‌قضائیه تأسف‌آور است

رئیس قوه‌قضائیه گفت: چند سالی است که قوه قضاییه به شدت مواجه با هجمه‌های دشمن و متاسفانه برخی افراد در داخل است.آنچه باعث تاسف است، همنوایی بلکه هماهنگی بعضی افراد در داخل با این قبیل حملات دشمن است.

به گزارش تسنیم  به نقل از  اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، صادق آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی، به بیان ادعاها و اظهاراتی تکراری مبادرت نمود.

آملی لاریجانی – در حالی که خودش را با “تمامیت دستگاه قضایی یکی و یگانه معرفی میکرد- مدعی شد:

“چند سالی است که “قوه قضاییه” (یعنی شخصِ خودِ او!!) به شدت مواجه با هجمه‌های دشمن و متاسفانه برخی افراد در داخل است. البته ما به توصیه حضرت امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام وقتی می‌بینیم که دستگاه قضایی با هجمه‌های زیادی از سوی دشمن مواجه می‌شود، می‌فهمیم مسیر را درست طی کرده و در برخورد با مفاسد، کار خود را درست انجام داده‌ایم منتهی آنچه باعث تاسف است، همنوایی بلکه هماهنگی بعضی افراد در داخل با این قبیل حملات دشمن است.البته چنین رویکردهایی موجب می‌شود که قوه قضاییه در مقابله با فساد، نفوذ و فتنه، قاطع‌تر از گذشته عمل کند و اعتقاد داریم اگر قوه قضاییه این چنین همانند سدی مقابل نفوذ دشمن نمی‌ایستاد یا دست چپاولگران و رانت خواران را از بیت المال قطع نمی‌کرد این قدر آماج حملات قرار نمی‌گرفت. ما در صحت راه خود شکی نداریم اما متاسفیم که عده‌ای با فریبکاری و به کار بستن ابزارهای نخ نما شده به میدان می‌آیند و علیه قوه قضاییه شعارهایی را مطرح می‌کنند. البته این حرف ها و فریب‌ها پس از چند روز بر همگان آشکار می‌شود کما اینکه در مورد حساب‌های قوه قضاییه حرف‌های خلاف و سخیفی زدند که بعداً کذب ادعاهایشان ثابت شد. ایستادگی مسئولان عالی قضایی در برابر این قبیل حملات و عدم عقب نشینی در انجام وظایف قانونی  یک ضرورت است. دشمنان جمهوری اسلامی نیز بدانند که مردم این کشور و مسئولانش در مقابل هجمه هایی از این دست عقب نشینی نخواهند کرد چنان که در طول بیش از 38 سال گذشته انقلاب این موضوع را تجربه کرده‌اند.”

انتهای پیام/