جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » پوشش مهمترین اخبار رسمی و غیررسمی انتخابات ۹۶

پوشش مهمترین اخبار رسمی و غیررسمی انتخابات ۹۶

احتمال ثبت‌نام «روحانی» برای ریاست‌جمهوری دوازدهم

۲۵ فروردين ۱۳۹۶ –
rouhani

مهمترین اخبار رسمی و غیررسمی از انتخابات ۹۶ را هرروز به‌‌‌صورت زنده در این خبر دنبال کنید.

29 اردیبهشت 1396 انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.

طبق برنامه اعلام‌شده توسط وزارت کشور، روز 22 فروردین، دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور صادر و از همان روز نیز هیئت اجرایی توسط فرمانداری‌ها تشکیل و ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری نیز آغاز می‌شود.

ثبت‌نام‌ داوطلبان از روز 22 فروردین آغاز می‌شود و تا 26 فروردین به‌مدت 5 روز ادامه خواهد یافت؛ همچنین با پایان یافتن زمان ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری، کار شورای نگهبان رسماً آغاز می‌شود و از 27 تا 31 فروردین، این شورا بی‌وقفه کار بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری را ادامه می‌دهد که این زمان 5روزه تا 5 روز دیگر هم طبق قانون قابل تمدید است، اما نهایتاً وزارت کشور در روز 6 تا 7 اردیبهشت، موظف است اسامی نهایی نامزدهای احراز صلاحیت شده ریاست‌جمهوری 96 را اعلام رسمی کند.

در ادامه این روند نیز کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری طبق اعلام قبلی می‌توانند از 8 تا 27 اردیبهشت 96 به تبلیغ برنامه‌های خود بپردازند، اما این تبلیغات در روز 28 اردیبهشت پایان خواهد یافت و نهایتاً در روز 29 اردیبهشت سال 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور برگزار می‌شود.
25 فروردین

روحانی امروز برای ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام می‌کند

19 : 09 – رئیس‌جمهور فعلی احتمالاً امروز با مراجعه به وزرات کشور نام خود را برای نامزدی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت می‌کند.


جهانگیری هم کاندیدای انتخابات می‌شود

16:07 علیرغم مخالفت حجت الاسلام روحانی با حضور فردی به عنوان رقیب، با فشار جریان اصلاحات مجبور شده است رقابت با اسحاق جهانگیری را بپذیرد. با این حال روحانی این پذیرش را مشروط به این کرده است که جهانگیری پس از ثبت نام اعلام کند نهایتا به نفع روحانی کنار خواهد رفت.

با توجه به اینکه یکی از شروط جهانگیری آن بود که اگر بیاید با روحانی رقابت خواهد کرد ،معلوم نیست که او شرط گذاری اخیر روحانی مبنی بر کناره گیری اش را بپذیرد واین نقش را بازی کند.

حسن سبحانی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری شد

16:02 حسن سبحانی نماینده دوره‌های پنجم، ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی و استاد اقتصاد دانشگاه تهران بعد ظهر امروز (پنجشنبه، 24 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

آیت‌الله بطحایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد

15:51 آیت الله سیدهاشم بطحائی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و از اساتید دروس عالی حوزه علمیه، عصر امروز (پنجشنبه24 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 

گزارش ویدئویی خبرنگار تسنیم از حواشی بیرون از ستاد انتخابات

دستور العمل ساماندهی فعالیت نامزدها در فضای مجازی نهایی شد

14:00 حسین ذوالفقاری رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات کشور طی سخنانی در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه دستورالعمل  کاملی تهیه شده تا ستادهای انتخاباتی نامزدها در فضای مجازی کار خود را ساماندهی کنند، گفته است: اگر مطلبی از کاندیدا یا ستادش مطرح شود باید فورا اظهار نظر کند که این مطلب متعلق به او هست یا خیر و اگر این مطلب متعلق به آنها نیست، فورا باید تکذیبیه صادر کنند.

رکورد جوان‌ترین کاندیدای ریاست‌ جمهوری با ثبت‌نام نوجوان 17 ساله شکسته شد

12:55 محمد کاوه‌تاجیک نوجوان 17 ساله امروز با حضور در وزارت کشور برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد. وی توانست تاکنون رکود جوان ترین فرد ثبت نام کننده در انتخابات را بشکند. طبق اعلام ستاد انتخابات کشور پیش‌ از این یک داوطلب 18 ساله جوانترین کاندیدای ریاست‌جمهوری دوازدهم بود که با ثبت‌نام امروز این نوجوان 17 ساله‌، رکورد جوان‌ترین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شکسته شد.

عکس یادگاری خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور

بازدید بازرسان هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از ستاد انتخابات کشور

12:46 در ادامه سومین روز ثبت نام داوطلبان  انتخابات ریاست جمهوری بازرسان هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات با حضور در ستاد انتخابات کشور از  روند ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این ستاد بازدید کردند.

آیت‌الله ‌خاتمی: ملاک “روحانی” در سال 92 “جیب مردم” بود/ باید دید امروز جیب مردم نشان از رفع مشکلات دارد؟

12:20 آیت‌الله ‌سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران امروز گفته است: رئیس جمهور فعلی در دوران تبلیغات بیان می‌کرد که ملاک جیب مردم است، حال باید دید که جیب مردم نشان از رفع مشکلات دارد؟

یک دانش آموز دیگر هم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد + عکس

12:02 حسین امیدی دانش آموز مقطع دبیرستان با 18سال و فرزند یکی از جانبازان جنگ تحمیلی با حضور در وزارت کشور ثبت نام کرد. وی با بیان اینکه رئیس جمهور چند وقت اخیر به خانه ما آمده بود،گفت : آقای روحانی در آن روز قول های داد که تاکنون عملی نشده است؛ آیا حق یک جانباز 70درصدی که دو دست خود را فدا این انقلاب کرده این است که امروز 3 میلیون اجاره پرداخت کند.

گزارش تصویری از روز سوم ثبت‌نام‌ها

غرضی: سوالم از روحانی این است که چرا مسئولیت کاری که نمی‌دانی برعهده گرفته‌ای؟

11:39 سیدمحمد غرضی با بیان اینکه مهم ترین سوالم از روحانی در مناظرات این است که شما چرا مسئولیت کاری که نمی‌دانید، برعهده گرفتید؟، گفته است: دفعه قبل از همه بالاخص روحانی دعوت کردم، مناظرات را ادامه دهیم اما صدا و سیما گفت روحانی موافق نیست. در حاضر روحانی بجای اینکه رئیس جمهور کل کشور باشد، رئیس جمهور گروهی از کشور شده لذا احتمال اینکه با روش گذشته ارا کسب کند، ضعیف است.

ثبت‌نام 351 داوطلب در انتخابات ریاست‌جمهوری تا ساعت 11 صبح امروز

11:28 فاطمه کریمی خبرنگار خبرگزاری تسنیم مستقر در ستاد انتخابات کشور گزارش داده که، 64 داوطلب تا ساعت 11 صبح سومین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کردند که با احتساب ثبت‌نام کنندگان روزهای گذشته، این تعداد به 351 نفر رسیده است.

از این تعداد تاکنون 64 داوطلب با ارائه مدارک خود در این انتخابات ثبت‌نام قطعی کردند که از این میان 62 نفر مرد و 2 نفر زن بودند.

سید محمد غرضی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد + عکس

11:04 سید محمد غرضی وزیر پست و تلگراف و تلفن دولت سازندگی صبح امروز (پنجشنبه، 24 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. در کارنامه وی، نمایندگی مجلس و وزارت نفت دیده می‌شود. غرضی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری با کسب 446 هزار و 15 رای رتبه ششم را کسب کرد.

مشاور نهاد ریاست جمهوری کاندیدای انتخابات شد

10:48علیرضا رجایی مشاور نهاد ریاست جمهوری صبح امروز (پنجشنبه، 24 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

قالیباف: کسی که برای کسب رأی وعده 100 روزه می‌دهد درکی از مدیریت اجرایی ندارد

10:29 محمدباقر قالیباف در جمع تعدادی از فعالان دانشجویی با بیان اینکه، سونامی بیکاری فضای اجتماعی و اقتصادی کشور را تا سرحد فروپاشی تخریب کرده است، تاکید کرده است: امروز نه تنها انبوهی از طبقه محروم جامعه دنبال کار می‌گردند بلکه اصلی‌ترین دغدغه عمده بسیاری از قشر متوسط نیز اشتغال فرزندان‌شان شده است. وقتی کسی بی‌هیچ مبنا و فقط برای کسب رأی وعده 100 روزه می‌دهد مشخص است که درکی از مدیریت اجرایی کشور ندارد و مجبور می شود به بی‌صداقتی روی بیاورد.

شهردار تهران گفته است: حتی بعد از 4 سال نیز هنوز رئیس جمهور در آستانه انتخابات به صدور بخشنامه و نامه‌نگاری و رسانه‌ای کردن آن روی آورده است؛ با «مدیریت بخشنامه‌ای» که نمی‌شود با سونامی بیکاری مقابله کرد. هزینه‌های بازگشت انحرافیون به بازی سیاست نتیجه ناکارآمدی دولت حرف است.

گزارش ویدئویی خبرنگار تسنیم از حال و هوای ستاد انتخابات کشور در روز سوم ثبت‌نام‌ها

«هوشنگ امیر احمدی» داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد + عکس

10:10 هوشنگ امیر احمدی بنیانگذار و رئیس شورای آمریکا-ایران  صبح امروز امروز (پنجشنبه، 24 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. وی استاد دانشگاه راتگرز (دانشگاه ایالتی نیوجرسی)  و مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه این دانشگاه است.

“کاندیدای پوششی نیستم”

10:01 سید مصطفی هاشمی طبا معاون رئیس جمهور در دولت پنجم و ششم با بیان اینکه با اصلاح طلبان درباره حضورم در عرصه رقابت‌های انتخاباتی مشورت نکرده‌ام، گفته که، “کاندیدای پوششی اصلاح‌طلبان نیستم.”

هاشمی‌طبا در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد

9:28 سید مصطفی هاشمی‌طبا  صبح امروز امروز (پنجشنبه، 24 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. هاشمی‌طبا در دولت‌ دوم و سوم وزیر صنایع و  معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در دولت ششم و هفتم بوده‌ است. او همچنین مدتی رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران بود.

تلاش پدر کرمانی برای ثبت‌نام دختر 3 ساله‌اش در انتخابات ریاست جمهوری

9:13 در آغازین ساعت ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، فردی از استان کرمان به همراه دختر 3 ساله خود برای ثبت‌نام به وزارت کشور مراجعه کرد و قصد ثبت نام خود و دختر خود را داشت که به دختر بچه وی اجازه ثبت نام داده نشد. وی هدف از ثبت‌نام دختر سه ساله خود را شروع فعالیت سیاسی او دانست.

سومین روز نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد

8:21 سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، ار صبح امروز. ر محل وزارت کشور برگزار شد. تا پایان دو روز گذشته 287 نفر برای این دور از انتخابات ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 13 نفر زن و 274 نفر مرد بودند.

«خرازی» در حال جمع‌بندی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری است

2:02 سجاد سالک رئیس شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره برنامه‌های انتخاباتی حزب متبوعش برای انتخابات شوراها، گفت: ستاد انتخابات حزب ندا تشکیل شده و از این حزب نیز تعداد زیادی برای انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرده‌اند؛ «صادق خرازی» هم در حال آخرین جمع‌بندی‌ها برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری است.

هشتمین نشست شورای مرکزی جبهه مردمی برگزار شد

00:29 هشتمین نشست شورای مرکزی جبهه مردمی روز چهارشنبه 23 فروردین به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان و با حضور اعضای شورای مرکزی برگزار شد. در این جلسه که درخصوص تعداد وترکیب نامزدها برای حضور در رقابت های انتخاباتی بحث وبررسی صورت گرفت، دو تن از نامزدهای جبهه حضور یافتند وبه سوالات اعضای شورای مرکزی پاسخ دادند.

// 23 فروردین \\

شمار داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری جمعاً به “287 نفر” رسید

18:18 خبرنگار تسنیم از ستاد انتخابات کشور گزارش داده که امروز مجموعا 161 نفر ثبت نام کردند و روز گذشته هم 126 نفر داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند؛ بر این اساس، در 2 روز ثبت‌نام‌ها، جمعاً 287 نفر داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری شده‌اند.

دومین روز نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری پایان یافت

18:00 دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دقایقی پیش پایان یافت. از این لحظه از ورود افراد جدید برای ثبت‌نام ممانعت به‌عمل می‌آید، اما ثبت‌نام از افرادی که پیش از ساعت 18 در محل ستاد انتخابات کشور حضور داشته‌اند، انجام می‌شود.

شمار داوطلبان به 274 تن رسید

17:00 خبرنگار خبرگزاری تسنیم از ستاد انتخابات کشور گزارش داده که، تا ساعت 17 امروز، جمعاً 274 نفر در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام قطعی کرده‌اند.

بازیگر سینما و تلویزیون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد + عکس

16:27 سیروس میمنت بازیگر سینما و تلویزیون عصر امروز (چهارشنبه 23 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

شمار داوطلبان ریاست‌جمهوری از مرز 241 نفر گذشت

3:27 یونس ترکچین خبرنگار خبرگزاری تسنیم مستقر در ستاد انتخابات کشور می‌گوید: تا ساعت 14:30 امروز (23 فروردین)  241 نفر در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام قطعی کرده‌اند. براساس این گزارش، در روز جاری و تا ساعت 14:30، 115 داوطلب شامل 4 زن و 111 مرد ثبت نام کرده‌اند.

دادستان کل کشور: ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در تهران و سایر استان‌ها فعال شده است

15:09 حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور  در حاشیه بازدید امروز خود  از ستاد انتخابات کشور، با بیان اینکه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در تهران و سایر استان‌ها فعال شده است، تاکید کرده است: ما فضای مجازی و حقیقی را رصد می‌کنیم و اگر تخلفی انجام شود با آن برخورد می‌کنیم.

دادستان کل کشور با اشاره به تاثیر پرونده‌های قضایی در بررسی صلاحیت نامزدها، گفته است:‌ قطعاً و مسلماً نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها اگر پرونده‌ای داشته باشند، آن پرونده‌ها به مراکز نظارتی و اجرایی ابلاغ می‌شود و در روند بررسی صلاحیت‌ها تأثیر می‌گذارد.

فرزند مرحوم آیت‌الله کاشانی در انتخابات ثبت‌نام کرد

14:46 احمد کاشانی فرزند مرحوم آیت‌الله کاشانی و نماینده دوره‌های اول و دوم مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 23 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور، در دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

اظهارنظر معاون رئیس‌جمهور درباره استعفای 2 مسئول دولتی

13:53 امیری در پاسخ به سوال تسنیم مبنی براینکه استعفای نجفی و شریعتمداری در راستای برنامه‌های انتخاباتی دولت است، گفت: صندلی آقای شریعتمداری در جلسه هیئت دولت در کنار بنده است و چند جلسه‌ای است که در نشست هیئت دولت شرکت نمی‌کنند و بنده هم دلیل این موضوع را نپرسیده‌ام اما صندلی ایشان خالی است.

وی درباره استعفای نجفی نیز گفت: از آقای نجفی نیز سوال نکرده‌ام به هرحال دولت یازدهم دولتی قانونمدار است و رئیس دولت یک حقوقدان هستند و فعالیت‌های آن باید قانونی باشد.

اژه‌ای جایگزین ابرهیم رئیسی در هیئت نظارت بر انتخابات شد

13:52 عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز این شورا، گفت: با توجه به استعفای آیت‌الله رئیسی از عضویت در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری، جایگزین وی برای این هیئت انتخاب شد. در این جلسه حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای معاون اول قوه‌ قضائیه با اکثریت آراء جایگزین آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جموری شد.

ثبت‌نام 197 داوطلب در انتخابات ریاست‌جمهوری تا ساعت12:45 امروز

13:25 علی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران، گفته است: 197 داوطلب تا ساعت 12:45 امروز در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند که 189 نفر آنها مرد و 8 نفر خانم هستند.

واعظی: آئین‌نامه‌ کنترل «فضای مجازی» برای انتخابات صادر شده است

13:23 محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته است: سال گذشته آئین‌نامه‌ای برای انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی شورای‌ عالی فضای مجازی صادر شد.

 جنتی: اغلب کسانی که روز اول ثبت‌نام کردند شرایط لازم را ندارند

11:36 آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان گفته است: ثبت‌نام افراد با سواد اندک در انتخابات موجب زحمت نهادهای اجرایی می‌شود. اغلب کسانی که روز اول ثبت‌نام کردند شرایط لازم را ندارند.

احمدی‌نژاد و بقایی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شدند + تصاویر

11:50 محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق، حمید بقایی معاون اجرایی‌ رئیس دولت دهم و اسفندیار رحیم مشایی صبح امروز (چهارشنبه 23 فروردین) در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند. در جریان این حضور، محمود احمدی نژاد و حمید بقایی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شدند.

گفتنی است، محمود احمدی‌نژاد سال گذشته (95/7/6) طی نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب در پاسخ به توصیه ایشان، اعلام کرده بود که کاندیدا نمی‌شود.

پورمختار در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد + عکس

11:31 محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون قضایی مجلس دهم صبح امروز در دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات ریاست‌‌‌جمهوری با حضور در وزارت کشور در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرد. پورمختار ریاست کمیسیون اصل نود مجلس نهم را در کارنامه خود دارد.

زریبافان: مستقل آمده‌ام

11:06 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم مستقر در ستاد انتخابات کشور، مسعود زریبافان معاون رئیس دولت‌های نهم و دهم در حاشیه ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: برای خدمت و حل مشکلات مردم و به صورت مستقل در انتخابات حضور پیدا کرده‌ام.

بقایی با احمدی‌نژاد و مشایی در ستاد انتخابات کشور

11:01 حمید بقایی با محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق و اسفندیار رحیم مشایی صبح امروز برای ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.

امروز؛ پایان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در هیئت‌های اجرایی

10:54 محمد محمودی‌شاه‌نشین رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان این دوره از انتخابات شوراها، گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلای شهر و روستا پس از ثبت‌نام از آنها در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و پس از استعلام از مراکز چهارگانه، در هیئت‌های اجرایی آغاز شده است. امروز بررسی صلاحیت داوطلبان این دوره از انتخابات شوراها در هیئت‌های اجرایی پایان می‌یابد.

زریبافان  داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری شد

10:37 مسعود زریبافان دبیرکل تشکل حامیان ولایت صبح امروز (چهارشنبه 23 فروردین) در دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات ریاست‌‌‌جمهوری با حضور در وزارت کشور در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرد. وی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت دهم و نیز عضویت در دوره دوم شورای شهر تهران را در کارنامه خود دارد.

سعید حدادیان: قول دادند مشکلات را 100 روزه حل کنند، حال می‌گویند 100 ساله هم نمی‌شود

10:23سعید حدادیان مداح اهل بیت(علیهم السلام) روز گذشته در مراسم جشن عید ولادت حضرت علی علیه السلام در رابطه با گفته های رئیس جمهور در نشست خبری اخیر گفت: آن موقع که می گفتند مشکلات صد روزه حل می شود نشد حال که می گویند صد ساله هم نمی شود چه رویی دارند می آیند دوباره کاندیدا می شوند؟ کلید را آوردند گفتند این کلید است؛ آن کلید حل مشکلات بود یا چیز دیگری بود؟ پس وعده صد روزه چه بود؟ گفته بودند صد روز دیگر مصاحبه می کنم؟! تلویزیون باید فیلم را دوباره پخش کند تا معلوم شود چه قولی به مردم دادند.