پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » چه آبرویی که نظام بر سر یک دُمَل از خود بر باد نداد…!

چه آبرویی که نظام بر سر یک دُمَل از خود بر باد نداد…!

“اتاق خالی از فکر نظام” از سرِ بی بصیرتی! چه “فتنه ها” که بر سر یک دُمَل در مقابل هاشمی رفسنجانی- شیخ الاسلام کروبی- مهندس میرحسین موسوی- زهرا رهنورد برپا نکرد… و آبروی خود را در سطح افکار عمومی بین المللی بر باد نداد…!

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی از سال 84 تا هنگام درگذشتش در نوزدهم دی ماه 95 به مدت 12 سال، توانست عنوان نخستین و همینطور سرسخت‌ترین منتقد محمود احمدی نژاد را از آن خود کند و در این راه هم تبدیل به سیبلی شده بود که نه تنها تیرهای احمدی‌نژادی‌ها را دریافت می‌کرد که متحمل هجمه‌های بسیاری از سران نیز می‌شد اما همچنان بر مواضع خود علیه سیاست‌های ماخوذه توسط احمدی‌نژاد پافشاری می‌کرد و حتی در طول این مسیر چندین بار مغضوب واقع شد.

حال با دهن کجی اعجاب انگیز محموداحمدی نژاد و ثبت نامش به عنوان کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری علیرغم نهی صریح و به به تصریح “رهبر نظام” – که سایتهای ضدامنیتی مانند “تسنیم” به عنوان دارنده “ولایت مطلقه کلیه” و “امام” تعبیر میکنند!! و امام جمعه هایش مدعی میشوند که او در لحظه تولد “یاعلی” گویان پا به عرصه گیتی نهاد!! ، برای دومین بار مبرهن شد که آنچه بسیاری از مدعیانِ “بصیرت” در خصوص رئیس دولت‌های نهم و دهم  امروز در آینه می‌بینند، آیت الله  هاشمی رفسنجانی دوازده سال قبل در خشت خام می‌دید. چراکه احمدی‌نژاد سابقه سرپیچی دارد یک بار زمانی که سکان‌دار دستگاه اجرایی کشور بود و دیگر بار روز گذشته او پند را نادیده گرفت و در حالی که لبخندی بر لبانش نقش بسته بود، برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. درست در زمانی که ایهام و ابهام بر سپهر سیاسی نقش بسته بود و بهت و خشم از کلام کنشگران سیاسی نمایان بود. دیروز در این باره یاسر هاشمی کوچکترین فرزند مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به پیش‌بینی‌های پدر خود ماهیت احمدی‌نژاد را گوشزد کرد. این گفته یاسر آغازگر یک موج بود.