جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » خصیصه بصیرت، جزء صفات جبلّی آیت الله هاشمی رفسنجانی

خصیصه بصیرت، جزء صفات جبلّی آیت الله هاشمی رفسنجانی

ثبت نام محمودی احمدی نژاد به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری به مردم ایران و افکار بین المللی ثابت کرد که خصیصه بصیرت، جزء صفات جبلّی آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که دوازده سال پیش خطری را مشاهده میکرد که “بی بصیرتان پر مدعا” تا پریروز از “احتمال دادنش” ناتوان بودند!

پای بی قانونی بر گلوی قانون

کیهان و جوان و تسنیم و رجا و …. این قبیل سایتهای پوشالی همان صفحه زنگ زده هجوم به حسن روحانی را دوباره برروی گرامافون کریه الصوت خود گذاشته اند!

روزنامه کیهان در گزارشی با عنوان «پرسشی که بی‌جواب مانده/ 100 روز کافی نبود، 4 سال چطور؟!» نوشت: «در حالی‌ که دولت یازدهم از ابتدای دوره خود از برنامه یک ماهه، صد روزه و…. برای حل مشکلات اقتصادی سخن گفته و همواره به وعده‌هایی مانند اشتغال‌زایی، انضباط مالی و توسعه سرمایه‌گذاری می‌پرداخت، آمار‌های اقتصادی نشان می‌دهد با گذشت چهار سال نیز این وعده محقق نشده است.

با وجود تأکیدات رئیس‌جمهور مبنی بر داشتن برنامه صد روزه در ایام تبلیغات ریاست جمهوری در سال 92 و اعلام صریح این مطلب که این برنامه قابلیت ایجاد تحول هم خواهد داشت، بررسی برخی از شاخص‌های مهم اقتصادی نشان می‌دهد که نه تنها وضع شاخص‌های اقتصادی مهمی مانند اشتغال، سرمایه‌گذاری و انضباط مالی که از جمله شاخص‌های مهم اقتصادی در عرصه کلان هستند، متحول نشده، بلکه تصریحات اخیر رئیس‌جمهور درباره محقق شدن این وعده‌ها هم بر اساس آمار تو‌خالی از آب درآمده است.

روزنامه جوان نیز گزارش اصلی خود را به موضوع اظهارات دیروز سخنگوی قوه قضائیه اختصاص داده است. در این گزارش با عنوان «پاي وزير در پرونده امنيتي کانال‌ها» می خوانیم: «رئیس جمهور که خود اطلاعات حقوقی دارد می‌داند مرجع صالح براي اينكه كسي مرتكب جرم شده يا نشده است وزير اطلاعات نيست.

 غلامحسین محسني‌ اژه‌اي، معاون اول و سخنگوي قوه قضائيه ديروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه « در بحث دستگيري ادمين‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي، رئيس‌جمهور در نشست خبري اخير خود به نقل از وزير اطلاعات بيان كردند كه اين افراد جرمي را مرتكب نشده‌اند، در رابطه با جرم اين افراد و نحوه دستگيري آنها توضيح دهيد»، اظهار كرد: « برخي از اين افراد به اتهام مسائل ضدامنيتي و بعضي هم علاوه بر مسائل ضد امنيتي به دليل ارتكاب جرائم خلاف عفت عمومي و انتشار مطالب مستهجن دستگير شده‌اند و بر اساس گزارشات رسمي اين مطالب در پرونده‌هاي ايشان مطرح شده است. دادستان طبق موازين قانوني نسبت به دستگيري اين افراد اقدام كرده است و تعدادي از اين افراد بازداشت هستند و در مرحله رسيدگي دادسرايي است.» »

طرح از روزنامه شهروند
4 سناریو نامزدی احمدی نژاد/ پاي وزير در پرونده امنيتي کانال‌ها