چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » مهدي خزعلي: امیدوارم امروز بتوانم برای شکستن بت ها و تابوهایی که ٣٩ سال برای ما ساخته اند به میدان آیم

مهدي خزعلي: امیدوارم امروز بتوانم برای شکستن بت ها و تابوهایی که ٣٩ سال برای ما ساخته اند به میدان آیم

مهدي خزعلي اعلام كرد كه نماز ظهر به وزارت كشور مي رود تا براي انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري ثبت نام كند.

متن اعلامیه دکتر مهدی خزعلی به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم
“فاستقم کما امرت”

امروز میلاد بزرگمرد عالم بشریت است، که شهید عدالتش شد و برای رسیدن به حکومت حاضر نشد دست از صداقت بردارد، سازش نکرد و از جاده انصاف و عقل خارج نشد، اگر مردانه می خواهیم به اصلاح امور کشور بپردازیم، چه بهتر در روز مرد و روز امیر مومنان علی علیه السلام باشد.

برای حضور امروزم تفائلی به کلام خدا زدم، آیه ای آمد که بار سنگینی بر دوشم نهاد: “فَجَعَلَهُمْ جُذَاذًا إِلَّا كَبِيرًا لَّهُمْ لَعَلَّهُمْ إِلَيْهِ يَرْجِعُون – انبیا ٥٨”؛ آری حکایت ابوالانبیا ابراهیم خلیل است که همه بتهای بت پرستان را شکست الا بت بزرگ که تبر را بر دوش او نهاد تا مردم به سراغ بت بزرگ روند و از او بپرسند!

امیدوارم امروز بتوانم برای شکستن بت ها و تابوهایی که ٣٩ سال برای ما ساخته اند به میدان آیم و می دانم که آتشی در راه است، اما یقین دارم که آن آتش نیز بردا و سلاما خواهد شد و پیروز میدان خواهیم بود که حق – جل و علا – به آتش فرمود: “یا نار کونی بردا و سلاما علی ابراهیم” “ای آتش سرد و سلامت باش بر ابراهیم” و به حول و قوه الهی بساط بتگری برای همیشه از این سرزمین برچیده خواهد شد! و بت های چپ و راست درهم کوبیده خواهد شد و از این آتش، سیمرغ وجود ملت هویدا و طرحی نو درانداخته خواهد شد.

به حول و قوه الهی همزمان با اذان ظهر وضو ساخته و به وزارت کشور می روم.

حسبنا الله و نعم الوکیل
مهدی خزعلی
کاندیدای ریاست جمهوری دوازدهم
٢٢ فروردین ٩٦ میلاد امیر مومنان