چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » انتقاد شدید وزیر بهداشت از آخوندها!

انتقاد شدید وزیر بهداشت از آخوندها!

دکترسیدحسن قاضی زاده هاشمی خطاب به آخوندها: آیه های حجاب؟!!! کی نازل شده؟ کجای قرآن است؟ کی و چه زمانی در حکومت رسول الله (ص) اجباری شده؟!

سید حسن هاشمی در مراسم دومین سالگرد طرح تحول سلامت دهان و دندان و بزرگداشت روز دندانپزشکی با اشاره به میلاد حضرت علی (ع) اظهارداشت: حضرت علی (ع) به حقوق شهروندی بسیار توجه داشت و از بیانات ایشان این موضوع بسیار روشن و مبرهن است. همچنین عدم استفاده از بیت‌المال نیز مدنظر ایشان بوده است. وزیر بهداشت با بیان اینکه منظور از نهادهای مدنی، مجلس، شورای شهر و ریاست جمهوری و … است، افزود: من واقعاً از روحانیت معظم تعجب می‌کنم چرا که آن زمان خیلی راجع به غیبت و اینکه این مسئله یک گناه کبیره است و مجازاتش برابر زناء با مادر است، به کرات سخن می‌گفتند ولی الان غیبت، تهمت و دروغ رایج شده ولی خبری از بیان مجازات آن نیست. هاشمی گفت: اگر نهی از منکر است باید در رأس آن نهی از غیبت، تهمت و دروغ باشد؛ حجاب کی(چه زمانی) آیات آن نازل شده و کی(چه زمانی) در حکومت رسول‌الله به نوعی اجباری شده است؟ و این مسئله چند سال طول کشید.وی تصریح کرد: متن اولیه دین ما اخلاق بود و من غصه می‌خورم که به خاطر قدرت، متوسل به تهمت، دروغ، خیانت آمار کذب می‌شویم و امیدواریم امشب که متعلق به امام علی (ع) است خودشان تفضل کنند و ما در مسیر راستی، درستی و پاکیزگی حرکت کنیم.وزیر بهداشت عنوان کرد: اگر کسی برای دستیابی به قدرت علاقه دارد امیدواریم برای شیفتگی به دستیابی برای خدمت باشد و این مسیری که می‌رویم مسیر خوبی نیست.

چند برابر کردن یارانه، احمقانه است

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افزایش یارانه نقدی، احمقانه است. وي در پاسخ به سوالي که به وعده‌هاي انتخاباتي برخي نامزدهاي احتمالي انتخابات رياست جمهوري در اين باره اشاره داشت و مي پرسيد «آيا راهي مي توان پیدا کرد که جامعه شیفته این نوع وعده ها نشود؟»؛ گفت: راهش این است که کسانی برای مردم توضیح بدهند و بگویند چنین پولی وجود ندارد و چنین مبلغی وجود ندارد که بخواهند به مردم یارانه اضافی بدهند. اگر کسی چنین کاری را انجام بدهد وعده ای فریبنده و در عین حال بدون پایه و اساس است و منابعی برای این کار وجود ندارد. به گفته مصباحي مقدم این کار به زیان اقتصاد ملی است. آثار روانی بدی دارد. آثار واقعی بدی دارد. آثار اجتماعی بدی دارد. وي تاکيد کرد: من تعبیرم این است که این کار، احمقانه است. عصر ایران این خبر را منتشر کرد.