پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » رئیسی نامزدیش در انتخابات ریاست جمهوری 96 را اعلام کرد

رئیسی نامزدیش در انتخابات ریاست جمهوری 96 را اعلام کرد

دلایل واقعی و پشت پرده به فعلیت رساندن طرح ترور تبهکارانه آیت الله هاشمی رفسنجانی قدم به قدم آشکارتر میشود: “ابرام دراکولای ناسید”(ابراهیم رئیسی سفاک جلاد غاصب تولیت آستان قدس رضوی) در بلاد خودمختار خراسان- نامزدیش در انتخابات ریاست جمهوری را علنی کرد!

فاز حرکت چراغ خاموش مخالفان ادامه ریاست جمهوری دکترحسن روحانی به پایان رسید و با علنی کردن طرح خود برای بالاکشیدن “ابرام دراکولای ناسید” فاز حرکت با نور بالا را آغاز کردند.

ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه، ۱۷ فروردین‌ماه، نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری را رسما اعلام کرد و در نشست «جبهه مردمی نیروهای انقلاب»، جمنا، بالاترین رای را در بین نامزدهای اصولگرا به دست آورد.

در نشست روز پنج‌شنبه گروهک ضد مردمیِ موسوم به  «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» معروف به جمنا از ۲۱۳۳ شرکت‌کننده، ابراهیم رئیسی با ۱۸۱۳، پرویز فتاح با ۱۶۶۱، محمدباقر قالیباف با ۱۵۷۳، علیرضا زاکانی با ۱۵۵۲ و حمیدرضا حاجی بابایی با ۱۵۲۵ رای، به عنوان پنج نامزد اول این گروه انتخاب شدند.

ابرام دراکولای ناسید -ابراهیم رئیسی – در سن هژده سالگی با عبا- عمامه دست درخون جوانان ایران گشود و به عنوان معاون وقت دادستان در کمیته تصمیم‌گیری اعدام‌های دهه ۶۰ عضویت داشت و دههاهزار نفر از زندانیان بیگناه بی پناه را درسلاخ خانه های سیاهچالهای ایران حلق آویز کرد یا زیر شکنجه کشت. حضرت آیت‌الله العظمی حسینعلی منتظری در این مورد در یک فایل صوتی که چند ماه پیش از سوی جناب شیخ الاسلام احمد منتظری، ‌فرزندش، منتشر شد، به نقش او اشاره می‌کند.. “ابرام دراکولای ناسید” -.ابراهیم رئیسی- در پی مردن آیت الله عباس واعظ طبسی از ارادتمندان آیت الله هاشمی رفسنجانی،  در اسفند ۹۴  از سوی رهبری به سمت تولیت آستان قدس رضوی – که یکی از نهادهای مالی بزرگ زیر نظر رهبری است- نصب شد.

در همین حال در هفته‌های گذشته توزیع صدها تن آرد در استان خوزستان از سوی این نهاد در رسانه‌ها بازتاب داشته و برخی کاربران شبکه های اجتماعی و همچنین محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس، این اقدام را با پخش سیب‌زمینی توسط دولت محمود احمدی نژاد قبل از تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ مقایسه کرده‌اند.
برخی از رسانه‌ها ی وابسته به “اطلاعات و ضداطلاعات و حافظت اطلاعات !!! سپاه – بسیج “از ابراهیم رئیسی به عنوان یکی از گزینه های احتمالی برای رهبری جمهوری اسلامی پس از آیت‌الله خامنه ای نام برده‌اند.