جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » تلاشهای مذبوحانه برای عَلَم کردن ابراهیم رئیسی سفاک

تلاشهای مذبوحانه برای عَلَم کردن ابراهیم رئیسی سفاک

 خوش خوشَک میخواهند با به وسط کشیدن پای “امام زمان”، ” ابرام دراکولا” یعنی همین”ناسید سفاک جلاد/ ابراهیم رئیسی غاصب تولیت آستان قدس رضوی را به عنوان کاندیدای کرسی ریاست جمهوری مطرح کنند!

مرکز ضدامنیتی موسوم به “قرارگاه عمار” تحت مسئولیت “مهدی طائب تریاکی” و ارگان “ضداطلاعات سپاه – بسیج” تحت مسئولیت “عنصر بسیجی “حسین طائب مالیخولیایی” میخواهند “ابرام دراکولا”/ عضو کمیته مرگ مسئول قتل عام دهها هزار زنداندی بیگناه بی پناه در سیاهچالهای ایران در سال 1367/  “ابراهیم رئیسی ناسید”- سفاک جلاد، غاصب تولیت آستان قدس رضوی در بلادِ خود مختارِ خراسان”–  را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری عَلَم کند!

نامه “فدایت شوم” و “دعوتنامهء ناشیانهء” روزنامه موسوم به “تسنیم” (نشریه وابسته به “ضداطلاعات سپاه- بسیج”) – زیرِ نامِ  قلابیِ”اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان”!! – از ابراهیم رئیسی ناسید سفاک جلاد غاصب برای قبول اعلام کاندیداتوری ریاست جمهوری!!

۶۰ دفتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه‌ای از “ابراهیم رئیسی ناسید”/ همان سفاک جلاد غاصب تولیت آستان قدس رضوی و از بازماندگان نسل هارون الرشید خلیفه فاضب عباسی/  برای کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری موسوم به”تسنیم” ضداطلاعات سپاه پاسداران/  متن این نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای آیت‌الله رئیسی

سلام علیکم

اکنون شرایط زمانه به گونه‌ای‌ است که در سطح مدیریت کشورمان حضور نیروهای مومن، انقلابی و متعهد بیش از پیش احساس می‌شود چرا که در برهه کنونی نباید مسئله معیشت و اشتغال مردم درگیر بازی‌های سیاسی گردد آن هم در بین بازی کسانی که چشم خود بر جوانان داخل و شعار ما می‌توانیم بسته‌اند و دغدغه‌ای جز کدخدا و امثال آن ندارند.به همین دلیل حضور نیروهای مومن، معتقد و متعهد در عرصه‌های مدیریت کلان کشور بیش از پیش احساس می‌شود تا به جای کدخدا، خدا را محور قرار داده و به درد مظلومان و محرومان برسد. دفاتر “بزرگ‌ترین تشکل دانشجویی کشور” (بسیج دانشجویی!!!) با درک شرایط حساس منطقه و حمله سیاسی و اقتصادی دشمنان کشور عزیزمان فهمیده‌اند که پافشاری بر اصول و آرمان‌ها، اقتدار ایران اسلامی را رقم خواهد زد و در این برهه حساس و خطیر، انقلاب اسلامی بیش از پیش نیازمند حضور فعال و انقلابی است که تحت هدایت‌ها و زعامت ولی امر مسلمین آیت‌الله خامنه‌ای جهت پیمودن مسیر دستیابی ونیل به اهداف متعالی انقلاب اسلامی باشد.عزتمندی ملت شریف ایران در گرو تفکر و فعالیت انقلابی است، لذا این “تشکل دانشجویی انقلابی” از حضرتعالی به عنوان فردی مومن و انقلابی دعوت به‌ عمل می‌آورد تا با حضورتان در عرصه انتخابات دولت دوازدهم گام‌های مستحکمی در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی برداشته شود.امید که با عنایات خداوند متعال نیروهای انقلابی همیشه موفق بوده و با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) آن را به هدف نهایی خود که ظهور حضرت ولیعصر(عج) می‌باشد سوق دهند.

انتهای پیام/

یادداشت/ پرویز امینی  : مزیت‌های سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری!!

میزگرد عباس عبدی و پرویز امینی در باره انتخابات هفت اسفند

تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: شواهد نشان می‌دهد که کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری قطعی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، پرویز امینی تحلیلگر سیاسی در یادداشتی نوشت: شواهد و قرائن نشان می‌دهد که کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری قطعی است و این کاندیداتوری به طور طبیعی بر محیط و فضای کلان انتخابات موثر است. فعلا برخی پیامدهای مثبت و اولیه آن را می‌توان به شرح زیر فهرست کرد:

1- توانایی رئیسی در جذب بدنه ایدئولوژیک منتقد و مخالف روحانی که نقش درجه اول در رقابت‌های انتخاباتی دارند. چرا که نیروهای ایدئولوژیک به عنوان نیروهای خودجوش و داوطلب و پرتکاپوی سیاسی، علاوه بر رأی، دارای توانایی تولید فضای اجتماعی و سیاسی و گسترش پایگاه رأی هستند. این پایگاه نقش درجه اول در پیروزی احمدی‌نژاد در سال 84 خصوصا در مرحله اول داشت.

2- همین ظرفیت به وی امکان می‌دهد که بتواند شکاف‌های درون جمنا را ترمیم کند. شکاف‌هایی که به آن اجازه نداده بود بتواند حتی 10 نامزد اولیه را معرفی کند و مجبور شد 14 نفر را معرفی کند.

3- همین ظرفیت به رئیسی امکان می‌دهد که بتواند شکاف جمنا با دیگران مثل پایداری و هواداران جلیلی و حتی بخشی از بدنه متعلق به احمدی‌نژاد را نیز ترمیم و پر کند.

4- همین موقعیت اجتماعی رئیسی این استعداد را دارد که یک چالش در بین رقبای روحانی به نام تعدد نامزدها را نیز تا حد زیادی تعدیل کند. با کاندیداتوری وی، به طور طبیعی بخش اعظم نامزدهای کنونی از میدان رقابت کنار خواهند رفت.

5- رئیسی جایگاهی دارد که علاوه بر توانایی در تعدیل تکثر نامزدهای رقیب روحانی، می‌تواند نظر نامزدهای ظرفیت‌دار و حتی غیرنامزدهای توانمند را برای حضور در کابینه احتمالی خود جلب کند و در انتخابات نه به عنوان یک فرد، بلکه به عنوان یک دولت با دولت روحانی رقابت کند.

6- بکر و مصرف نشدگی رئیسی در فضای اجتماعی و سیاسی از دیگر مزیت‌های اوست که اولا به وی امکان می‌دهد تا از ظرفیت بهتری برای تصویرسازی مناسب از خود در جامعه برخوردار باشد و ثانیا تا حد زیادی مانع تصویرسازی منفی اجتماعی رقیب از او شود.

7- نداشتن تجربه منفی و بازدارنده اجتماعی در اقبال به او در حوزه «اقتصاد و فساد»، به عنوان کانون ضعف‌های روحانی و نیز مسائل عمده جامعه نیز مزیتی است که به امکانات او در انتخابات ریاست جمهوری می‌افزاید.

8- کاراکتر رئیسی و رویکرد مردمی و محرومیت نوازی او در مسئولیت کنونی‌اش در آستان قدس رضوی به وی اجازه می‌دهد در طبقات ضعیف و مستضعف اجتماعی که گسترده‌ترین طبقات ناراضی از روحانی را تشکیل می‌دهد، استعداد اولیه برای جلب نظر آنها را دارا باشد که ظرفیت بزرگی است چرا که تقریبا بزرگترین گروه اجتماعی رأی دهنده در انتخابات ایران را داراست.

البته عمده مزیت‌های بیان شده برای رئیسی در حالت «امکان و استعداد» است و بالفعل شدن آنها تاحد زیادی تابع کیفیت سیاست‌ورزی اوست.

انتهای پیام/