چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » وزیر کار وعده انتخاباتی تیم احمدی نژاد برای افزایش یارانه را «بزرگ‌ترین دروغ به فقرا» خواند!

وزیر کار وعده انتخاباتی تیم احمدی نژاد برای افزایش یارانه را «بزرگ‌ترین دروغ به فقرا» خواند!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت حسن روحانی وعده پرداخت یارانه ۲۵۰ هزار تومانی از سوی حمید بقایی را «دروغ» خوانده و گفت که این وعده انتخاباتی نوعی «دروغ بزرگ و بزرگ‌ترین دروغ به فقراست.»

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا٬ علی ربیعی، وزیر کار، روز شنبه، ۱۲ فروردین، در خراسان رضوی چنین نظر داد که خوشبختی جامعه در پرداخت یارانه ۲۵۰ هزار تومانی نیست.

آقای ربیعی افزود: «این هنر نیست که ما ۲۰۰ هزار یا ۳۰۰ هزار تومان در جیب افراد بگذاریم و ظرف چهار ماه به اشکال مختلف چهار برابر آن‌ را از جیبش خارج کنیم.»

حمید بقایی، نامزد مورد حمایت محمود احمدی‌نژاد در انتخابات آینده ریاست جمهوری است که از جمله وعده داده اگر رئیس جمهور شود رقم یارانه‌ها را به ۲۵۰ هزار تومان خواهد رساند.

آقای بقایی روز ۲۳ اسفندماه سال ۱۳۹۵ این ادعا را مطرح کرده و گفت: «یارانه را در گام اول ۱۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، در گام دوم تا ۲۰۰ هزار تومان و در گام سوم به ۲۵۰ هزار تومان می‌رسانم.»

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا٬ علی ربیعی نیز با انتقاد از طرح چنین شعار‌هایی گفته که «هدف عده‌ای که پرداخت یارانه ۲۵۰ هزار تومانی را به عنوان راه حل رونق اشتغال مطرح می کنند، انتخاباتی است.»