پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » پاسدار محسن رضایی هم دوکلمه حرف زد: احمدی نژاد باید حرفهایی را که در اهواز زد، پس بگیرد؟!

پاسدار محسن رضایی هم دوکلمه حرف زد: احمدی نژاد باید حرفهایی را که در اهواز زد، پس بگیرد؟!

 

پاسدار محسن رضایی که هر از چند روز یکبار خرقه عوض میکند، مدتی بدون اونیفورم ، سپس با به تن کشیدن اونیفورم نظامی، بعد دوباره با کت و شلوار در صحنه حاضر میشود، این دفعه وسط گود پریده تا ادا و اطوار پهلوان پنبه ها را در بیاورد و با یقه گیری از احمدی نژاد، خودی نشان بدهد، و  با تملق گوئی بیجا خود را در دل بالاتر نشینها بیشتر جا کند!

خبرگزاری مهر دیروز چهارشنبه،۹ فروردین، از قول پاسدار محسن رضایی در یک سخنرانی در مسجد سلیمان نوشت: «شنیده‌ام که فردی به خوزستان، “مشهد شهدای ایران” آمده و یک حرف‌هایی زده است که امیدوارم هرچه زودتر حرف‌هایش را تکذیب کند. رهبر این انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستند و ما همه پیشرفت‌هایمان را مدیون رهنمودهای ایشان هستیم».

پاسدار رضایی با گفتن این جمله که “شنیده ام که فردی به خوزستان آمده و یک حرفهایی زده” خواسته از دستِ بالا صحبت کند و اصولا محموداحمدی نژاد را قابل نداند و عددی نشمارد که بخواهد نامش را بر زبان بیاورد، یا جمله ای از او را نقل و سپس نقد کند… بلکه اکتفا کرده بگوید “یک حرفهایی زده“!! اما بعد بلافاصله مخاطب احمدی نژاد را شخص “رهبرنظام” معرفی کرده و توهین ها و بدوبیراه های صریح احمدی نژاد را یکراست متوجه علی خامنه ای کرده است.

حالا اینجا یا باید گفت محسن رضایی واقعا یک فرد ناشی است – که در این صورت معلوم نیست به خواست چه کسانی در مسندِ دبیر ی شورای مصلحت نظام نشانده شده!!- یا باید گفت که یک خُرده حساب کهنه و قدیمی با آقای خامنه ای دارد که فرصت را غنیمت شمرده و این طور از زبان و دهان محموداحمدی نژاد، علی خامنه ای را هدف سیل هتّاکیهای احمدی نژادی قرار داده است!

محمود احمدی‌نژاد، روز دوم فروردین  در لابلای اظهارات تند وتیزش در اهواز گفت: «کسانی که فکر می کنند ملت نمی‌فهمند، نفهم‌ترین افراد روی زمین هستند. این چه سلطنتی است که در وجود بعضی‌ها پیدا شده؟!!…  تو چرا خلاف ملتی؟  ۸۰ میلیون نفر نمی‌فهمند، تو می‌فهمی؟!!».

پرویز کاظمی، یکی از وزراء در کابینه اول محمود احمدی‌نژاد، در گفتگو با وب‌سایت حکومتی موسوم به ” خبر آنلاین” در این مورد ورود کرده و گفت: «من واقعا متأسفم کسی که روزی بالاترین مقام اجرایی و دومین مقام رسمی کشور بود چنین رفتارهای سبک دور از شأن رئیس جمهور سابق را انجام می‌دهد… عمر سیاسی احمدی‌نژاد تمام شده، و با این رفتارهایش هم -ته‌مانده‌هایی اگر مانده بود- از بین رفت».ناصر ایمانی، از چهره های اصولگرا، روز چهارشنبه در مصاحبه با وب‌سایت حکومتی موسوم به ” انتخاب” گفت که حمایت محمود احمدی‌نژاد از “حمید بقایی” «در واقع به صراحت خلاف توصیه رهبری است چراکه فضای انتخابات را دوقطبی می‌کند». اشاره ناصر ایمانی به پیشنهاد آقای  خامنه‌ای است که روز پنجم مهر ۹۵،‌ به احمدی‌نژاد توصیه کرده بود که «صلاح نیست کشور و به صلاح خود شما که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنید.” اما اخیراً و بطور ناگهانی محمود احمدی نژاد تصمیم به دور زدن این توصیه رهبر نظام کرد و برای این که توجیهی از جهت حضور خود در میدان انتخابات ریاست جمهوری داشته باشد از “حمید بقایی” – یکی از نزدیکترین افراد به او و به اسفندیار رحیم مشائی – خواست که اعلام کاندیداتوری کند و سپس خودش با صدور بیانیه‌ای  از نامزدی حمید بقایی اعلام  حمایت کرده،  و اعلام داشت که «مصمم» است «وظایف سیاسی و اجتماعی خود» را به گونه‌ای انجام دهد که برخلاف سال ۹۲ «افراد صالح» از «دایره انتخاب» حذف نشوند!! (اشاره او به رد صلاحیت اسفندیاررحیم مشائی برای انتخابات سال نود و دو بود!!) این در حالی است که حمید بقایی دارای پرونده سنگین اختلاس در قضائیه است. معذلک اسفندیاررحیم مشایی سابقه دزدی و اختلاس را مانعی برای ریاست جمهور شدن در ایران امروز ندانسته و اعلام کرده چه کسی است که پرونده نداشته باشد؟!!