جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » تبلیغات تهوع انگیز توخالی و نمایشی دراقلیم خودمختارخراسان برای پنهان کردن دستهای خون آلود ناسیدابراهیم رئیسی جنایتکار

تبلیغات تهوع انگیز توخالی و نمایشی دراقلیم خودمختارخراسان برای پنهان کردن دستهای خون آلود ناسیدابراهیم رئیسی جنایتکار

غاصب ناجوانمرد تولیت آستان قدس رضوی و از بازماندگان هارون الرشید خلیفه عباسی در اقلیم خودمختار خراسان به بهانه برگزاری تئاترال زیرعنوان  “مراسم عیدانه فاطمی” برای آینده خودش تبلیغ میکند! و اراجیف میبافد و ادعا میکند که:

“دگرخواهی اسلامی”(!!) با شعار “حقوق بشر غربی” فرق میکند، یعنی شعار “حقوق بشر و دگرخواهی غربی” برای جلب توجه دیگران(؟!)، جذب منافع بیشتر و یا تحکیم موقعیت است، اما در “دگرخواهی اسلامی” (!!) تنها رضای حضرت حق مدنظر می‌باشد.

ناسید نامرد ابراهیم رئیسی جنایت پیشه: آستان قدس به عرصه گره گشایی از زندگی محرومان ورود پیدا کرده است. اقدام و عمل جهادی با روحیه انقلابی ویژگی بسیجیان فعال در حوزه محرومیت زدایی!

غاصب تولیت آستان قدس رضوی اقدام و عمل جهادی با روحیه انقلابی را ویژگی بسیجیان فعال در حوزه محرومیت زدایی برشمرد و بیان کرد: همان‌هایی که در دوران دفاع مقدس آن حماسه‌های جاوید را رقم زدند و در برابر دشمنان ایستادند، امروز نیز نمی‌توانند فقر یک خانواده را تحمل کنند، بنابراین به عرصه محرومیت زدایی وارد شده‌اند.

 گروه اجتماعی-رجانیوز/ به گزارش رجانیوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی:

ناسید  ابراهیم رئیسی در آستانه میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و در مراسم عیدانه فاطمی و افتتاحیه پروژه‌های محرومیت‌زدایی حاشیه شهر که در ناحیه مقاومت بسیج میثم منطقه شهید آوینی مشهد برگزار شد، ضمن تبریک ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با بیان اینکه زندگی انسان اگر کوثری نشود، تکاثری خواهد شد، اظهار کرد: زندگی فاطمه اطهر(س) سرشار از اخلاص، عبودیت و دگرخواهی در پرتوی خداخواهی است.

وی گره‌گشایی از زندگی نیازمندان را یکی از جلوه‌های مهم زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) خواند و ابراز داشت: حضرت فاطمه(س) که رساترین و مقتدرانه‌ترین خطبه‌ها را دفاع از ولایت ایراد می‌کردند، در برابر سائلان و مساکین متواضع ترین بودند.

وی حضرت فاطمه زهرا(س) را پیوند زننده رسالت رسول با ولایت ولی خواند و اظهار کرد: دگر خواهی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در عالم بی‌نظیر است بطوریکه حضرت علی(ع) که در برابر ناکسان آنچنان مقتدرانه می‌ایستادند، برای ضعفا در کنار تنور نان می‌پختند.

غاصب تولیت آستان قدس رضوی حضرت فاطمه زهرا(س) را شخصیت کامل اسلامی و الگوی زنان مسلمان معرفی و ابراز کرد: حضرات معصومین(ع) الگوهای برتر جهان خلقت هستند که اگر بشریت با تأسی به این بزرگواران مسیر زندگی خود را تعیین کند، قطعا سعادت دنیوی و اخروی خود را رقم زده است.

وی اقدام و عمل جهادی با روحیه انقلابی را ویژگی بسیجیان فعال در حوزه محرومیت زدایی برشمرد و بیان کرد: همان‌هایی که در دوران دفاع مقدس آن حماسه‌های جاوید را رقم زدند و در برابر دشمنان ایستادند، امروز نیز نمی‌توانند فقر یک خانواده را تحمل کنند، بنابراین به عرصه محرومیت زدایی وارد شده‌اند.

وی افزود: رزمندگانی که دیروز در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بودند، امروز با فرمان ولی امر خود برای خدمت به نیازمندان و مستمندان به میدان آمده‌اند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به منشور هفتگانه رهبر معظم انقلاب برای آستان قدس رضوی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در چند بند از حکم هفت بندی خود به آستان قدس رضوی بر توجه به نیازمندان و بویژه مجاوران و همسایگان حضرت امام الرئوف علی بن موسی‌الرضا(ع) تأکید کرده‌اند و امروز تمام تلاش خدام بارگاه رضوی این است که به منویات و دغدغه‌های معظم له در رابطه با محرومان و ضعفای جامعه عمل بپوشانند.

وی اضافه کرد: آستان قدس رضوی با مشارکت، همکاری و همگرایی با نهادهای امداد رسان به عرصه کمک به نیازمندان و گره گشایی از زندگی محرومان ورود پیدا کرده و اهدای این جهیزیه‌ها نیز در همین راستاست.

تولیت آستان قدس در پایان با اشاره به برخی آسیب‌های اجتماعی، گفت: حقیقتاً برخی از آسیب‌های اجتماعی و چهره فقر به هیچ عنوان برازنده نظام مقدس اسلامی ما نیست و رفع این مشکلات به همت مضاعف، اخلاص، همگرایی و همراهی مسئولان و خدمتگزاران این مرز و بوم قابل حل می‌باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم با همکاری آستان قدس رضوی 500 سری جهیزیه، 20 هزار سبد معیشتی، 10 هزار بسته پوشاک و 11 هزار بسته لوازم تحریریه در میان خانواده‌های مستمند و نیازمند حاشیه شهر مشهد توزیع شد.