چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » یک گام بلند تازه در پروسه «هاشمی زدایی»

یک گام بلند تازه در پروسه «هاشمی زدایی»

صدور حکم ظالمانه شش ماه حبس تعزیری بر علیه سرکار خانم فائزه هاشمی رفسنجانی به اتهام مضحک و غیر قانونی « اظهار نظر » لکه ننگ جدیدی در کارنامه سیاه تر از قیر قوه قضاییه تحت قیادت « اعظم السارقین صادق سارق آملی لاریجانی » می باشد.

پس از صدور حکم غیر قانونی شش سال حبس قطعی بر علیه شیخ الاسلام والمسلمین احمد اقای منتظری ، صدور حکم شش ماه حبس تعزیری بر علیه خانم فائزه هاشمی رفسنجانی حکایت از تصفیه بسیار گسترده خط مشی جناح اصلاح طلب و اعتدال گرای متمایل به آیت الله هاشمی رفسنجانی در سطوح بالای نظام دارد.

پس از درگذشت اسرار آمیز و پرابهام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی، تلاشهای  ناشیانه و نافرجام صدا و سیما و رسانه های وابسته به حاکمیت و تحت سیطره اطلاعات سپاه پاسداران حکایت از دست و پا زدنهای مضطربانه و مذبوحانه برای سرپوش گذاشتن بر مکانیزم کودتای خزنده و ترور آیت الله هاشمی رفسنجانی و پیش برد خطی مشی بدون دنده و ترمز «هاشمی زدایی» توسط قوه قضاییه و نهادهای امنیتی  دارد.

نقطه مشترک میان جرائم واهی تراشیده شده و اتهامهای ساختگی بر علیه شیخ الاسلام والمسلمین احمد آقای منتظری و سرکار خانم فائزه هاشمی رفسنجانی انجام پاره ای اظهار نظرها و گفتگوها با شبکه جهانی خبر رسانی «در تی وی» می باشد.

به گزارش بی بی سی فارسی این پرونده قضایی بعد از آن تشکیل شده که فائزه هاشمی در مصاحبه با تلویزیون اینترنتی “در تی‌وی” از تحقیق درباره حساب‌های شخصی رییس قوه قضاییه استقبال کرده و گفته بود واریز پول دولتی به یک حساب شخصی غیرقانونی است.

میزان، خبرگزاری قوه قضاییه ایران، از مصاحبه خانم هاشمی با تلویزیون اینترنتی “در تی‌وی” انتقاد کرده بود و گفته بود این تلویزیون با بهاییان و نیروهای “معاند نظام” در ارتباط است و در عملیاتی جدید سعی دارد قوه قضاییه را تخریب کند.