پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » واکنش حجت الاسلام دکتر حسام الدین آشنا مشاور حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی به احتمال کاندیداتوری آخوند خونریز جنایتکار ابراهیم رئیسی

واکنش حجت الاسلام دکتر حسام الدین آشنا مشاور حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی به احتمال کاندیداتوری آخوند خونریز جنایتکار ابراهیم رئیسی

عربده کشها و افراطی ها و پایداری ها و “ذوالقدریها” ها و… با هدف کمرنگ کردن اعلام حمایت دکتر عارف و طرفداران اصلاحات و اعتدال از دکتر حسن روحانی، هنوز هم زور میزنند تا آخوندقلابیِ ناسید ابراهیم رئیسی را بادکرده و به میدان مبارزات ریاست جمهوری بفرستند. حسام الدین آشنا با هشدار قاطع به این ورشکسته های سیاسی میگوید: “آزموده را آزمودن خطا است”!

دکتر حسام الدین آشنا با هوشیاری به رصد جریانهای مشکوک و اخلالگر در کار انتخابات نظارت دارد و نظر میدهد. ازآنجا که تلاشهای سینه چاکان به اصطلاح ولایت مصروف عَلَم کردن داماد عَلَم الهدی-  عربده کش و غاصب بارگاه ثامن الائمه و از بازماندگان و نوادگان هارون الرشید خلیفه غاصب عباسی-  برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری است، حسام الدین آشنا میگوید:

از گذشته در س عبرت بگیریم!

آشنا

مشاور حجت‌الاسلام حسن روحانی به کاندیداتوری احتمالی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری به احتمال کاندیداتوری حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری واکنش نشان داد و در صفحه اجتماعی خود نوشت: شایسته نیست احترام آستان قدس رضوی را به کارزار سخت و تلخ انتخابات بکشانیم. مصلحت نیست قاضی را در معرض قضاوت عمومی قرار دهیم. از گذشته درس عبرت بگیریم.