جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » معلمان شاغل و بازنشسته در سراسر کشور، با برگزاری تجمعی اعتراض‌آمیز، خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات خود شدند.

معلمان شاغل و بازنشسته در سراسر کشور، با برگزاری تجمعی اعتراض‌آمیز، خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات خود شدند.

معلمان شاغل و بازنشسته حاضر در این تجمع، نسبت به بی‌توجهی به وضعیت معیشتی فرهنگیان، بهبود وضعیت آموزشی در مدارس و بازگرداندن پول‌های از دست رفته به صندوق ذخیره فرهنگیان معترض بودند و خواستار رفع این مشکلات شدند.
صبح روز (پنجشنبه ۱۹ اسفند) بسیاری از معلمان شاغل و بازنشسته در سراسر کشور، با برگزاری تجمعی اعتراض‌آمیز، خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات صنفی خود شدند.
به گزارش «تابناک»؛ صبح امروز در سراسر کشور، تجمع اعتراضی معلمان شاغل و بازنشسته برگزار شد. هماهنگی‌ برای برگزاری این تجمع در هفته‌های اخیر از طریق فضای مجازی و کانال‌ها و گروه‌های وابسته به معلمان انجام شده بود.
این تجمع که در استان‌های کشور از جمله تهران، خوزستان، کردستان، خراسان جنوبی، اردبیل، آذربایجان شرقی و چهارمحال بختیاری برگزار شد، در تهران در مقابل مجلس شورای اسلامی و در شهرستانها مقابل ادارات کل آموزش و پرورش صورت پذیرفت.
معلمان شاغل و بازنشسته حاضر در این تجمع نسبت به بی‌توجهی به وضعیت معیشتی فرهنگیان، بهبود وضعیت آموزشی در مدارس و بازگرداندن پول‌های از دست رفته به صندوق ذخیره فرهنگیان معترض بودند و خواستار رفع این مشکلات شدند.
برچسب ها: