سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » نوادگان هارون الرشید در ولایت خود مختار خراسان، حرم مطهر امام رضا را تبدیل به شهرنو کردند!

نوادگان هارون الرشید در ولایت خود مختار خراسان، حرم مطهر امام رضا را تبدیل به شهرنو کردند!

ابراهیم رئیسی فاسد  و پدر زن او که از نوادگان هارون الرشید خلیفه غاصب عباسی می باشند، شهر مقدس مشهد و بخصوص حرم مقدس امام هشتم را غرق در فساد «مالی و جنسی» کرده اند.

از یک سو  بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد ریال سهام شرکت پدیده شاندیز از جیب مردم برداشته ، و در جیب آخوند رئیسی جنایتکار و نمایندگانش  ذخیره شده است.

این دزدی از جیب یک میلیون خانواده پدیده در حالی اتفاق افتاد که آخوند  مظفری و رئیسی دادستان وقت بحران پدیده، استاندار مشهد علیرضا رشیدیان، شهردار سابق مشهد احمد نورزی، مسببین و مسوولین اصلی پرونده پدیده بودند.

ولی شرم آورتر از فساد مالی پدیده، تبدیل کردن شهر مقدس مشهد و حرم مطهر امام رضا(ع) به بازار سکس توریستی توسط اسلام ستیزانی چون آخوند رئیسی و علم الهدی می باشد.

در زیر توجه شما را به گزارش تکان دهنده روزنامه گاردین از بازار سکس توریسم مذهبی در مشهد جلب می نماییم.

به گزارش آسمان دیلی نیوز، روزنامه گاردین با انتشار مقاله‌ای از آنچه بازار پر سود زنان صیغه‌ای برای زائران عراقی در شهر مشهد خوانده است، پرده برداشته و رواج تن فروشی زنان زیر لوای مذهب را از پیامدهای گسترش صنعت گردشگری مذهبی در ایران دانسته است.

این روزنامه انگلیسی در گزارشی مفصل به موضوع اهداف زائران عراقى در شهر مشهد پرداخته است و نوشته است: با وجودی که هر ساله ده‌ها هزار زائر عراقى براى موضوعات دينى مورد احترام مذهب شیعه به شهر مشهد در ايران سفر مى‌كنند، اما هزاران تن از این زائرين به دنبال لذت جويى جنسى و ازدواج موقت با زنان در اين شهر هستند.

در گزارش روزنامه گاردین ذکر شده است تعداد زیاد زن‌های روسپی و زنان صیغه در کنار ده‌ها هتل پنج ستاره در خیابان امام رضا در مرکز شهر مشهد، به مشتریان اینگونه زن‌ها این امکان را می‌دهد که به سهولت به هدف خود برسند.

این روزنامه با اشاره به روسپیگری در شهر مشهد نوشته است: روسپی‌ها در شهر مشهد به راحتی برای مشتریان پیدا می‌شوند. بعضی از مشتری‌های پولداراز این زنان روسپی حتی به مدت یک هفته نیز استفاده می‌کنند و با آن‌ها به سفرهایی به خارج از شهر مشهد همچون شیراز، اصفهان واماکن دیگر نیز می‌روند.

در سال‌های گذشته سیاست توسعه گردشگری مذهبی در دستور کار دولت ایران قرار داشته است و مقامات رسمی ایران کوشیده‌اند تا با تبلیغات گسترده، ارائه تخفیف‌های ویژه و در راستای سیاست‌های ایدئولوژیک خود هزاران تبعه شیعی تبار کشورهای مجاور را برای بازدید از اماکن مذهبی در ایران خصوصا به شهرهای مشهد و قم دعوت کنند.

این همه در حالی است که مقامات مذهبی ایران خصوصا در شهرهایی مانند مشهد به بهانه جلوگیری از آنچه آنها ترویج فساد و فحشا خوانده می‌شود قوانین سختگیرانه‌ای برای جوانان و زنان ایرانی اعمال می‌کند تا آنجا که برگزاری ده‌ها کنسرت موسیقی در این شهر تا کنون کنسل شده است.