جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » پروپاگاندایی تازه در شبکه سوم صدا و سیما برعلیه مکتب معروف به “عرفان حلقه” باهدف ادامه تخریب محمدعلی طاهری!

پروپاگاندایی تازه در شبکه سوم صدا و سیما برعلیه مکتب معروف به “عرفان حلقه” باهدف ادامه تخریب محمدعلی طاهری!

حجت الشیطان حمیدرضامظاهری سیفِ تکفیری با ایفای نقش اول  فیلم موسوم به “حلقه شیطان” وارد صحنه سینما میشود!

دستهای پشت پرده، پرده را از چهره سیاه تکفیری خودکنار میزنند!

سایت تکفیری موسوم به فرقه نیوز – که دوسال است مرکز اصلی فعالیت های تفرقه برانگیزِ ” اداره تکفیری فرق و ادیان” برعلیه وحدت اجتماعی جامعه پرتنوع فکری ایران شده و با استفاده حداکثری از سلاح تکفیر و دروغ، میراث آیت الله العظمی امام خمینی را با آتش فتنه ای که بپا میکند دود کرده و به عدم میفرستد-  با انتشار مقاله ای اعتراف کرد که مسئولیت سرهم بندی کردن یک فیلم تکفیری را زیر عنوان “مستند حلقه شیطان” -از سری”مستندهای تخریبی” یکی از مراکز وابسته به اداره تکفیری فرق و ادیان در خراسان موسوم به “موسسه راهبردی حق پژوهی” !! برعهده دارد که از مراکزوابسته به قرارگاه جنگ نرم سپاه پاسداران و دراختیار اعضای جبهه پایداری امثال جوادکریمی قدوسی، احمدعلم الهدی و ابراهیم رئیسی است و با صرف بودجه های کلان از دارالتولیه آستان قدس رضوی اداره میشود.

در این فیلم بسیار سیاه و در عین حال مضحک آخوندک های خزندهء بیهویت و بیسوادی امثال حجت الشیطان حمیدرضامظاهری سیف نقش اول را برعهده دارند. با اعمال فشار و تهدید قرارگاه جنگ نرم سپاه پاسداران فیلم سیاه و دروغ آجینِ موسوم به “حلقه شیطان” شب گذشته از سیمای سراسری تلویزیون نظام حاکم بر ایران نیز پخش شد!

(سه شنبه  10 اسفند 95)/ به گزارش فرقه نیوز؛ مستند حلقه شیطان از سری مستندهای تولیدی موسسه راهبردی حق پژوهی است که در زمینه انحرافات و آسیب های  فرقه حلقه ساخته شده است به روی آنتن می رود.این مستند با نگاهی واقع بینانه و با محوریت آسیب دیدگان حقایق این فرقه انحرافی را به تصویر کشیده است .انچه در این مستند خواهید دید حقایق تلخی است که  در کلاس های این فرقه رخ می دهد  و افراد جامعه را در پوشش عرفان به انحراف می کشد. فرقه حلقه جریانی انحرافی و آسیب زا است که توسط محمد علی طاهری ایجاد شده است.این مستند  امشب  ساعت 11/50 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.