جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » سرو صداهای کاذب از حوزه علمیه قم، برای پوشاندن واقعیت بیرونقی وبازار کساد ملاهای جیره خوار حکومت است

سرو صداهای کاذب از حوزه علمیه قم، برای پوشاندن واقعیت بیرونقی وبازار کساد ملاهای جیره خوار حکومت است

به گزارش  سایت تکفیری تحت مدیریت عده ای “مارکسیست لنینیست- مائوئیست” ورشکسته عمامه به سر مزدور خمینی ستیز و خمینی زدا که پرچم داس و چکشی را که سعید امامی کمونیست کنفدراسیونی در ایران اسلامی بلند کرده بود، همچنان در اهتزار نگاه میدارند، موسوم به فرقه نیوز، آخوندکهای تکفیری مشهدی در جمع آخوندکهای تکفیری قمی جمع شده و به همدیگر نان تکفیر قرض میدهند:

 

فرقه نیوز:
مدیریت و اعضاء موسسه راهبردی حق پژوهی به دعوت معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی قم در همایش رنگ نیرنگ با رویکرد نقد و بررسی بهاییت شرکت نمودند.
در این همایش که اساتید و صاحب نظران حضور داشتند؛ ابعاد مختلف فرقه ضاله بهاییت مورد نقد و ارزیابی قرار گرفت.
همچنین در این نشست حجه الاسلام امین نیا مدیریت موسسه راهبردی حق پژوهی به تبیین روش ها و بایسته های تبلیغات در زمینه نقد و بررسی بهاییت و ارائه راهکارهای پیشنهادی در این زمینه پرداختند.
یابود و تمجید از سایت فرقه نیوز توسط دبیر همایش حجه الاسلام روزبهانی نیز در این همایش صورت گرفت و ایشان ضمن فاخر دانستن سایت فرقه نیوز از شناخته بودن این سایت برای پژوهشگران عرصه ادیان و فرق سخن به میان آوردند.

 

در همانحال شاهدیم که با اسلام گستران موحد و متدین بنای دشمنی تکفیری میکذارند:

این همه ترس از تصوف و عرفان اسلامی و طریقت فقر و درویشی و مکتبی که آیت الله العظمی سیدروح الله امام خمینی بدان افتخار میکرد، جای تامل دارد.