جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » نظر پردازی آخوند مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری

نظر پردازی آخوند مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری

نظر پردازی آخوند موسوم به مصطفی پورمحمدی وزیر به اصطلاح دادگستری و از اعضای جمعیت موسوم به “جامعه روحانیت مبارز تهران”!! درباره انتخابات ریاست جمهوری

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در پاسخ به سوالی درباره کاهش تاثیرگذاری جامعه روحانیت مبارز بر بدنه جوان جریان اصولگرا با فوت شدن یا کناره گیری چهره های کاریزماتیک این تشکل روحانی گفت:

اصلا دنیا از فضای کاریزماتیک گذشته است حرکت های سازمان یافته و تشکیلاتی است که اثربخش است. عملا باید به سمت روش های مردم‌سالارانه و شکل های نوین و مدرنی که در حوزه سیاسی مطرح می شود، برویم.

به گزارش خبرآنلاین، مصطفی پورمحمدی گفت:  ما خوشحال می شویم حرکت های سیاسی انسجام داشته باشند.
به گزارش نامه نیوز، وی افزود: باید از همگرایی گروه های سیاسی استقبال کرد چون حرکت مثبتی برای کل فضای سیاسی کشور است.جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات ریاست جمهوری تاکنون اعلام آمادگی نکرده‌اند.هنوز نام هیچ کاندیدایی در جامعه روحانیت مبارز مطرح نشده و جامعه روحانیت تصمیم هم ندارد که نظری بدهد.شخصیت هایی دارای پرونده قضایی همچون بقایی می توانند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوند و منعی در این زمینه وجود ندارد. فقط صلاحیتشان باید در شورای نگهبان بررسی شود. در کل کسی می‌تواند دارای پرونده اتهام قضایی باشد ولی از نظر شورای نگهبان این مشکلی نباشد.