پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » تاثیر انکار ناپذیر آموزشهای قرآنی در شبکه بین المللی اطلاع رسانی “دُرّ تی وی”.

تاثیر انکار ناپذیر آموزشهای قرآنی در شبکه بین المللی اطلاع رسانی “دُرّ تی وی”.

امروز نمی‌ توان دریچه‌های ورودی کشور را به روی فضاهای مجازی و ماهواره ای و شبکه ها اجتماعی بست، اما می‌توان با استناد به آیات قرآن با تقویت باورهای دینی و توانمندی فکری در مقابل آنها ایستادگی کرد،

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در خصوص مباحث اجتماعی، علمی، باورها و اعتقادات ، اخبار از طریق فضای مجازی، ماهواره و شبکه ‌های اجتماعی منتشر می ‌شود.امروز  دیگر نمی‌ توان دریچه‌های ورودی کشور را بروی این فضاها بست. پس بهتر است از ارائه مطالب غیرمستند و متکی بر باورهای عوامگرایی پرهیز نموده، و  با ایجاد فرهنگ استناد به قرآن و احادیث معتبر، هوشمندانه با خرافات رایج در حوزه باورهای دینی مقابله کنیم!! و با تقویت باورهای دینی و توانمندی فکری در مقابل آنها ایستادگی نمائیم!!

به گزارش  سایت تکفیری موسوم به دیده بان به نقل از روابط عمومی  مرکز تفرقه برانگیز موسوم به “اداره کل تبلیغات اسلامی فارس”، ملایی موسوم به  احمد حاتمیان، مدیرکل  مرکز فتنه انگیز و تفرقه گر موسوم به “ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور” در دیدار با ملای دیگری به عنوانِ “امام جمعه شیراز ” !! گفت: مذهب بزرگترین مانع برای بدخواهان بوده و هرگز اجازه تسلط دشمنان را نداده است و به همین علت دشمنان در تلاش برای نابودی مذاهب هستند در عصر حاضر با جریانات فکری مختلفی در مواجهه با نظام اسلامی مواجه هستیم و عصر کنونی به دلیل پیشرفت اطلاعات در هر گوشه دنیا هر اتفاقی که رخ دهد همه مطلع می ‌شوند . از جمله آموزه‌های دینی ما احترام به مقدسات و اعتقادات مردم است، هر کس پیرو هر مذهبی که باشد، طبق آموزه ‌های دینی موظف است به اعتقادات دیگران احترام بگذارد، زیرا تمسخر و توهین به اعتقادات دیگران گناه بزرگی است.

انعقاد ۲۰ تفاهم نامه با ادارات فرهنگی فارس

آخوند دیگری موسوم به محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با ارائه گزارشی از سفر سه روزه به مناطق تلفیقی جنوب استان گفت: انعقاد 20 تفاهم نامه اجرای برنامه های فرهنگی با ادارات فرهنگی استان، اجرای بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی از جمله گفتمان های روش سبک زندگی، ۲۵ گفتمان عشایری، آموزش مدیران حوزه علمیه، آموزش هیئت های مذهبی و برپایی نشست 2 روزه ۱۵۵ روحانی مستقر در سطح استان فارس اسفند ماه از برنامه های این سازمان است.