جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » اجرای عملیات هراس آلوده و از پیش شکست خوردهء موسوم به “دفاع کوی و برزن” توسط نیروهای سپاه! در برابر هموطنان خراسانی!

اجرای عملیات هراس آلوده و از پیش شکست خوردهء موسوم به “دفاع کوی و برزن” توسط نیروهای سپاه! در برابر هموطنان خراسانی!

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم به رزمایش موسوم به پیامبر اعظم(ص) برعلیه هموطنان خشمگین اهل تسنن در خراسان

۰۳ اسفند ۱۳۹۵ –  نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور نظامی اطراف شهر تایباد آمادگی خود را برای دفاع از کُوی و برزن در مقابل هرگونه تهدید احتمالی(!!!) با موفقیت تمرین کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به منطقه عمومی تایباد، در ادامه رزمایش پیامبراعظم(ص)11 در منطقه شمال شرق کشور، عملیات دفاع از کُوی و برزن اجرا شد.در این مرحله از رزمایش، نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور نظامی اطراف شهر تایباد، آمادگی خود را برای دفاع از کُوی و برزن در مقابل هرگونه تهدید احتمالی با موفقیت تمرین کردند.همچنین عملیات رهایی گروگان و هلی‌برن توسط یگان صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران با موفقیت انجام شد.این مرحله از رزمایش با همکاری و همراهی قابل توجه مردم اعم از شیعه و سنی با موفقیت در حال اجراست. فرمانده نیروی زمینی سپاه صبح امروز ضمن بازدید از مراحل مختلف رزمایش پیامبراعظم 11 با تأکید بر اهمیت “دفاع از کُوی و برزن” از همراهی و همکاری مردم تقدیر کرد.

سردار پاکپور: باید رفع مشکلات مردم را در اولویت برنامه‌ها قرار دهیم

سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رفع مشکلات مردم برکت کار ماست و ما برای جلب عنایت الهی باید رفع مشکلات مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به منطقه عمومی رزمایش پیامبر اعظم(ص)11، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح بیمارستان 1200 تختخوابی ضمن تشکر از مردم که در راه‌اندازی این بیمارستان همکاری کردند، گفت: ما بیمارستان صحرایی زیاد داشته‌ایم اما این بیمارستان 120 تختخوابی را براساس نیازسنجی‌ای که ما داشتیم، در این مکان مستقر کردیم.وی با اشاره به اقدامات نزسا در شمال شرق کشور، تصریح کرد: ما اکنون شاهد هستیم که 12 بیمارستان سیار در مناطق محروم  مستقر است که این تعداد بیمارستان در یک ماه و نیم مستقر شده است.فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اهمیت سرعت عمل در حوادث غیرمترقبه و بحران‌های احتمالی، گفت: در مأموریت‌های نزسا، امدادرسانی سریع و ارائه فوری خدمات پزشکی، تعریف شده است و ما آمادگی داریم در شرایط خاص نگرانی‌ها را برطرف کنیم.سردار پاکپور تأکید کرد: رفع مشکلات مردم برکت کار ماست و ما برای جلب عنایت الهی باید رفع مشکلات مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم.وی از مردم منطقه تایباد، خواف، تربت‌جام و . . . به‌دلیل همکاری در رزمایش تقدیر کرد.در پایان این مراسم از خانواده شهدای منطقه کاریز تقدیر شد.

بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در تایباد افتتاح شد + عکس

بیمارستان صحرایی سپاه

بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تایباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به منطقه عمومی تایباد، در ادامه رزمایش پیامبراعظم(ص)11 در منطقه شمال شرق کشور، بیمارستان 1200 تختخوابی سیار شهید شوشتری با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش کاریز از شهرستان تایباد افتتاح شد.

این بیمارستان سیار که از 2 الی 6 اسفند در منطقه کاریز در تایباد مستقر است، تمام خدمات پزشکی را به مردم محروم این منطقه  به‌صورت رایگان ارائه می‌کند. افتتاح این بیمارستان در راستای راهبرد سپاه برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم انجام شده و با استقبال گسترده مردم این منطقه مواجه شده است.

نیروی زمینی سپاه 137 بیمارستان سیار در سراسر کشور برای محرومیت‌زدایی برپا کرده که به‌گفته سردار اخوان معاون بهداشت و درمان نزسا، تاکنون 30 هزار عمل جراحی موفق در این بیمارستان‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/*