جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » فینال جام جهانی کشتی آزاد 2017 و ششمین فتح پیاپی

فینال جام جهانی کشتی آزاد 2017 و ششمین فتح پیاپی

فینال رقابت‌های کشتی آزاد جام جهانی 2017 از ساعت 17:15 امروز در سالن شش هزار نفری امام‌خمینی (ره) کرمانشاه بین‌ تیم‌های ایران و امریکا برگزار شد و آزادکاران ایران در این رقابت دشوار و نفسگیر، موفق شدند با برتری در پنج مسابقه، جام قهرمانی را در ایران نگه دارند. شکست حسن یزدانی قهرمان المپیک مقابل رقیب آمریکایی خود، تیم ما را غافلگیر کرده بود، ولی در آخرین کشتی، کمیل قاسمی سنگین وزن کار را تمام کرد.تیم های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا در فینال رقابت های جام جهانی به مصاف هم رفتند که در پایان این رقابت تنگاتنگ، ایران با تشویق بی امان تماشاگرانش موفق شد از سد آخرین حریف خود عبور کند و جام قهرمانی این رقابت ها را حفظ کند.
تیم های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا در فینال رقابت های جام جهانی به مصاف هم رفتند که تیم ملی کشورمان با پیروزی در پنج رقابت از هشت رقابت این مسابقه، توانست برای ششمین دوره پیاپی قهرمانی را کسب کند.
فینال رقابت‌های کشتی آزاد جام جهانی 2017 از ساعت 17:15 امروز در سالن شش هزار نفری امام‌خمینی (ره) کرمانشاه بین‌ تیم‌های ایران و امریکا برگزار شد و آزادکاران ایران در این رقابت دشوار و نفسگیر، موفق شدند با برتری در پنج مسابقه، جام قهرمانی را در ایران نگه دارند. شکست حسن یزدانی قهرمان المپیک مقابل رقیب آمریکایی خود، تیم ما را غافلگیر کرده بود، ولی در آخرین کشتی، کمیل قاسمی سنگین وزن کار را تمام کرد.در این دیدار حساس، تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی‌های حسن رحیمی، مسعود اسماعیل‌پور، میثم نصیری، مصطفی حسین‌خانی و کمیل قاسمی با نتیجه 5 بر 3 از سد آمریکا گذشت تا برای هشتمین بار قهرمان جام جهانی کشتی آزاد شود.

همچنین پیمان یاراحمدی، حسن یزدانی و امیرمحمدی سه نماینده دیگر ایران بودند که نتیجه را به رقبای آمریکایی خود واگذار کردند.

نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است؛
ایران – آمریکا
57 کیلوگرم: حسن رحیمی، برنده – آنتونی راموس (6 بر صفر)
61 کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور، برنده  – لوگان استیبر(6 بر 2)
65 کیلوگرم: میثم نصیری، برنده  – فرانک مولینارو –(5 بر 4)
70 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی، برنده – جیمز گرین( 2 بر صفر)
74 کیلوگرم: پیمان یاراحمدی – جردن باروس، برنده (2 – 3)
86 کیلوگرم: حسن یزدانی – دیوید تایلور، برنده (4 بر 8)
97 کیلوگرم: امیر محمدی 0 – کایل اسنایدر 5
125 کیلوگرم: کمیل قاسمی 6 – نیک گویازدوفسکی 0
ایران 5 - آمریکا 3 / تکرار قهرمانی ایران با شکست ایالات متحده در کرمانشاه
ایران 5 - آمریکا 3 / تکرار قهرمانی ایران با شکست ایالات متحده در کرمانشاه