جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » ایجاد تنش و توطئه توسط فرقه تکفیری اداره ادیان و فرق بر علیه برگزاری همایش علمی -عرفانی شیخ احمد عزالی

ایجاد تنش و توطئه توسط فرقه تکفیری اداره ادیان و فرق بر علیه برگزاری همایش علمی -عرفانی شیخ احمد عزالی

جاسوسان اسلام زدا و خمینی ستیز وابسسته به روسیه این بار با هدف تحریک بخشی از جامعه و ایجاد تنش به توطئه بر علیه  برگزاری همایش علمی -عرفانی شیخ احمد عزالی روی آورده اند.

سایت تکفیری  موسوم به “فرقه نیوز”  وابسته به “اطلاعات سپاه – بسیج” زیرچتر قرارگاه موسوم به “ثارالله” از شدت بیچارگی و درماندگی در برابر رسواییهای اخلاقی و مالی پی در پی اعضای فاسد این فرقه به فرافکنی روی آورده و برای منحرف کردن افکار عمومی مسئولان دولت را به غفلت متهم میکند!

جاسوسانی که پرچم روس را برسردرِ خانه ها و پادگانها می آویزند، میخواهند با شمشیر شکسته چوبی به ستیزه با فقر و درویشی و طریقت تصوف و عرفان اسلامی روی بیاورند!!

در زیر توجه شما را به بخشی از توطئه های اسلام ستیزان اداره تکفیری فرق و ادیان بر علیه برگزاری کنفرانسهای علمی-عرفانی جلب میکنیم.

به گزارش فرقه نیوز: سال گذشته صوفیه سیاسی به صورت چراغ خاموش سعی در تطهیر چهره نورعلیشاه ثانی در کنار شیخ احمد غزالی، شیخ ابوسعید ابوالخیر و شیخ ابوالحسن خرقانی داشت تا از این طریق مشروعیت فرقه سیاسی خود را موجه جلوه دهد.

کنگره‌ای که به نام عرفای خطه خراسان در بعضی از خبرگزاری‌ها توسط علی محمد صابری، صوفی مارک دار سیاسی، به نمایش گذاشته شد. افرادی که سرسپردگی و تشرف آن‌ها به فرقه سیاسی صوفیه غیرقابل انکار است! فرقه‌ای که تا چندی قبل با سیاه نمایی فضای داخلی ادعا می‌کرد این افراد ممنوع کار و ممنوع تصویر هستند و در کمال تعجب همین افراد به راحتی با خبرگزاری‌های دولتی مصاحبه می‌کردند و به عنوان دبیر همایش، تصویر و دیدگاه انحرافی آن‌ها منتشر می‌شد.

خواب غفلت بعضی از مسئولین با تبلیغ کنگره عرفای خطه خراسان و معرفی نورعلیشاه ثانی به عنوان عارف معاصر به خوبی به نمایش گذاشته شد و کار به جای رسید که افرادی هم‌چون علی محمد صابری، ریخته گران و پازوکی، در رسانه‌های دولتی حضور فعال داشتند.

خوشبختانه این گنگره با پیگیری و دلسوزی مسئولین با بصیرت، برگزار نشد ولی متاسفانه بار دیگر صوفیه سیاسی به صورت چراغ خاموش سعی در تطهیر چهره اقطاب خود دارد.

علی محمد صابری یکی از اعضای صوفیه سیاسی، بار دیگر درصدد تبلیغ عرفان سیاسی نورعلی تابنده، در قالب کنگره شیخ احمد غزالی است. این صوفی مارک دار با مانور و تبلیغ کانال‌های صوفیه سیاسی در کانال مختص کنگره غزالی، سعی در تطهیر عرفان سیاسی صوفیه گنابادیه و نورعلی تابنده دارد.

متآسفانه بعضی از مسئولین هنوز در خواب غفلت هستند و به راحتی اجازه می‌دهند این افراد زیرکانه به تبلیغ عرفان سیاسی نورعلی تابنده بپردازند. لازم به ذکر است کنگره ملی بزرگداشت شیخ احمد غزالی در تاریخ اول و دوم اسفند 95 در تهران برگزار می‌شود و شیخ احمد غزالی قطب نهم فرقه سیاسی صوفیه و صوفیه ذهبیه است.