جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » دستهبندی نشده » دونالدترامپ: رژیم ایران پایگاه دولتی شماره یک حمایت کننده از تروریسم بین المللی است.

دونالدترامپ: رژیم ایران پایگاه دولتی شماره یک حمایت کننده از تروریسم بین المللی است.

دونالدترامپ در گفتگو با فاکس نیوز اظهار داشت ایران در دوران باراک اوباما دست به باج خواهی از آمریکا زد و مابه ازای توافق اتمی صدوهفت میلیاردلار پول نقد از آمریکا باج گرفت و آن را خرج تروریسم و صدور بحران به جهان کرد.

دونالدترامپ همچنین افزود که پس از آن که به ذلیلانه ترین وجهی آمریکا در برابر ایران کوتاه آمد و تن به امضای موافقتنامه ای بسیار معیوب با رژیم ایران داد، سرکردگان رژیم ایران بسیار گستاخ شده و به تحقیر آمریکا در زمین و دریا و هوا پرداختند، چون به این نتیجه رسیدند که قبول امضای چنان قرارداد خفتباری -به نفع رژیم ایران-  فقط میتواند کار احمقها باشد.

 

رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه‌اش با شبکه خبری فاکس،

در پاسخ به پرسش خبرنگار فاکس نیوز که با او گفتگو میکرد اظهار داشت که از نظر او این بدترین توافق اتمی ممکن بود.  توافقی بود که هرگز حتی نمیبایست  در مورد آن مذاکره ای صورت میگرفت.  وی تصریح کرد:”از نظر من خجالت‌آور بود که چنان توافقنامه ای تهیه وتدوین و امضاء شود در حالی که  هیچ دلیلی نداشت این کار را بکنیم. باید امضاء را زیر یک توافقنامه قابل قبول گذاشت”.

در ادامه مصاحبه دونالد ترامپ تصریح کرد”: خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد… حالا همه میبینند که رژیم ایران  کاملا به آمریکا بی‌احترامی می‌کند. نظام حاکم بر ایران، دولت شماره یک حامی تروریسم است و پول و اسلحه به همه جا می‌فرستد… ایالات متحده آمریکا  اعتبار و جایگاه خود را درنظر رژیم ایران از دست داده … رژیم ایران آمریکا احمق گیر آورده زیرا میبیند به آن توافق بد تن داده است”.