پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » سینما » سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری، از ۱۰ تا ۲۱ بهمن ماه برگزار می‌شود.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری، از ۱۰ تا ۲۱ بهمن ماه برگزار می‌شود.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، شنبه ۹ بهمن ماه با حضور سیدرضا صالحی‌امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر چهره های فرهنگی مطرح کشور در برج میلاد آغاز شد.
به گزارش مشرق، زنگ جشنواره سی و پنجم دو روز زودتر از سال‌های پیشین به صدا در آمد و تا ده روز ادامه می‌یابد، جشنواره ای که قبل از آغاز با حواشی زیادی روبرو بوده است.
 
جشنواره امسال چند بخش دارد که مهم‌ترینشان بخش «مسابقه» است که سی و سه فیلمساز با سابقه و جوان برای رسیدن به سیمرغ بلورین به رقابت می پردازند. بخش «چشم‌انداز سینمای ایران» هم که چشم انداز یک ساله سینما را برای مخاطبان روشن می‌کند. و اما بخش «هنر و تجربه» هم هست که مخاطبان خاص خود را دارد و در آخر اجشنواره فجر امسال میزبان فیلم‌های «مستند»و مخاطبان آن هم خواهد بود البته برای نخستین بار.
در این جشنواره برج میلاد میزبان هنرمندان و اصحاب رسانه است و پردیس ملت هم کاخ مردمی جشنواره خواهد بود که میزبان مردم و هنرمندان هست.
امسال اما سامانه سینوگرام کار فروش بلیت ها را بر عهده گرفت که به دلایل وجود نقایصی با حواشی بسیاری همراه شد و سرانجام مخاطبان مجبور شدند حضوری برای خرید بلیت مراجعه کنند!