سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » 22 بهمن از خانه هایمان بیرون نمی آییم و سیاهی لشگر اعداء نخواهیم شد!

22 بهمن از خانه هایمان بیرون نمی آییم و سیاهی لشگر اعداء نخواهیم شد!

* “22 بهمن از خانه هایمان بیرون نمی آییم و سیاهی لشگر اعداء نخواهیم شد! ”
بسم الله القاصم الجبارین
ملت هوشمند ایران در سه رفراندوم بزرگ پیام خود را بیان کرد و جهانیان و جناح حاکم، رای مردم را به رای العین دیدند!
در 24 خرداد 92 به اشاره هاشمی، گزینه ای مخالفِ انتخاب حاکمیت برگزید!
در 7 اسفند 94 با رای به کسانی که نمی شناخت، باخت 30 بر صفر را به جناح حاکم تحمیل کرد و در 21 دیماه 95 با تشییع میلیونی هاشمی میخ آخر را بر تابوت استبداد کوبید و تفاوت چندهزاربرابری تشییع هاشمیِ مردمی و مهدویِ حکومتی را به رخ کشید، یعنی جناح انحصار طلب حاکم با کمتراز یک درصد آرای مردم بازهم اصرار بر سلطه دارد!
مردم فهیم ایران در 22 بهمن 95 حماسه ای دیگر و رفراندمی دیگر را ثبت خواهند کرد و جهانیان شاهد این اتفاق بزرگ خواهند بود!
سالها است که حضورمردم را مصادره به مطلوب کرده اند، با هزار ترفند مردم را به خیابان کشانده و سپس همه را به نفع خویش مصادره کردند ونام این حضور را تایید و بیعت گذاشتند! ازعروسک های خیمه شب بازی، نمایش عروسکی، نمایش خیابانی و هنرپیشه ها استفاده ابزاری کردند تا مردم را به خیابان کشند و سپس همه را یکجا مصادره کنند!
22 بهمن از خانه هایمان بیرون نمی آییم و سیاهی لشگر اعداء نخواهیم شد!
به خیابان نمی آییم تا قتل و غارت، جرم و جنایت، جهل و حماقت و حبس و اسارت را تایید کنیم!
22 بهمن به احترام آزادی و دموکراسی در خانه می مانیم تا خودکامگان و انحصارطلبان، غارتگران و چپاولگران ، دزدان و اختلاسگران در خیابان تنها بمانند ! تا مردم هیئت مرتزقه – که بر خوان گسترده انقلاب نشسته و “حتی اذا بلغت الحقوم” خورده اند – را بشناسند!
از هنرمندان عزیز می خواهم، عروسک خیمه شب بازی اینها نشوند و به نمایش خیابانی نیایند، بدانید هنرمندی که به خیابان بیاید، نزد ملت منفور خواهد شد! بگذارید با عروسک های خیمه شب بازی، مزدوران خود را بفریبند، اما مردم هوشمند دیگرفریب نمی خورند!
اینجانب حضور در خیابان را خیانت به انقلاب، مردم، شهدا، اسرا، زندانیان سیاسی، محصورین، غواصان، آتشنشانان و همه قربانیان جهل و خشونت می دانم!
پیش بسوی رفراندومی دیگر
اینبار در خانه می نشینیم
مهدی خزعلی
12 بهمن 95