شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » آیا آتش کینه ی خامنه ای علیه هاشمی رفسنجانی در راستای «رفسنجانی زدائی» دامان آتش نشانان را گرفت؟!

آیا آتش کینه ی خامنه ای علیه هاشمی رفسنجانی در راستای «رفسنجانی زدائی» دامان آتش نشانان را گرفت؟!

آینده ای مبهم — اصلاح طلبان هم در آتش…….. خواهند سوخ …… ! آیا ؟
آتش کینه ی خامنه ای علیه هاشمی دامان آتش نشانان را گرف…… ! آیا ؟
هاشمی از طلوع تا غرو … !؟ نگاهی از درون– آیااو ضامن ماندگاری رژیم بود !؟
خامنه ای؟ سپاهیان شیطان؟ تروریست های موتلفه؟ بنیاد مسضعفان ! کدام!؟ آیا ؟ آیا !؟ و صد سوال ………
آتش !؟پلاسکو !؟ آیا دفن نام و یاد هاشمی بلادرنگ در پی جنازه اش ارزش این فاجعه را….؟به چه قیمتی !?
فاجعه ای که پایتخت را تحت تاثیر قرار داده و تعمدا بوغ های حکومت بی هیچ تاثیر گذاری را به هیاهو و جوسازی پیرامون فروریختن یک ساختمان ! در نتیجه مردم را برای به فراموشی کشاندن مصیبت های دیگر مشغول خود ساخته اند !? البته! ترس حکومت از حرکت مردمی سبب حضور و آماده باش های یگان های ویژه و تکاوران ، همینطور وعده و وعید های پی در پی به مالباختگان و بازماندگان و خانواده ها گردیده ! واقعا چقدر رژیم شکننده است ! هرچند ! خدا داند و بس !? عقل من قد نمی دهد که رییس الابالسه در پاستور چه می کند ? اگر آنچه را من از ماهیت اژدهای هفت سردیده ام و می دانم ، مردم نیز می دیدند ! به یقین از من مطمین تر گمانه می زدند. آیا باور کردنی است ? !قای خامنه ای ? آتش هولناک پلاسکو گامی در هاشمی زدایی است! آیا !? تا آتش بجای هاشمی در صدر خبر ها قرار گیرد ? البته به رندی ، خواهی گفت کار خدا بود ! درست ، ولی خدای شما ابلیس است . آما …… آیا با فوت هاشمی ? رژیم صد گام به سرنگونی نزدیک تر شد — قوه ی عاقله ی رژیم رفت ….. هزینه ای که ملت ایران باید بیش از پیش بپردازند !!!!
آری! بررسی تاثیرات حضور هاشمی ، در مقابله با بحران ها و ماندگاری رژیم . آیا رفتن هاشمی سبب خوشحالی ” دل واپسان — بر اندازان ” شد? آیا رفتن هاشمی سبب وحشت ” اصلاح طلبان — ترسو ها از براندازی ” از خلا او گردید !؟ با نام خدا آری بر آنم تا با یاد آوری نمونه بحران هایی ، طی چهار دهه ، نقش هاشمی در حل آن و در نتیجه بقای رژیم ستم آخوندی را مورد بررسی قرار دهم . در این بررسی مایلم اثبات کنم ، آیا خلا هاشمی ما را چند گام به سرنگونی نزدیک تر کرده است یا خیر ؟ لذا انتخاب تیتر ” از درون ” از آن جهت است تا بی آنکه نقدی بر من رود ! بتوانم این بحث را همه جانبه و از درون رژیم تقدیم مخاطبینم بنمایم ، بی هیچ موضع شخصی . بله ! همانگونه که مستحضرید در این اواخر خامنه ای بی شرمی را بجایی رسانده بود که با شمشیر از رو ، علنا هاشمی را شیطان اکبر نام می برد ! در واقع پیش از آنکه عزت هاشمی بیش از این خدشه ای ببیند ، تشیع جنازه او برایش عزتی افزون آفرید . می خواهم از این زاویه بگویم که حزن و اندوه خیل عظیمی از مردم که در حضوری بی بدیل به رخ دربار فرعون کشیده شد ! آب سردی بود که بر سر خامنه ای و جبهه ی ” اژدهای هفت سر ” ضد هاشمی و پس از آن شعف ، ریخته شد . این حضور چنان گسترده بود که اجازه نداد خوشحالی و سرور این جبهه ” اژدهای هفت سر ” بیش از ۳۶ ساعت دوام آورد ! تا جایی که هییت حاکمه را از وحشت این حضور به سمت آتش افروزی و ایجاد بحران سوق داد !؟ شاید ؟ از سری بحران هایی که بقول محمد خاتمی هر نه روز یک بار بر سرش آوار شدند! و اما مصادیق تاثیر گذار هاشمی در جلوگیری از فروپاشی رژیم ؛ پیش از مرگ خمینی بسی تکراری است ، از جانشینی فرماندهی کل قوا ‘ بعد از آنکه خامنه ای نامه ی خمینی را بر دیوار کوفت ! تا اجرای پروژه ی فریب مک فارلینگ ! و ….. البته طرح های هاشمی برای فریب آمریکایی ها کم نیست . گرایشاتش به روس ها از آن جمله بود تا غربی ها را در رسیدن به جمع بندی علیه حکومت ایران باز دارد . الف — پسا خمینی — چند مصداق ؛
۱ — اگر هاشمی نبود ، رژیم در بحران انتخاب رهبر چند ماه بیشتر دوام نمی آورد ! بد نیست خلاصه ای از آنچه که در ویدیوی تهیه شده در سلول های ۲۰۹ ” موجود در یوتیوب ” برای اولین بار از پشت صحنه ی ” دود سفید ” تهیه کردم را عرض کنم : در اجلاس خبرگان بعد از خمینی ، وقتی که خامنه ای تنها هفت رای داشت و دیگرانی مثل آیت الله های قم ! بیش از او ! هاشمی درگوشی ، باریک بین نماینده ی قزوین را توجیه می کند که به خارج از سالن مجلس و در بین محافظین نمایندگان حاضر که حداقل تعدادشان به سیصد ، چهار صد می رسید رفته و اعلان نماید که خامنه ای به عنوان رهبر انتخاب شد و تکبیر را از آنان بگیر ! در واقع غریو شعار ” الله و اکبر خامنه ای رهبر ” که به کرات و پی در پی از پشت درب سالن اجلاس شنیده شد ! از همین پیغام نشات گرفت !!!! اینگونه بود که پس از این فریاد ها ، لرزه بر اندام آخوندک های اعضا خبرگان افتاد و آنان دیدند که اگر با صداهای پشت درب سالن هماهنگ نشوند ! در موقع بیرون رفتن زنده ماندنشان معلوم نیست و چه سرنوشتی که در انتظار آنان نیست! اینگونه بود که خامنه ای تنها با داشتن هفت ، هشت رای ! توانست در اوج رعب و وحشت حاکم بر جلسه ” ۶۷ نفره ” بله را از نمایندگان بگیرد !!!! یعنی هاشمی بعنوان ولی نعمت خامنه ای و رژیم ، کاری کرد کارستان !!! که البته بلافاصله مزدش را ” ریاست جمهوری هشت ساله ” اخذ کرد . بد نیست بدانید طی این هشت سال هاشمی فضای امنیتی را به بیت ! موتلفه و نماینده ی خود یعنی همین آقای روحانی واگذار کرد تا آنان هر چه می خواهند بتازند ! “فراموش نمی کنم ، وقتی هاشمی خبر یک اعزام و ترور را از زبان یکی از مجریان ترور ، بر گشته از خارج از کشور در منزل خود شنید ! ” این مجری یکی از اقوامش بود ” بلافاصله تلفن را بر داشت و از احتمالا روحانی که رییس شورای امنیت ملی او بود ، گله گی کرد که آیا ما باید اخبار را از زبان دیگران بشنویم !?”
۲ — حمله به بحرین !
این طرح پس از سفر عزت ابراهیم معاون صدام ” احتمالا با اشارات او ” شکل گرفت ! پس از سقوط کویت ، طرح را محسن رضایی تهیه و به خامنه ای ارایه داد . شرایط در زمان حمله ی صدام به کویت تا مدتی طوری بود که حاکمان ایران را برای تسخیر بحرین ترغیب می کرد ! ولی بلافاصله این هاشمی بود که توانست خامنه ای و گماشتگانش را مجاب کند و خطر این سم مهلک را بر مغز علیل آنان بنشاند . تا طرح را به کنار بگذارند ! یقینا در صورت اجرای آن طرح ، امریکا طومار خامنه ای را ، هم زمان با صدام در هم پیچیده بود ! البته وقتی من از سلول های ۲۰۹ طی یک ویدیو آن را برای روشنگری هم وطنانم افشا کردم ! سران اعراب برای حمایت به سوی بحرین سرازیر شدند .
۳ — حمله به افغانستان !
خامنه ای علنا دستور حرکت آرتش را به سمت مرزهای افغانستان صادر کرد!!! قبل از حرکت طالبان و قبل از تسخیر افغانستان ، احمد شا مسعود و جبهه ی مجاهدین “حضوری و یا با پیام ” خامنه ای را مجاب کرده بودند که برای مقابله با حرکت طالبان و برای حمایت از دولت قانونی افغانستان نیرو اعزام کند . این مهم مورد تایید خامنه ای قرار گرفته بود ! تا اینکه ناگهان طالبان بسرعت برق و باد افغانستان را تسخیر و نیرو های اطلاعاتی ” وزارتی ” ایران در کنسولگری را قتل عام کرد ! ” البته طی بازجویی سیصد چهارصد هزار افغانی در ایران ، ظاهرا نیرو های امنیتی ایران متقاعد شدند که سرویس مخفی پاکستان این کشتار را رغم زده !” در اینجا بود که فرماندهان بی مغز نظامی ، خامنه ای را به حمله ترغیب کردند !!!! خامنه ای — طی فرمانی نظامی و بطور علنی ، دستور گسیل آرتش به مرز های شرقی را صادر نمود . او بصورت غیر علنی نیز همین دستور را به سپاه داد ! در اینجا بود که هاشمی وارد مذاکره با خامنه ای شد و پس از فشارهای بسیار او ، خامنه ای بی آنکه فرمانش را بطور علنی پس بگیرد ! از آرتش خواست که دست نگه دارد و تنها قلیلی از نیرو ها اعزام گردند !? به یقین این بار هم خامنه ای و رژیم اش با تدبیر هاشمی از جنگ و سرنگونی حتمی جست !
۴ — مخالفت هاشمی با کشتار ۸۸ — عقب نشینی خامنه ای از کشتار بیشتر ! همانگونه که همگان مستحضرند ، در همان ابتدای وحشی گری چکمه پوشان خامنه ای در برخورد با حرکت پنج میلیونی سکوت در تهران ، که خودم شاهد آثار آن بر بدن جوانان وطن در زندان و در سلول ها بودم ! هاشمی طی نامه ای خامنه ای را بر حذر داشت از خونریزی !که تاریخ آن را ثبت خواهد کرد . خامنه ای ابتدا توجهی نکرد ! لذا کشتار و جوی خون در ابتدا بسیار بود ولی پس از مدتی خامنه ای به گفته ی هاشمی در پرهیز از کشتار بیشتر ، اندکی با تغییر روش از جنایاتش کم کرد که آن نیز به علت هشدار هاشمی بود . فی الواقع خامنه ای ابایی نداشت از اینکه چند میلیون قربانی روی دست مردم بگذارد ! البته موتلفه و سپاه !!!
” بخوانید اژدهای هفت سر” ب — اصلاحات پسا هاشمی !?
درک این مهم و آینده ی نگون اصلاح طلبان از لحظه اول برای بازماندگان مبرهن بود ! بیانیه ی فوت هاشمی خطاب به خامنه ای — اولین نشانه !! بیانیه ی خاتمی در محور قراردادن خامنه ای در امر آشتی ملی — دومین…. !! و ……. اما من مایلم فاکتور سوم و تعیین کننده ی دیگری را هم به آن اضافه کنم که سر جمع مثلثی را تشکیل می دهند ، کار ساز !! ترامپ و جمهوری خواهان !? خلا عنصر مدبر و تاثیر گذاری در حفظ حکومت همچون هاشمی ، حضور میلیونی جوانان و مخالفین حکومت فاشیست به بهانه تشیع هاشمی که خود نمایانگر آگاهی هرچه بیشتر مردم در نقش آفرینی و شکست پاکسازی و سم پاچی های حکومت ظالم از ۸۸ تا کنون بود ، به همراه ظهوری دیگر در آمریکا ، فی الواقع زنگ خطری است که باید به اژدهای هفت سر گفت : یک بار جستی ملخک ! دو بار جستی ملخک ! این بار تو دستی ملخک !!
هر چند غلطیدن هر چه بیشتر رژیم در آغوش روسیه تزاری ، به همراه حیله گری آخوندک ها برای تدلیس مردم ، قابل توجه باشد ! ولی ؛ دور نمایی که این عناصر ” مثلث برانداز ” تعیین می کنند به یقین روند سرنگونی را تسریع خواهد بخشید . امید است با اتحاد مردم عزیز و تشدید مبارزات آزادی خواهی ، ملت ایران بتوانند میخ آخر تابوت رژیم را نیز بکوبند .
انشا الله رضا ملک