شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اخبار در تصویر » فاجعه آتش‌سوزی و فرورختن ساختمان 17 طبقه پلاسکو در مرکز تهران، سومین روز خود را پشت سر گذاشت.

فاجعه آتش‌سوزی و فرورختن ساختمان 17 طبقه پلاسکو در مرکز تهران، سومین روز خود را پشت سر گذاشت.

رفسنجانی زدائی در سایهء آوار پلاسکو

تخریب پلاسکو، آواری بود برای مدفون کردن ماجرای مرموز فوت ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

در ایران همه چیز تحت الشعاع آوار برداری ساختمان ویران شده پلاسکو قرار داده شده است. دیگر هیچ روزنامه و رسانه ای خبری از آیت الله هاشمی رفسنجانی و مرگ مشکوک او نمیدهد… ستاد مهار بحران موفق عمل کرده است. رسانه های دیداری و شنیداری نیز درهمین مسیر مدیریت میشوند. در مسیر رفسنجانی زدائی

درچهارمین روز آوار برداری، دود سفید همچنان درهوا بالا میرود. این درحالی است که ادعامیشود بیش از پنجاه درصدآواربرداری به انجام رسیده است.

در این میان پروپاگاندیستهای سپاه مدعی اند که نیروهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیای سپاه با به کارگیری تجهیزات و ادوات سنگین خود، یکی از مهمترین نقش‌ها در آواربرداری محل حادثه و کمک رسانی به نیروهای امدادی برای تجسس پیکر شهدای آتش نشان را بر عهده دارد.

عکس/ تجهیزات فوق سنگین قرارگاه خاتم برای کمک به آواربرداری پلاسکو

عکس/ تجهیزات فوق سنگین قرارگاه خاتم برای کمک به آواربرداری پلاسکو

منبع: فارس
سه روز پس از گذشت حادثه ریزش ساختمان پلاسکو، همچنان مسیرهای منتهی به این ساختمان با محدودیت ها و مراقبت هایی مواجه است. ساختمان پلاسکو صبح روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه پس از آتش سوزی به طور کامل فرو ریخت. واکنش ها نسبت به این حادثه همچنان در جریان است. در این حادثه تعدادی از آتش نشانان جان خود را از دست دادند و تعدادی دیگر از آنان هنوز در زیر آوار هستند.