جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » قرار است تا مرضیه وحیددستجردی را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری به وسط صحنه بکشانند !

قرار است تا مرضیه وحیددستجردی را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری به وسط صحنه بکشانند !

قرار است تا مرضیه وحیددستجردی را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری از طرف جریان تازه تاسیس موسوم به “جبهه مردمی نیروهای انقلاب”!! به وسط صحنه بکشانند و سروصدای تبلیغاتی به راه بیندازند!

دستگاه تبلیغاتی نظام در صددد است تا در فضای انتخابات ریاست جمهوری  یک فیل گُنده هوا کند!

مهندسان جریان “ضداصلاحات” میخواهند در برابر حسن روحانی “مرضیه وحید دستجردی” را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری علَم کنند!

اینجاست که مشاهده میکنیم که ناگهان محسن رضائی و علیرضازاکانی خواهان گسترش جریان افراطی جدیدالاحداث موسوم به “جبهه مردمی نیروهای انقلاب!!!” میشوند؟!

رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه نیروهای انقلاب امروز بیش از هرروز دیگر باید متحد شوند، گفت: بسیاری از گروه‌ها به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» پیوسته‌اند و ظرفیت‌ تحت پوشش قرار دادن همه گروه‌های انقلاب نیز وجود دارد.

به گزارش مشرق، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، با اشاره به هدف و دورنمای فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: معتقدم که نیروهای انقلاب امروز بیش از هرروز دیگر باید متحد شوند چون مشکلات کشور به‌ویژه در حوزه‌های اقتصادی بدون وحدت و همکاری قابل‌حل شدن نیست.امروز هر تفرقه‌ای  را خیانت به امام (ره) و شهدا و باعث تضعیف اقتدار درونی نظام قلمداد می‌کنم. امروز روز ایثار و وحدت است، جبهه مردمی نیروهای انقلاب که توسط عده‌ای از دوستان ایجادشده را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم همه گروه‌ها به این جبهه بپیوندند؛ همچنین این جبهه آغوش خود را برای همه گروه‌ها باز کند، هیچ گروهی را خط نزند و از موضع مشارکت و هم‌رأیی عمل کند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سؤالی پیرامون نقش جبهه مردمی نیروهای انقلاب در همگرایی نیروهای انقلابی تصریح کرد: طبق گزارش‌هایی که به من رسیده است، بسیاری از گروه‌ها به این جبهه پیوسته‌اند و ظرفیتش طوری است که می‌تواند همه گروه‌های انقلاب را تحت‌ پوشش خود قرار دهد.همه گروه‌ها و اشخاصی که راه امام (ره) و ارزش‌های انقلاب را قبول دارند و نسبت به رهبر انقلاب صادق و وفادار هستند می‌توانند در این جبهه شرکت کنند و مؤسسان این جبهه نیز باید آغوش باز کنند و همه گروه‌های انقلاب را بپذیرند.
رضایی در پاسخ به سؤالی در مورد تضمین موفقیت این سازوکار وحدت با توجه  به برخی ضعف‌ها در سازوکارهای سابق، خاطرنشان کرد:‌ قاعدتاً این جبهه باید یک آسیب‌شناسی از گذشته انجام دهد و بر اساس این آسیب‌شناسی جلو برود. حتماً اگر آسیب‌های گذشته برطرف شود، این جبهه می‌تواند به موفقیت‌های بزرگی دسترسی پیدا کند و من به آینده جبهه مردمی نیروهای انقلاب امیدوارم.
منبع: فارس
نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه حرکت جبهه مردمی انقلاب اسلامی یک گام به جلو است گفت: دوستان زمینه مشارکت استان‌ها و شهرستان‌ها را فراهم کنند تا برگزیدگان آنها حرف آخر را بزنند.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهداف و رویکردهای جبهه مردمی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این حرکت یک گام به جلو است و دوستان باید سعی کنند جامعیت خودشان را افزایش دهند.جبهه مردمی نیروهای انقلاب باید بتوانند زمینه مشارکت استان‌ها و شهرستان‌ها را فراهم کند تا گزیده‌های استان‌ها و شهرستان‌ها حرف آخر را بزنند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت تحقق این امر نتیجه مطلوب جبهه مردمی نیروهای انقلاب حاصل خواهد شد، تاکید کرد: حتماً از گذشته بهتر است و نتیجه بهتری هم خواهد داشت.
منبع: فارس