جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » در مراسم هفتمین روز ارتحال مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که با حضور باشکوه زنان و مردان از اقشار مختلف همراه بود، بار دیگر مطالبه رفع حصر از سوی حاضران مطرح شد.

در مراسم هفتمین روز ارتحال مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که با حضور باشکوه زنان و مردان از اقشار مختلف همراه بود، بار دیگر مطالبه رفع حصر از سوی حاضران مطرح شد.

 

به گزارش کانال تلگرامی آمدنیوز  از قبل از ورودی بهشت زهرا ماشین‌های نیروی انتظامی به چشم می‌خورد که در فواصل مختلف حضور داشتند. در ورودی صحن اما چهره نیروهای نظامی و امنیتی به لباس شخصی‌ها و یگان‌های ویژه پرشمار تغییر یافته بود که در ون‌ها، ماشین‌های شخصی، موتور و … حاضر شده بودند.

پس از سخنرانی ناطق‌نوری نیز حاضران با شعارهایی چون هاشمی، هاشمی راهت ادامه دارد/ فائزه فائزه تسلیت تسلیت/ وصیت هاشمی حمایت از خاتمی/ وصیت هاشمی حمایت از روحانی خانواده آیت الله را همراهی کردند.

پس از آن مردم سبز عزادار با شعارهای «یاحسین میرحسین» و «پیام ما روشنه حصر باید بشکنه» مطالبه خود برای رفع حصر رهبران جنبش سبز و زهرا رهنورد را تکرار کردند.

شعار عزاداران تا مسیر خروجی ضریح حرم ادامه داشت که از این بخش تعدادی ضد انقلاب سازمان‌دهی شده حاکم بر دستگاههای امنیتی به شعار خونی که در تن ماست هدیه به رهبر ماست و وصیت هاشمی حمایت از رهبری به تقابل با مردم پرداختند.

مردم در پاسخ به نیروهای سازمان‌دهی شده شعار خونی که در تن ماست هدیه به ملت ماست سر دادند و در پاسخ به دیگر شعار نیروهای امنیتی که این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده یکصدا شعار این همه لشکر آمده به عشق اکبر آمده را سر دادند.

تقابل دیگر نیروهای سازمان‌یافته با مردم در شعار وصیت هاشمی حمایت از خاتمی و وصیت هاشمی حمایت از روحانی بود که می‌گفتند وصیت هاشمی حمایت از رهبری.
در بیرون از ضریح بلندگو و نیروهای تدارک‌دیده‌شده و سازماندهی‌شده به مدد امنیتی ها آمدند و از پشت بلندگو قصد داشتند جمعیت خود را مشابه مردم خودجوش نشان دهند که مردم با شعارهای خود پاسخ آنها را می‌دادند.