جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » مهدی خزعلی نفس می کشد مورد حمله قرار می گیرد /به قلم مسعود مویدی

مهدی خزعلی نفس می کشد مورد حمله قرار می گیرد /به قلم مسعود مویدی

خزعلی نفس می کشد مورد حمله قرار می گیرد
حمله با تابلوی اصول گرایی (حفظ نظام از اوجب واجبات است).
1: یکشنبه شب در کمال ناباوری خبر فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی به گوش می رسد و مردمی را بهت فرو می برد
2: رهبری در قسمتی از پیام تسلیت خود ضمن اشاره به اختلاف دیدگاه با آیت الله مرحوم ابراز می دارئد که علی رغم این اختلاف خناسان هیچگاه نتوانستند از این اختلاف نظر سواستفاده کنند (نقل به مضمون)
عین متن(اختلاف نظرها و اجتهادهای متفاوت در برهه‌هائی از این دوران طولانی هرگز نتوانست پیوند رفاقتی را که سرآغاز آن در بین‌الحرمین کربلای معلّی بود به کلی بگسلد و وسوسه‌ی خناسانی که در سالهای اخیر با شدّت و جدیت در پی بهره‌برداری از این تفاوتهای نظری بودند، نتوانست در محبت شخصی عمیق او نسبت به این حقیر خلل وارد آورد)
3: مهدی خزعلی که به ناگهان پدر معنوی خود را از دست داده در پیامی از مرحوم هاشمی با عنوان شهید یاد می کند که باعث بهت دوم مردم داغدار می گردد.
4: کانال های تلگرامی حامی جریان اصول گرایی در اقدامی احمقانه و کثیف اقدام به تحریف مقاله ای از دکتر خزعلی با عنوان “رمز گشایی از قتل احمد خمینی” می کنند.
اصل قسمت تحریف شده از مقاله رمز گشایی از قتل احمد خمینی:
ارتحال نابهنگام مرحوم حاج سید احمد خمینی در 49 سالگی ( در همان سنی که آیت الله خامنه ای به رهبری و احمدی نژاد به ریاست جمهوری رسیدند، این هم از رموز عدد49 ) ضرورت تحقیق و تفحص را بیشتر می کند، این مهم نباید دچار مرور زمان شود، شاید حاج سید حسن آقا هرگز چهل و نهمین بهار را نبیند( زبانم لال )
متن تحریف شده:
ارتحال نابهنگام مرحوم حاج سید احمد خمینی در 49 سالگی (….تا باز که او را بکشد هر که تو را کشد)مسمومیت احمد خمینی و قبل از مرگ ایشان توسط هاشمی رفسنجانی به بالین او برده شده است.
حفظ نظام از اوجب واجبات است.
در حکومت های به ظاهر ایدولوگ، این تئوری خطرناک ترین تئوری موجود است که بر اساس آن
“هدف وسیله را توجیه می کند”.
دست بردن در مقاله دکتر مهدی خزعلی نیز در همین چهارچوب تعریف می شود. دست بردن در اصل یک مقاله و تغییر ناشیانه قسمتی از آن شاهدی بر این ادعاست.
ثبات در عقیده دکتر خزعلی تا جایی ست که اگر مقاله ۸ سال قبل وی را تحریف و از آن برای تخریبش استفاده کنند، جای تعجب ندارد
با توجه به ارادتی که دکتر مهدی خزعلی به شخص و شخصیت هاشمی داشت و همچینین ثبات اخلاقی که همه ما از ایشان ( دکتر مهدی خزعلی) سراغ داریم به جد می توان گفت که حتی اگر این حرکت جناح حاکم در همین چهارچوب بوده بسیار ناشیانه عمل کرده.
در نهایت با توجه به مستندات فوق قضاوت با شما.
مسعود مویدی
مسوول کمیته اجرایی سرای قلم