پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » رهبر نظام ولایت فقیه در قم: محمدرضا(پهلوی- شاهِ ساقط) گفت “بعد از من، ایران، ایرانستان می‌شود”.

رهبر نظام ولایت فقیه در قم: محمدرضا(پهلوی- شاهِ ساقط) گفت “بعد از من، ایران، ایرانستان می‌شود”.

رهبر نظام در قم

هم‌زمان با فرارسیدن سالگرد قیام ۱۹ دی ۱۳۵۶ ،  صبح امروز  رهبر  نظام ولایت فقیه برای سخنرانی به قم رفت و  در صدرِ مباحث مختلف مطروحه، لزوم قدردانی از قوه قضائیه را مورد تاکید قرار داد.

خلاصه بیاناتصبح امروز رهبر نظام ولایت فقیه :

رهبرنظام ولایت فقیه از جمله گفت: دشمن به‌دنبال از بین بردن عوامل اقتدار ملی است و به دستگاه‌هایی که مظهر اقتدار کشورند حمله می‌کند. من کاری به بگومگوهای اخیر رؤسای قوا ندارم؛ اینها به حول و قوه‌ی الهی تمام می‌شود، لکن وجود یک قوه‌ی قضائیه مستقل و شجاع را همه باید قدر بدانند.
آن چیزی که دشمن را در اهداف خود ناکام می‌کند این است که بتوانیم یک قوه‌ی قضائیه‌ی مقتدر و یک دولت شجاع و برنامه‌ریز داشته باشیم؛ اینها را باید تقویت کرد.
امروز محافل انگلیسی برای منطقه و ایران اسلامی نقشه می‌کشند. یکی از نقشه‌ها، تجزیه‌ی کشورهای منطقه است. می‌گویند دوران یک عراق، یک سوریه، یک لیبی و یک یمن گذشته است. اسم ایران را نمی‌آورند چون از افکار عمومی ایران می‌ترسند؛ مثل محمدرضا که گفت بعد من، ایران، ایرانستان می‌شود؛ اینها هم همین را می‌خواهند.