جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » خوابهای پنبه دانه ای دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران: اختلاف بین دولت و قوه قضائیه حل میشود!!

خوابهای پنبه دانه ای دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران: اختلاف بین دولت و قوه قضائیه حل میشود!!

آخوند درجه سومی موسوم به محمدجعفر منتظری، که در مسند دادستانی کل کشور کاشته شده!!-  در حاشیه مراسم رونمایی از به اصطلاح “کارت ضابطین عام دادگستری” در جمع خبرنگاران در خصوص اختلاف بین مسئولان دولت و قوه قضاییه گفت: این اختلاف خانوادگی است و متاسفانه دشمن آتش‌بیار معرکه شده است.

به گزارش ایسنا، دادستان کل کشور گفت: مسائلی که مطرح می‌شود از جنس اختلاف خانوادگی است؛ بالاخره دو برادر و دو عضو یک خانواده اختلافی پیدا کردند که حل می‌شود و امیدواریم مسئولان مانع شوند که دشمن از این مساله سوءاستفاده کند.
دادستان کل کشور در حالیکه اختلاس میلیاردها دلار و یورو در طول سالیان متمادی از جیب ملت محروم و زیرخط استضعاف را نادیده میگرفت با کوجک نمایی قضیه خاطرنشان کرد: “مساله مهمی نیست که روی آن مانور بدهیم.”!!
این آقای به اصطلاح دادستان کل بدون توجه به بی توجهی به اجرای عدالت درقضیه سعیدطوسی ها و سعید مرتضویها و… ادعا کرد: “آنچه برای ما مهم است اجرای عدالت است.”!!
اظهارات و ادعاهای پوچ پاسدار مقدم فر
در همین حال یک پاسدار “خالی بند” وپروپاگاندیست موسوم به مقدم‌فر (از مسئولان ستادنشر و تبلیغ بیت رهبرنظام و مشاور فرمانده کل سپاه) در مصاحبه با خبرگزاری میزان -ارگان قوه قضائیه- ادعاکرد که  برخی کانال‌های – به دعوی او “ضدانقلاب”- در تلگرام را “آقازاده‌”ها اداره می‌کنند! و به “سرویسهای خارجی” وابسته اند!!! مقدم فر مدعی شد

«سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه مبالغ هنگفتی در اختیار این کانال‌های ضدانقلاب» درخارج کشور و کسانی که به گفته او«آمادگی خودفروشی» دارند در داخل کشور قرار میگیرد.بنابر اوهام مقدم فر «از ابتدای انقلاب، چنین افراد خودفروخته‌ای در کشور حضور داشتند، اینها «نفوذی»هائی که «حداقل کار آنها در داخل این است که با این کانال‌ها در رابطه باشند و اطلاعات غلط و در قلیل مواردی هم درست و شایعات را با آنها ردوبدل کنند. برخی از این کانال‌های تلگرامی در حال حاضر در آمریکا و انگلیس و برخی از کشورهای همسایه مثل ترکیه» فعالند.ضدانقلاب هروقت احساس می‌کند که در برآورد آینده خود، کاری دارد که برای انجام آن باید قوه قضائیه منکوب شود، حملات‌شان را به سمت این نهاد حاکمیتی می‌افزایند. ضدانقلاب در سر خود فتنه‌ای جدید دارد و به همین دلیل می‌خواهد قوه قضائیه را منفعل کند.»برخی از مقام‌های جمهوری اسلامی یکی از دلایل افزایش و جدال‌های لفظی میان روسای قوا را انتشار برخی اسناد طبقه‌بندی شده در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های تلگرامی می‌دانند.

در سال‌های اخیر و با گسترش استفاده مردم ایران از «تلگرام»٬ کانال‌‌های قابل توجهی نیز راه‌اندازی شده‌اند که اقدام به انتشار اخبار و اسناد دولتی و طبقه‌بندی شده می‌کنند.

مقام‌های ایران نیز اعلام کرده‌اند آن‌دسته از کانال‌هایی که دارای مخاطبان بالای پنج هزار نفر است باید مجوز بگیرند تا بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند.