پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » مهدی خزعلی نفس می کشد. مورد حمله واقع می شود! / به قلم مسعود مویدی

مهدی خزعلی نفس می کشد. مورد حمله واقع می شود! / به قلم مسعود مویدی

 

1: کماکان سیل حملات از سوی به ظاهر دوستان اصلاح طلب به دکتر مهدی خزعلی ادامه دارد. هر روز از این طرف و آن طرف خبرهای مختلفی می رسد که نمیدانم بنشم و به این روزگارمان گریه کنم و یا از افاضات حضرات یک دل سیر بخندم. آخر می گویند مهدی خزعلی آقازاده ای که برای ادامه حیات خویش و با رانت آقازادگی از اکسیژن شهر استفاده می کند.
مشکل این است که همیشه به جنگ جاهل رفته ایم و جهل را به حال خود رها کرده ایم. قطع به یقین اگر روزی یک مصلح استراتژی خود را تغییر داده و به جنگ جهل رود با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد تا جایی که حتی نفس کشیدن وی نیز نوعی استفاده از رانت به حساب خواهد آمد.

2:وقتی حضرت لاریجانی در مجلس نطق خود در مورد 9 دی را می خواند به یاد دی ماه 94 افتادم. روزی که مهدی خزعلی در برنامه ای برای اولین بار اعلام کرد که در این دوره از انتخابات مجلس با شعار زدن شاخص های جناح حاکم به کارزار انتخابت وارد خواهیم شد . اینکه بعدها مشخص شد که جناب شکوری راد از لاریجانی دعوت کرده تا نامش در لیست امید قم گنجانده شود. یاد خاطرات انتخاب رییس مجلس و تشکیل فراکسیون ولایت در مقابل فراکسین امید. و درنهایت اینکه چرا تا امروز هیچ کس به جناب شکوری راد گله نکرده چرا چنین کرده و هیچ کدام از اصلاح طلبان حکم اخراج وی از جناح اصلاحات صادر نکردند.
اما تا دلتان بخواهد از این سوی و آن سوی خزعلی مورد حمله دوستان است زیرا که جهل را نشانه رفته و جاهل که منافع خود را در خطر دیده به عناوین مختلف از الطاف خود ایشان را بی نصیب نمی گذارد!
روزی متهم به نفوذ می شود و روزی همکار سعید امامی! روزی از اصلاحات اخراج می شود و روزی آقازاده اش می خوانند و به او اتهام نشر انحصاری کتب دانشگاهی می زنند! روزی می گویند که چرا با رسانه های بیگانه مصاحبه می کند و همصدا با بازجویش از او می خواهند که دیگر مصاحبه نکن!
و دیگر روز شایعات و تشکیک بازجو و تسنیم و رجانیوز در مورد اعتصاب غذا از حلقوم تنی چند به ظاهر اصلاح طلب مزدور اطلاعات خارج می شود! نکته جالب اینکه مواردی که وی را به آن متهم می کنند جملگی مواردی هستند که خود خزعلی آنها را روایت کرده و حضرات با تاویل باطلف علیه او استفاده می کنند!

3: خانم ( ه ش )در توییتی عنوان کرده :
مادر آقازاده نظام برایش عصاره ماهیچه می برد بیمارستان تا در اعتصاب غذا تقویت شود آنوقت هدی صابر حتی به بیمارستان نرسید. ساکت باش دروغ ممنوع ( عین توییت ).
سرکار خانم شهیدی جهت استحضار شما و دیگر دوستان عرض می کنم که:
اولا راوی این داستان شخص دکتر خزعلی است و در همان رسانه هایی آن را عنوان کرده که امروز محکوم به مصاحبه با آنهاست، ثانیا در محوطه زندان این اتفاق افتاده و نه در بیمارستان و ثالثا در پاسخ به اصرار رییس بازداشتگاه برای شکستن اعتصاب غذا و با توجه به وخامت حال وی، دکتر عنوان می دارد که تنها غذای مادر و یا همسر را حاضر است بخورد که رییس از همان بهداری بند بلفور با والده دکتر خزعلی تماس می گیرد و اتفاقا سریعترین غذایی که می شد برای نجات جانش به او رساند آب گوشتی است که به روایت دکتر در یک شیشه سس مایونز ریخته شده بود و صد البته همین اقدام مقدمه آزادی وی شده است، این یعنی استقامت تا پیروزی!
سرکار خانم (ه ش )در نهایت خدمت حضرتعالی عارض هستم که: از شما بعید بود که در چنین دامی بیافتید.

سرای قلم, [05.01.17 19:18] 4: بعد از افشاگری دکتر خزعلی در مورد اتاق ژنرالهای بند 350 اوین هر روز اتهامی واهی و اهانتی از سوی نوچه های حضرات ژنرالها عنوان می شود و مردم خوب می فهمند که این نوچه ها منافعی دارند و بیهوده قلم نمی زنند!
جدیدترین آن مربوط به فردی است که در صفحه فیسبوکش در باره اعتصاب غذای دکتر در آن مقطع نوشته:”دکتر اصرار به بازی والیبال و فوتبال داشت! انواع غذا ها را می خورد و بیشتر این اعتصاب غذا شبیه رژیم غذایی بود تا اعتصاب غذا!”
موضوع را از شخص دکتر پیگیر شدم، ایشان در قسمتی از پاسخ شان می گوید روزی آقای ع س اصرار داشت که لااقل یک دانه بادام بخور، کسی نمی فهمد که دکتر می گوید:”خودم که می دانم ”
مضاف بر اینکه دوستمان ظاهرا اطلاع چندانی از انواع اعتصاب غذا ندارند! آ ن روزها دکتر خزعلی بر اساس مطالبه ای که داشتند اعتصاب غذای تر کرده بودند. در این نوع از اعتصاب غذا زندانی آب و نمک قند می خورد(هدی صابر هم در بیانیه اعتصاب غذایش می نویسد که آب و قند و نمک و چای می خوریم) که این استاندارد اعتصاب غذای ایرلندی است.
ظاهرا نویسنده این مطلب در فیس بوک دوست دارد طوری مطلب را عنوان کند که اعتصاب غذا ی ایشان به این دلیل که وی در چند روزی که در بند 350 بوده هنوز روی پای خوده جای تامل است. در صورتی که در این نوع اعتصاب غذا که رکورد جهانی 93 روز دارد، گاهی فرد تا روزهای آخر توان حرکت دارد!
در مورد فوتبال و والیبال هم ایشان هنوز نمی دانست که آنجا تور والیبال دارد و هرگز نه بازی کرده است و نه پایش به توپ خورده است و نه حتی تماشاچی بوده است و این دروغ محض است!

5: بعد از مصاحبه دکتر خزعلی با بی بی سی در مورد اعتصاب غذا و مطلبی که در مورد شهید هدی صابر عنوان کرد حملات فرصت طلبان شدت یافت.در آن مصاحبه ایشان می گوید که در زندان کسی به خاطر اعتصاب غذا فوت نکرده و مجری می گوید هدی صابر و دکتر در پاسخ می گوید شهید هدی صابر به واسطه سکته قلبی فوت کرده و نه اعتصاب غذا!
کمتر از یک ساعت جاهلانی که امروز تنها هم و غم خود را حمله به دکتر خزعلی می دانند، این بار از این شهید راه حق بهره برداری کردند. علی رغم بیانیه دکتر خزعلی بعد از ان مصاحبه مبنی بر اینکه تمامی هم بندان متفق القول هستند که ایشان به واسطه شرایط جسمی روز قبل از شهادت افطار کرده و علت مرگ سکته قلبی آن هم بر اثر حماقت دکتر کشیک بهداری زندان و ضرب و شتمی بوده که در بهداری صورت گرفته باز به حملات ادامه دادند!
با توجه به شناختی که از خصوصیات اخلاقی دکتر خزعلی دارم نیک می دانم که تا امروز کلامی غیر از حقیقت نگفته و ان شاالله در آینده نیز نخواهد گفت. وی تنها و تنها روایت هم بندیان و دست اندر کاران بهداری اوین و بیمارستان مدرس را عنوان کرده است و این یک نظریه پزشکی است و علت مرگ از نظر پزشکی قطعاً سکته قلبی بوده است! چه آنکه او از پنجشنبه تا پنجشنبه (یعنی فقط 8 روز )در اعتصاب غذا بوده است و تا رکورد جهانی 93 روز خیلی فاصله دارد و او با پای خود به بهداری رفته است و روایت کسانی که همراه وی به درمانگاه رفته اند و همبندی ها و پزشکان دیگر گواه این مدعاست! و دکتر کادر بهداری را مسئول شهادت می داند، نه اعتصاب غذای خودش!
چه شهید هدی صابر به دلیل اعتصاب غذا از این دنیا چشم فرو بسته باشد و یا بر اثر سکته قلبی ایشان شهید راه مظلومیت خویش است و از ارادت تمامی آزادی خواهان و ره جویایان حق و حقیقت و مصلحین حقیقی علی الخصوص شخص دکتر خزعلی نسبت به ایشان و خانواده محترم تغییری ایجاد نخواهد کرد.
امید آنکه روزی تمامی مصلحین به ریشه ها بپردازند تا ان شاالله جهل از ریشه خشکانده شود.

مسعود مویدی
مسوول کمیته اجرایی سرای قلم