جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » عوامل نفوذی در قرارگاه ثارالله با اعمال سیاستهای خصمانه و ضدانسانی بر علیه زندانیان”سیاسی” آنهارا وادار به اعتصاب غذای طولانی میکنند تا بی آبرویی “دستگاه قضایی نظام ولایت فقیه “در جهان جار زده شود!!

عوامل نفوذی در قرارگاه ثارالله با اعمال سیاستهای خصمانه و ضدانسانی بر علیه زندانیان”سیاسی” آنهارا وادار به اعتصاب غذای طولانی میکنند تا بی آبرویی “دستگاه قضایی نظام ولایت فقیه “در جهان جار زده شود!!

یک سایت تکفیری منحرف و ضاله در خراسان موسوم به “فرقه نیوز” وابسته به یک دایره اطلاعاتی تکفیری خمینی ستیز و خمینی زدای  موسوم به “اداره ادیان و فرق” وابسته به قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران و در توازی با مرکز اسلام ستیز موسوم به “سازمان تبلیغات اسلامی”!!! که با عَلَم کردن بیرق “داس و چکش” متعلق به کمونیستهای ورشکسته نفوذی در سیستم اطلاعاتی- امنیتی- تبلیغاتی نظام، به جنگ دین و اعتقاد و اسلام و میراث آیت الله العظمی خمینی میروند، پرده از پرونده سازیهای سیاه برای اصحاب نور و عرفان کنار زد!

جعفری دولت آبادی – فردِ عامیِ بیسواد و ناآشنا به اصول مدون حقوق شهروندی در قانون اساسی-  با اشاره به “اعتصاب غذای طولانی مدت آرش صادقی – شیرمرد دلاور- میگوید: “این فرد ادعا می‌کند که به همسرش ظلم شده است در حالی که باید گفت با تداوم اعتصاب غذا مشکل همسرش حل نمی‌شود.” در جواب این عامل بی اراده که بر کرسی دادستانی نشانده شده باید گفت “اعتصاب غذا اگر هیچ خاصیتی نداشته باشد، گستره ظلم و جهل به قانون و بیعدالتی گسترده دستگاه جبار بیدادگر قضائی نظام حاکم بر ایران را در آینه شفاف افکار بین المللی منعکس میکند و در چهارگوشه جهان جار میزند!!”

سایت کذائی فرقه گرای تکفیری فتنه انگیز خمینی ستیز و خمینی زدا به نقل از “آفتاب یزد” اباطیل سرتاپا کذب جعفری دولت آبادی – به اصطلاح “دادستان”!! بیدادگاه های “سیاسی” و ملقب به لقب “دکتر بعد از این ” !! – به شرح زیر منتشر کرد:

به گزارش فرقه نیوز؛ دکتر جعفری دولت آبادی دادستان تهران در بیست و سومین نشست شورای معاونان دادستانی تهران با تقسیم‌بندی تهدیدات امنیتی به ناامنی‌ها، دامن زدن به نارضایتی­‌ها، بمب‌گذاری‌ها، جرائم امنیتی، تلاش‌های گروهک‌ها و جریان ضد امنیتی در حوزه‌های مختلف، تجمعاتی که صبغه امنیتی دارد، تلاش برای نفوذ در ارکان نظام از طریق نفوذ در مسئولیت‌ها و جاسوسی و رشد جریان‌های انحرافی مانند عرفان‌های نوظهور را از جمله تهدیداتی امنیتی برشمرد و با بیان این که ۷۰ نفر محکوم به جاسوسی در زندان‌های تهران تحمل حبس می‌کنند، ادامه داد: این افراد اطلاعات کشور را در حوزه‌های مختلف، اتمی، نظامی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی به دشمنان ارائه کرده‌اند. دادستان تهران اضافه کرد: در دادسرای شهید مقدس پرونده‌های زیادی در رابطه با مسائل امنیتی تشکیل شده و قضات این دادسرا تلاش زیادی انجام می‌دهند اما آنچه که این روزها در رسانه‌ها و مطبوعات منعکس شد، حمایت برخی از نمایندگان و مسئولین از برخی محکومان امنیتی است که تحت عنوان، دل‌سوزی، حمایت از حقوق شهروندی و تذکر به قوه قضائیه مطرح می‌شود. وی با اشاره به موج سواری رسانه‌های بیگانه در رابطه با پرونده آرش صادقی یکی از محکومان امنیتی به شفاف‌سازی در زمینه اعطای مرخصی به این زندانی و ماجرای اعتصاب غذای وی پرداخت و اظهار کرد: آرش صادقی که قبلاً به اعتصاب غذا اقدام کرده بود، چندین اتهام امنیتی دارد که به همین دلیل به ۷ سال و نیم حبس محکوم شده است. دکتر جعفری دولت‌آبادی تصریح کرد: نماینده دادستان تاکنون چند نوبت با وی ملاقات کرد ه و تاکید شد. برای موافقت با مرخصی باید از اعتصاب غذا دست بردارد ولی یک مرتبه مشاهده می‌شود که در توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی از نماینده مجلس گرفته تا برخی از اعضای شورای شهر از این محکوم امنیتی حمایت می‌کنند.
دادستان تهران با طرح این سوال که چگونه می‌شود برخی از مسئولان بدون اطلاع از محتویات پرونده‌ها از محکومان امنیتی حمایت می‌کنند، اظهار کرد: برخی از مسئولان طوری از این افراد حمایت کرده و نامه نگاری می‌کنند که گویا با نامه و پیگیری­های آن‌ها به این فرد مرخصی اعطا خواهد شد این در حالی است که نماینده دادستان تاکنون چند بار با این محکوم ملاقات داشته و عنوان کرده است که برای اعطای مرخصی باید اعتصاب غذا شکسته شود. این فرد ادعا می‌کند که به همسرش ظلم شده است در حالی که باید گفت با تداوم اعتصاب غذا مشکل همسرش حل نمی‌شود.