جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » اشباح قصرنشین در کاخ سلطنتی سوئد ندیم و همدم ملکه سوئد- خانم سیلویا ریناته سومرلات – هستند!

اشباح قصرنشین در کاخ سلطنتی سوئد ندیم و همدم ملکه سوئد- خانم سیلویا ریناته سومرلات – هستند!

کاخ سلطنتی دروتنینگهلم که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. در قرن هفدهم در جزیره لوون استکهلم پایتخت سوئد ساخته شده است.
خانم “سیلویا ریناته سومرلات” ملکه سوئد بطور کاملا صریح و شفاف میگوید که  در کاخ سلطنتی  محل اقامتش “اشباح مهربانی” زندگی می‌کنند
به گزارش روزنامه بریتانیایی گاردین، در یک برنامه مستند که آن را شبکه SVT پخش می‌کند، سیلویا ریناته سومرلات ملکه سوئد می‌گوید: “اشباح در کاخ سلطنتی این کشور ساکن هستند.در کاخ، دوستان کوچکی سکونت دارند. آن‌ها شبح هستند. بسیار هم مهربانند. گاهی حس می‌کنی که تنها نیستی». کاخ مورد اشاره -قصر سلطنتی “دروتنینگهلم” –  محل اقامت “داوم کارل شانزدهم” پادشاه سوئد و “ملکه سیلویای” ۷۳ ساله میباشد که دختر یک مرد بازرگان آلمانی و همسر برزیلی او است.کارل شانزدهم ۴۰ سال پیش با سیلویا ازدواج کرد و در میان پادشان سوئد، او طولانی‌ترین دوره سلطنت را دارد. “کریستینا” -خواهر مکله سیلویا- نیز سخنان خواهرش را درباره وجود اشباح در کاخ سلطنتی تایید می‌کند و در این باره می‌گوید: «در جای جای خانه می‌توانی وجود انرژی زیاد را حس کنی. عجیب است که شکل شکل مرئی به خود نمی‌گیرند. تمام منازل قدیمی داستان‌هایی از اشباح دارند اما این مساله مانعی در برابر سکونت مردم در این منازل نیست زیرا انرژی در آن‌ها زیاد است».