جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » باز هم بی انصافی “انصاف نیوز”/ به قلم مسعود مؤیدی

باز هم بی انصافی “انصاف نیوز”/ به قلم مسعود مؤیدی

مطالبی سراسر کذب به قلمی ناشناس در انصاف نیوز منتشر شده است، با دکتر خزعلی تماس گرفتم که نویسنده را می شناسید، گفت: “خیر، نامش هم برایم آشنا نیست” و اما پاسخ به اکاذیب منتشر شده:

۱- در مورد حکم جلب دکتر صادقی، با توجه به فراخوان صوتی ایشان در تلگرام به همراه دکتر خزعلی برای حمایت به خانه ایشان رفتیم، و با تقاضای برادرشان که نگران حاشیه ها بودند، محل را ترک کردیم و متاسفانه برادر دکتر صادقی آنشب قدری در مدح رییس قوه، بسیج، سپاه و… در جمع مردم سخن گفتند که لازم نبود!

۲- آقای عرب سرخی اتهامی بی اساس مبنی بر ارتباط ایشان با سعید امامی منتشر نمودند که هم تکذیب شد و هم در چندین مصاحبه زنده و نهایتا در یک نشست سرای قلم به شبهات پاسخ داده شد! حال اگر دو پیشکسوت سینما – که هر کدام ۵۰ الی ۶۰ فیلم در کارنامه خود دارند – جناب عرب سرخی را به مناظره دعوت کرده اند و مدعی هستند که آقای عرب سرخی در حراست ارشاد این کارگردان (عبدالله علیخانی) را شلاق زده است، به دکتر خزعلی چه ربطی دارد؟! آقای عرب سرخی نباید دروغی منتشر و بعد بگوید: “من فقط کپی پیست کردم!” نمی دانم چرا این حضرات به ظاهر اصلاح طلب این چنین به دروغ و تهمت و هتاکی و ناروا علیه تنها کسی که استوار مانده و استقامت ورزیده روی آورده اند، شاید حسادت باشد، چون خود نمی توانند استقامت کنند، مردان استوار را بر نمی تابند!

۳- در مورد اعتصاب غذا هم دکتر خزعلی ۹ بار بازداشت شده است و ۹ بار اعتصاب غذا کرده است که روزهای هرکدام مشخص است، و هیچکدام ۷۵ روزه نبوده است و کذب محض است!

بله در یک اعتصاب غذا که حال دکتر بسیار وخیم شده بوده است، او را به بهداری می برند و پزشک معالج می گوید: “هر لحظه ممکن است در سلول اَرِست کند و امکان رگ گیری و احیا نیست”. رییس بازداشتگاه در بهداری حاضر شده و از وی تقاضا میکند که به اعتصاب خاتمه دهد و دکتر مثل همیشه به کنایه که تا آزادی غذا نخواهم خورد، میگوید: “من فقط غذای مادر یا همسرم را می خورم!” و رییس همان جا به مادر دکتر زنگ میزند که فوری چیزی تهیه کرده و بیایید، و مادر سراسیمه قدری آب صاف شده گوشت در یک شیشه کوچک سس مایونز کرده و برایش می برد و با این کمتر از یک لیوان آب گوشت، جانش را نجات داده و دو روز بعد آزادش میکنند! این آب گوشت صاف شده که بهانه ای برای ملاقات و آزادی بود، میشود دستمایه برخی مزدوران امنیتی که ۳۱۴ روز اعتصاب غذا را به بازی بگیرند، این یک لیوان آب گوشت و افطار اعتصاب غذا را چه کسی خبری کرد جز خود دکتر خزعلی و چه کسی این قصه زیبا را نوشت، جز خودش؟!

او همیشه با وضعیت خطرناک جسمی و شرایط بحرانی آزاد شده است و در هیچ یک از اعتصاب غذاها هم توان کوهنوردی پس از آزادی نداشته است، هر چند او بلندمرتبه ترین قله‌های ایران چون دماوند، علم کوه، سبلان، الوند و… را فتح کرده است، اما توقع کوهنوردی پس از آزادی نداشته باشید، او در بزرگترین اعتصاب، با ۳۹ کیلوگرم کاهش وزن و عوارض جسمی بالا با واکر آزاد شد، در آخرین اعتصاب غذا هم فشار ۶ روی ۴ و قند ۵۰ و هموگلوبین بالای ۱۸ وضعیتی بحرانی ایجاد کرده بود و از بیمارستان آزاد شد! مدارک بیمارستانی و پزشکی قانونی موجود است! این شبهه افکنی ها کار یک اصلاح طلب نیست و قطعا کار یک مزدور امنیتی است!

۴- در باره افشای رانت خواری ها، رشوه خواری ها، اختلاس و فساد مسئولین، چه کسی چون خزعلی مینویسد و میگوید و حتی لحظه ای از مبارزه بی امان با فساد فروگذار نکرده است. او هرگز رانتی نداشته و حتی حاضر نشده است در ملک مصادره ای نماز بخواهد!

۵- حیان یک انتشارات خصوصی است و یک قرارداد کتاب انحصاری نداشته است و همه کتابهای حیّان کار مولفین و مترجمین خودش بوده و رقیب خصوصی هم داشته است، هیچ کتاب انحصاری در کارنامه حیّان وجود ندارد و البته سالیانی ناشر اول و دوم و برگزیده بوده است، تا دوران احمدی نژاد و روحانی که نیروهای امنیتی و حراست ارشاد مانع انتشار کتب پزشکی حیان و شرکت در نمایشگاههای کتاب شده اند و این ظلم ۱۱ ساله و ممانعت از کار، اگر رانت است، بله او از رانت حصر اقتصادی و شعب ابیطالب، زندان و انفرادی و شکنجه برخوردار است. از کشتی کاغذ هم دکتر بی خبر است، متاسفم که این همه دروغ پردازی با عنوان دروغین “اصلاح طلب” می شود و قطعا کار عوامل امنیتی و بازجوهاست!

در مورد ادعای موتور سنگین ۱۰۰۰ در زمان تظاهرات ۸۸، باز توهمات نویسنده است، دکتر با موتور پالس معمولی خویش در میان مردم بوده است و عکسهایش را هم در سایتش همان موقع منتشر کرده است، این بازی کودکانه شایسته اصلاح طلبان نیست!

ما تا آخر در کنار بسیجی خیبر و زندانی مقاوم جنبش سبز – که هرگز دست از اصلاح و مبارزه با فساد بر نداشت، خواهیم ایستاد.

مسعود مؤیدی
مسئول کمیته اجرایی سرای قلم