سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » نامه بیست و سوم محمد مهدوی فر به رهبری

نامه بیست و سوم محمد مهدوی فر به رهبری

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مد ظله‌العالی

این روزها اینجانب مانند بسیاری از مردم، اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق فضای مجازی دریافت می‌کنم و کمتر فرصت می‌کنم تلویزیون ببینم. این‌قدر که گاهی واقعاً دلم برای سیمای شما تنگ می‌شود.
امشب در آستانه‌ی نهم دی فرصتی دست داد که پای تلویزیون بنشینم و برنامه‌های چندین شبکه را که درباره‌ی حماسه‌ی نهم دی تهیه شده بود، دقایقی نگاه کنم.

در همین مدت کوتاه که به جعبه‌ی جادو چشم دوخته بودم، اینطور برداشت کردم که در طول تاریخ، امام حسین (ع) دو بار پا به عرصه‌ی گیتی نهاده است و انسان‌ها دو نوبت فرصت امتحان دادن در رکاب امام حسین (ع) را داشته‌اند. یک بار در حادثه‌ی معروف کربلا که منجر به شهادت ایشان شد و یک بار دیگر هم در این زمانه که گویی یک فرصت بی‌نظیر تاریخی ایجاد شده است که ما به وظیفه‌ی الهی خود عمل کنیم و امام زمانِ خودمان را که حضرتعالی می‌باشید، تنها نگذاریم.

تقدیر آن‌گونه رقم خورد که آن امام به حکومت نرسید و مظلوم بود ولی چه سود؛ زیرا این امام نیز با وجودی که برای مدتی بسیار طولانی حکومت کرده است، باز هم مظلوم است.

آن امام که مظلوم زیست و مظلومانه به شهادت رسید، فرصت انتقام از ظالمین را نداشت ولی شما در عین مظلومیت، بحمدالله این امکان را یافته‌اید که ظالمان و دشمنان ولایت را به سزای اعمال خود برسانید.

از جمله‌ی این ظالمین خانم نرگس محمدی است.
سزای او به خاطر ظلمی که به امام مظلومِ مسلمین روا داشته، این است که ۱۶ سال از عمر جوانی خود را در زندان سپری کند و در حسرت دیدار فرزندان خردسال خود بسوزد تا درس عبرتی باشد برای او و برای دیگران.

بعضی‌ها می‌پندارند دشمنان این امام، همانند دشمنان آن امامِ مظلوم (ع) حتماً باید از جنس شمر و یزید باشند ولی غافلند از اینکه این بار دست ظلم از آستین نویسندگان، شاعران، دانشجویان، استادان، روزنامه‌نگاران، وکیلان، کارگران و نیز از آستین معلمان بیرون آمده است.

از حضرتعالی می‌خواهم فرصت را غنیمت بشمارید و در قلع و قمع ظالمان از هیچ کوششی فروگذاری نکنید.

ارادتمند شما محمد مهدوی فر
تخریبچی و غواص دفاع مقدس
هشتم دی ماه نود و پنج