جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » توطئه های “نقوی حسینی” از باند ضد انقلاب و خمینی زدایِ حسین طائب بر علیه عرفان اسلامی

توطئه های “نقوی حسینی” از باند ضد انقلاب و خمینی زدایِ حسین طائب بر علیه عرفان اسلامی

جوانک منحرف فاسد مفسد خمینی ستیز – موسوم به نقوی حسینی – /که یکی از پیشانی سیاههای نفوذی باند خمینی زدا در مجلس و از دُم و دنبالچه های سعید امامی است و مستقیما خط و ربط خودرا از مهره های پیشانی سیاهی مانند “حسین طائب” خمینی ستیز اخذ میکند/ از تلاش برای گسترش خط عرفان ستیزی و خمینی زدائی دستگاه های اطلاعاتی در کشور خبر میدهد.

جوانک منحرف فاسد مفسد موسوم به نقوی حسینی  درحالی که “لواط کاری در صدرِ جامعه قرآنی” و “چپاول ننگین بیت المال” و “سرقت علنی سپرده های مردم به عنوان “اموال بلاصاحب” را  توسط عناصر ضدانقلاب خمینی زدای کاشته شده در صدر مناصب مملکت، بطرز  مسخره و مضحکی “اعتقادات و ارزشهای انقلابی و دینی”!!!  میخواند، مدعی شد که “دشمن!!” -در لندن و واشنگتن!!!- گروه ها و حلقه های نفوذی!!! “عرفان های نوظهور” در داخل ایران تشکیل میدهد!!! تا “اعتقادات و ارزشهای دینی مردم!!! را تحریف کند!!

ادعاهای نامیزان جوانک منحرف فاسد مفسد نقوی حسینی در گفت و گو با “میزان” به شرح زیر است:

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزارت اطلاعات در زمینه برخورد با گروه ها، حلقه ها و باندهای نفوذی طبق گزارشی که به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه کرده است برنامه مدون، کاملا دقیق و کارشناسی شده دارد تا این گروه ها را شناسایی و با آنها برخورد کند.
به گزارش فرقه نیوز؛ حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره رویکرد موفقیت آمیز وزارت اطلاعات کشورمان در برخورد با جریانات انحرافی و عرفان های ظهور اظهار کرد: یکی از راه های نفوذ دشمن و برنامه ریزی هایی که در لندن و واشنگتن برای نفوذ دشمن در کشورمان طراحی شده و در حال اجرا است ایجاد حلقه های انحرافی و گروه های تند و نوظهور است.این گروه های تند و نوظهور برای تحریف اعتقادات و ارزش های دینی و انقلابی، گروه ها و حلقه هایی را تشکیل می دهند که امروز می بینیم یکی پس از دیگری و به سرعت در حال رشد هستند.همان کاری که انگلیس در زمان قاجار با ایجاد بابیت و بهائیت انجام داد امروز به نحو دیگری انجام می دهد.

وزارت اطلاعات در زمینه برخورد با گروه ها، حلقه ها و باندهای نفوذی طبق گزارشی که به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه کرده است برنامه مدون، کاملا دقیق و کارشناسی شده دارد تا این گروه ها را شناسایی و با آنها برخورد کند.

پس از دستگیری اعضای گروه ها نوع برخورد با آنهایی که قابل گفت و گو هستند و به انحراف خود پی می برند، نسبت به افرادی که تربیت می شوند تا با جمهوری اسلامی ایران عناد داشته باشند و وابسته به بیرون هستند و خط ارتباطی دارند و منابع مالی خود را از خارج دریافت می کنند، متفاوت خواهد بود. دستگاه امنیتی کشورمان به طور کامل فعالیت های گروه های نفوذی را مورد بررسی قرار می دهد و برخورد مناسب را در شرایطی که وجود دارد انجام می دهد.
نقوی حسینی با بیان اینکه گزارش های متعددی و تکان دهنده ای از حلقه ها و گروه های نوظهور به ما می رسد خاطرنشان کرد: انواع فساد های اخلاقی و اقتصادی در جلسات این گونه گروه‌ها رخ می دهد به گونه ای که خانواده های متعددی از طریق این حلقه و گروه های نو ظهور کارشان به نابودی کشیده شده است.لازم است که خانواده ها به موضوعات و جلساتی که به صورت روزمره و خارج از حیطه کاری برگزار می شود و عناوین مختلفی چون عرفان و مناسک مذهبی دارند توجه کنند زیرا ما شاهد جنایت و فسادهای زیادی نشات گرفته از تاثیرات حلقه ها و گروه های نفوذ در کشور هستیم.
منبع: میزان