جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » ریزه خواران سفره برچیده شده”محموداحمدی نژاد” که از بنیانگذاران فسادگسترده نهادینه شده درکشورند، محفل جدیدی زیر برچسب به اصطلاح “جبهه مردمی نیروهای انقلاب”!! به راه انداخته اند!

ریزه خواران سفره برچیده شده”محموداحمدی نژاد” که از بنیانگذاران فسادگسترده نهادینه شده درکشورند، محفل جدیدی زیر برچسب به اصطلاح “جبهه مردمی نیروهای انقلاب”!! به راه انداخته اند!

شعبده بازی تازه محفل “حسین طائب” در آستانه انتخابات

عصر دیروز “اعضای یک محفل اطلاعاتی ضد انقلابی و چپاولگر میراث انقلاب اسلامی” وابسته به اطلاعاتِ “سپاه – بسیج”” با راه اندازی شعبده ای مضحک در حضور خبرنگارها و عکاسها و اصحاب رسانه از  “جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی”!!  رونمائی کرد.

 

هیئت مؤسس محفل ضدانقلابی موسوم به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست آخوندی موسوم به محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.

نادر طالب زاده -و افرادی در حاشیه او- همه ورشکسته های نطع سیاست داخلی امروز اند. نادرطالب زاده از سرکردگان سرکوب آزادیهای شهروندی در یورشهای سنگین “تهاجمهای ضدفرهنگی” و از همدستان عوامل نفوذی وابسته به باند دم و دنبالچه های سعیدامامی در قرارگاه پدافند جنگ نرم در حوزه عمل “اداره فرق و ادیان خراسان” و “سازمان تبلیغات (ضد) اسلامی” استان رضوی، میباشد و در عرصه سینما و ادبیات و فلسفه فعالیتهای ننگینی درکارنامه خود دارد!

به گزارش «تابناک»، اعضای هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» عصر دیروز با حضور در مجموعه سرچشمه تهران و در جمع خبرنگاران با قرائت بیانیه‌ای رسماً اعلام موجودیت کردند.

هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست آخوند محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.

 

بیانیه اعلام موجودیت «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»
وضعیت موجود شایسته نظام اسلامی نیست/ نیروهای انقلاب برای مبارزه با فساد و تحول در اقتصاد متحد شوند

اعضای این هیئت مؤسس همچنین با حضور در جمع خبرنگاران بیانیه‌ این جبهه را قرائت کردند.

 

متن کامل بیانیه اعلام موجودیت این جبهه که توسط  مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه (وزیربهداشت در دولت احمدی نژاد -معجزه هزاره سوم-!!!) قرائت شد، به‌شرح ذیل است:

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُركُم وَیُثَبِّت أَقدامَكُم» (سوره محمد«ص» آیه 7)

مردم شریف ایران

انقلاب اسلامی ایران که به‌رهبری امام خمینی(ره) و حضور یک‌پارچه و مجاهدت مؤمنانه مردم ایران به پیروزی رسید، زمینه را برای بازگشت به جهان‌بینی اسلامی و حاکمیت ارزش‌ها و روش‌های دینی فراهم آورد. ملت ایران با انتخاب هوشمندانه نظام حکومتی مبتنی بر «ولایت فقیه» راه را برای نیل به آرمان والای «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» هموار کرد.

انقلاب اسلامی، طی قریب چهار دهه حیات پربرکت و دوران‌ساز خویش، با ایستادگی در مقابل نظام سلطه و قدرت‌های زیاده‌خواه جهانی و هماوردی با دشمنان و رقیبان تمدنی و تاریخی خود، با گسترش آزادی‌ها و تأمین استقلال و استقرار امنیت و ثبات در کشور و پیشرفت‌های شگرف آموزشی، علمی و فناوری، افزایش سطح رفاه عمومی و…، ایران را به یک قدرت بلامعارض منطقه‌ای و قدرت مطرح جهانی بدل کرد و الگوی انقلاب اسلامی، امروز الهام‌بخش همه ملت‌های تحت ستم و آزادی‌خواه قرار گرفته است.

و این همه، به‌سبب ایستادگی و پایمردی ملت ایران بر آرمان‌ها و اهداف انقلاب خویش و رهبری پیامبرگونه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله) و به‌مدد فداکاری ایثارگران و خون پاک شهیدان بزرگوارمان حاصل شده است.
اما حقیقت آن است که با وجود این دستاوردهای عظیم و به‌رغم تلاش‌های فراوان صورت گرفته در دوران پس از انقلاب، هنوز آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و انتظارات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله) به‌تمامی محقق نشده‌اند و چشم‌انداز زیبا و شوق‌انگیز جمهوری اسلامی به منصه ظهور نرسیده است و مردم به همه آرزوهای خود در ایجاد یک نظام مردم‌سالار دینی نائل نشده‌اند.

مشکلات اقتصادی که بیکاری جوانان، رکود اقتصادی و گرانی و کاهش قدرت خرید مردم در رأس آن است، همچنان مهمترین مسئله کشور است، با وجود ارتقای سطح رفاه عمومی و تلاش‌های صورت گرفته برای گشایش در معیشت مردم، هنوز بسیاری از مردم زیر خط فقر قرار دارند و از تأمین معاش روزانه خود عاجزند. فساد اداری و فساد اقتصادی با ارقام نجومی و دریافت‌های نامتعارف و ناعادلانه مدیران و صاحب‌منصبان از آستانه تحمل مردم فراتر رفته است.

ما آشکارا اعلام می‌کنیم این وضعیت و وجود این مشکلات، شایسته نظام جمهوری اسلامی نبوده و در شأن مردم انقلابی و فداکار این سرزمین نیست. پذیرفته نیست کشوری برخوردار از منابع سرشار و ثروت‌های فراوان مادی و سرمایه عظیم و لایزال انسانی که آن انقلاب شکوهمند را به پیروزی رساند و در دفاع مقدس 8ساله خود، بر اراده جهانی برای تصرف سرزمین و شکستن عزت و کرامتش فائق آمد و امنیت کشور را در این جهان ناآرام و پرآشوب و منطقه‌ای که از زمین و آسمانش شراره‌های جنگ و فتنه و قتل و غارت می‌بارد، به اوج رساند و آن پیشرفت‌های شگرف را در عرصه علم و فناوری آفرید، دست‌به گریبان چنین مشکلاتی باشد.

ما اطمینان داریم این ملت بزرگ به‌رغم تهدیدهای دشمنان، ظرفیت‌ها و فرصت‌های بی‌بدیلی برای غلبه بر مشکلات و موانع سدکننده راه پیشرفت خویش در اختیار دارد و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تأکید کرده‌اند، هرگاه به مبانی و ویژگی‌های انقلاب خود تمسک کرده‌ایم و نیروی زلال و لایزال مردم به صحنه آمده است، بر مشکلات غلبه کرده‌ایم و هرگاه به‌جای اعتماد به نیروی ملت و توانایی‌های داخلی به بیگانه چشم دوختیم، ناکام مانده و زیان کردیم. توفیق و دستاوردهای انقلاب، حاصل انقلابی عمل کردن و تکیه و اعتماد به مردم است و آسیب‌ها و انحراف‌ها محصول غفلت دولت‌ها و مسئولان از این حقیقت روشن!

با کمال تأسف باید اذعان کرد بسیاری از مسئولان و مدیران اجرایی کشور از هر یک از جناح‌ها و سلیقه‌های سیاسی که عهده‌دار مسئولیت بوده‌اند، به‌تدریج از روحیه و منش انقلابی و از مردم و مستضعفان که ولی‌نعمتان آنها بوده و هستند، فاصله گرفته و برخی از آنان به اشرافی‌گری و رفاه‌طلبی و ثروت‌اندوزی روی آورده‌اند و از سوی دیگر، مردم، حضور مؤثری در اداره کشور نداشته و نتوانسته‌اند به وظیفه انقلابی خود در نظارت و مراقبت بر عملکرد مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و نقد آنان و مطالبه‌گری از آنان عمل کنند.

پیشنهاد ما این است که برای عبور از تنگناهای اقتصادی و نجات کشور از مشکلات و معضلاتی که آن را از حرکت در مسیر پیشرفت و اعتلاء بازداشته است به اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب بازگردیم و با هم‌فکری و هم‌دلی، راه را برای حضور مؤثر و مستمر مردم در اداره کشور هموار کنیم و موانع حرکت رو به جلو و عوامل سدکننده پیشرفت را از سر راه برداریم.

ما، جمعی از دردمندان و دغدغه‌داران، با توکل بر خدای متعال و امیدوار به نصرت الهی و با آگاهی از قدرت و توانمندی‌های کشور و ظرفیت‌های بی‌بدیل نظام جمهوری اسلامی و با علم به فرصت‌های فراوان منطقه‌ای و بین‌المللی و با اعتماد به ظرفیت عظیم ملت ایران، پیشقدم شده و با اعلام افراد زیر به‌عنوان پایه‌گذاران این حرکت از تمامی نیروهای انقلاب، دردمندان و دلسوزان، صاحبان اندیشه و اراده، از اقشار مختلف مردم در پهنه جغرافیای کشور عزیزمان ایران دعوت می‌کنیم در این جهاد مقدس شرکت کنند و در یک جبهه فراگیر و مردمی برای کارآمدسازی نظام اجرایی کشور، تحول در وضعیت اقتصادی مردم، مبارزه با فساد و هموار کردن مسیر پیشرفت و عدالت متحد شوند.

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» که عنوان این حرکت مردمی و خیزش عمومی است، در نخستین گام به تشکیل «مجمع مردمی نیروهای انقلاب» همت خواهد گماشت. این مجمع که برخاسته از متن نیروهای مؤمن و انقلابی سراسر کشور است، با توجه به انتخابات پیش‌ِرو که با عنایت به شرایط کشور، بسیار مهم و سرنوشت‌ساز خواهد بود، در فرآیندی مشارکتی و مبتنی بر مردم‌سالاری، خط‌مشی سیاسی و اهداف و برنامه‌های جبهه را معین و اعلام خواهد نمود.

من الله التوفیق و علیه التکلان

محمدحسین رحیمیان، یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و مرضیه وحید دستجردی

رئیس هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» با اشاره به اینکه این جبهه فراتر از یک جناح و دو جناح است، گفت: نیروهای وفادار به انقلاب به این جبهه فراگیر بپیوندند.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان رئیس هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» گفت: آشکارا اعلام می‌کنیم برخی کارگزاران از مردم فاصله گرفته‌ و به‌سمت تجمل‌گرایی رفته‌اند؛ ملت ما تمام سختی‌ها را به دوش کشیده‌اند، اما مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد.

وی افزود: “جبهه مردمی انقلاب اسلامی” فراتر از یک جناح  و دو جناح است؛ ما اصول‌گرایی را قبول داریم، اما معتقدیم مشکلات با یک جناح حل‌شدنی نبود. از همه نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی می‌خواهیم که به این جبهه فراگیر بپیوندند.

اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب: «برای تحول» و «علیه فساد» آمده‌ایم

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان خاطرنشان کرد: دشمنان به چیزی کمتر از تسلیم محض ما در برابر خواسته‌های شیطانی رضایت نمی‌دهند. دشمن امروز مجهزتر از هر زمان دیگر و با استفاده از ابزارهای مختلف به جنگ با ما آمده تا با بهره‌برداری از همه ابزارها نظام ما را از پای بیندازد.

 

وی ابراز کرد: اگر در صحنه عاشورا 72 نفر آماده شدند تا در راه امام حسین(ع) شهید شوند، امروز به‌لطف خدا و برکت خون شهدا در سراسر جهان صدها هزار سرباز آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.

رئیس هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنچه در لبنان، سوریه، بحرین و یمن شاهدیم نشانه آشکار از عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که در تاریخ نمونه نداشته است.

اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب: «برای تحول» و «علیه فساد» آمده‌ایم

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان اینکه علی‌رغم همه امتیازات این نظام، اما متأسفانه بسیاری از وصایای امام راحل به منصه انجام نرسیده است، گفت: شاید اذعان کنیم که نظام اجرایی ما همواره ناتوان بوده و مشکلات جامعه را برطرف کند. برخی از کارگزاران نظام از مردم دوری گزیده و به‌سمت تجمل گرایش پیدا کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مردمی که به‌فرموده امام راحل از مردم صدر اسلام نیز برتر هستند و در طول این مدت فداکاری خود را اثبات کردند، گرفتار مشکلاتی نظیر معضل اشتغال شده‌اند و اینها مسائلی است که خواب را از چشمان رهبر ما ربوده و دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان درباره هدف تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: حل مشکل کشور ما با یک جناح و نگاه حل نمی‌شود و این جبهه فراتر از یک جناح و دو جناح است.

وی افزود: همه عناصری که به اصول انقلاب، خط امام و قانون اساسی به تبعیت و پیروی محض از مقام ولایت یعنی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعتقاد دارند به این عرصه فرا خوانده می‌شوند تا با وحدت جبهه مردمی نیروهای انقلاب و خدمتگزاران به جامعه را شکل دهند. هدف از شکل‌گیری این جبهه اقدام صادقانه است.

اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب: «برای تحول» و «علیه فساد» آمده‌ایم

رئیس هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام “حل مسئله اشتغال و فساد اداری از اهداف اساسی ما باید باشد”، گفت: امیدواریم با صداقت این مسیر ادامه یابد و ما راهی جز این نداریم که اقدام و عمل صالح داشته باشیم و صداقت و راستگویی را سرلوحه رفتار و اعمال‌مان قرار دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در پایان تأکید کرد: این جبهه فراتر از جریان اصولگرایی و مشتمل بر همه کسانی است که به اسلام و راه امام(ره) پایبند هستند.

210 چهره ملی کشور از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» حمایت کردند

به گزارش تسنیم، همزمان با اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، 210 نفر از چهره‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از این جریان حمایت کردند که اسامی آنها به‌شرح ذیل است:

سید محمدحسن ابوترابی‌فرد
ابوالفضل ابوترابی
محمدسعید احدیان
سیدعلی ادیانی
مریم اردبیلی
حمیدرضا ارشادمنش
حسین اسرافیلی
صالح اسکندری
داریوش اسماعیلی
حمید اعتماد
ضیاءالله اعزازی ملکی
لاله افتخاری
شهروز افخمی
مهدی اقراریان
جهانگیر الماسی
زهره الهیان
احمد امیرآبادی فراهانی
محمدرضا امیری کهنوج
معصومه آباد
حسین آذین
احمد آریایی‌نژاد
احد آزادی‌خواه
رضا آشتیانی عراقی
محمدحسن آصفری
مرضیه آقاحسینی
سیدمرتضی بختیاری
مهرداد بذرپاش
سیدمحمدتقی بطحایی
حسن بهرام‌نیا
محمود بهمنی
علیرضا پناهیان
محمدرضا پورابراهیمی
سیدمحمد پولادگر
محسن پیرهادی
فرهاد تجری
هاجر تحریری نیک‌صفت
محمدعلی تسخیری
رضا تقی‌پور
سیدعلیرضا تکیه‌ای
عباس توانگر
امین توکلی‌زاده
پیام تیرانداز
سیدقاسم جاسمی
سیدیاسر جبرائیلی
ابوالقاسم جراره
علیرضا جعفری
قاسم جعفری
محمدصالح جوکار
سیدمهدی جولایی
پروانه چراغ‌نوروزی
حسینعلی حاجی‌دلیگانی
سیده صدیقه حجازی
غلامعلی حدادعادل
ابوالفض حسین‌بیگی
فریدون حسنوند
سیده اعظم حسینی
سیدمحمد حسینی
سیدحسن حسینی شاهرودی
سیدجواد حسینی‌کیا
فرشته حشمتیان
حسن حمیدزاده
احمد حیدری
الهام حیدری
امیر خجسته
علیرضا خسروی
مرتضی خلفی‌زاده
محمد خوش‌چهره
رضا داوری
محمدرضا داورزنی
محمد درخشان
جعفر درونه
محمد دهقان
حبیب‌الله دهمرده
محمدباقر ذوالقدر
مجتبی ذوالنور
الهه راستگو
محمدحسین رجبی‌دوانی
مجتبی رحمان‌دوست
قدرت‌الله رحمانی
طاهره رحیمی
امیرابراهیم رسولی
محسن رضایی
محمدابراهیم رضایی
محمدرضا رضایی‌کچویی
سیدمحمود رضوی
ایران رکن‌آبادی
بیژن رنجبر
اکبر رنجبرزاده
محمدتقی رهبر
فاطمه رهبر
فرهاد رهبر
علیرضا زاکانی
محمدمهدی زاهدی
مسعود زریبافان
فاطمه زعفرانی
لیلا زعفرانچی
قاسم ساعدی
احمد سالک
ابراهیم سحرخیز
محمداسماعیل سعیدی
عطاءالله سلطانی‌صبور
پروین سلیحی
احمد سلیم‌آبادی
حسن سلیمانی
سعید سلیمانی
علیرضا سلیمی
الله‌مراد سیف
ناصر سیم‌فروش
علی‌محمد شاعری
اقبال شاکری
مجتبی شاکری
مهرشاد شبابی
محمدحسن شجاعی‌فرد
سید صدرالدین شریعتی
مالک شریعتی
حمزه شکیب
محمدرضا شمس‌اردکانی
جمال شورجه
محمدکریم شهرزاد
حسینعلی شهریاری
عباس شیبانی
رضا شیران خراسانی
علیرضا صفارزاده
سیدعلی طاهری
عباس طایفه
سید صادق طباطبایی‌نژاد
محمدجواد عامری قهرایی
سیدمحمدباقر عبادی
اسدالله عباسی
حجت‌الله عبدالملکی
محمدصادق عربلو
فریدون عزیزی
ابراهیم عزیزی
علی عسگری
احمد علیرضابیگی
بهرام عین‌اللهی
مهدی غضنفری
حسین فتاحی
ناصر فخاری
محمود فرشیدی
لطف‌الله فروزنده دهکردی
محمدحسین فرهنگی
مهدی فضائلی
حمیدرضا فولادگر
نفیسه فیاض‌بخش
فاطمه قاسم‌پور
رستم قاسمی
غلامرضا قاسمیان
سیدامیرحسین قاضی‌زاده
حسین قدیانی
فاطمه قربان
سیدعلی قریشی
ابوالفضل قناعتی
محمود قیومی لولاچیان
منصور کبگانیان
طوبی کرمانی
سهیل کریمی
علی‌اکبر کریمی
عامر کعبی
سیدمحمدرضا کلانترمعتمد
کلهر
کمیل کهنسال
جبار کوچکی‌نژاد
محمدجواد کولیوند
اصغر گرانمایه‌پور
امید گلزاری
عباس گودرزی
سهراب گیلانی
علی‌اکبر متکان
جلیل محبی
بتول محتشمی
شاهین محمدصادقی
منوچهرمحمدی
محمدرضا محمدخانی
مصطفی مرسلی
مجید مشایخی
عبدالرضا مصری
محمدمهدی مفتح
رضا مقدسی
بیژن مقدم
الهیار ملکشاهی
فرشاد مهدی‌پور
سید شکرخدا موسوی
احمد مؤمنی‌راد
سیدرضا میرزاده
علی‌محمد نائینی
الیاس نادران
عبدالمقیم ناصحی
مجید ناصری‌نژاد
محمد ناظمی‌اردکانی
مجید نامجو
حسین نجابت
رضا نجابت
شهربانو نخعی
عبدالحمید نقره‌کار
سیدحسین نقوی‌حسینی
بیژن نوباوه‌وطن
منیره نوبخت
فاطمه سادات نیری
ذبیح نیکفر لیالستانی
منصور واعظی
ساسان والی‌زاده
الهه وحید دستجردی
مهدی وکیل‌پور
رضا هادی
حسین هاشمی تختی‌نژاد
سیدمحسن یحیوی
محمدرضا یزدانی‌خرم
علیرضا یعقوبی