پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » آرش صادقی در پی بالا آوردن خون و … به صورت ارژانسی به بهداری زندان اوین منتقل شد.

آرش صادقی در پی بالا آوردن خون و … به صورت ارژانسی به بهداری زندان اوین منتقل شد.

 شب گذشته آرش صادقی به دلیل وخامت حالش درپی افت شدید فشار خون، تپش قلب، تنگی نفس و بالا آوردن لخته خون به صورت ارژانسی به بهداری زندان اوین منتقل شد. آقای صادقی شصت و یکمین روز از اعتصاب غذای اعتراضی خود را پشت سر گذاشته است.

پزشکان به شدت از وضعیت آرش صادقی ابراز نگرانی کرده و دستور انتقال و بستری شدن را برای وی صادر کرده اند. همچنین پزشکان عنوان کرده اند که مشکل حالت تهوع و بالا آوردن لخته باید یا از معده و یا از مری آرش صادقی باشد. اما برای تشخیص درست لازم است عمل آندوسکوپی را انجام دهند و این زندانی تحت مراقب قرار گیرد.”

به دلیل اینکه بدن آرش صادقی بر اثر اعتصاب غذا به شدت ضعیف شده و وزن زیادی از دست داده (۱۹کیلو) برای انجام آندوسکوپی باید سرم تراپی انجام دهد. اما آرش صادقی با سرم تراپی و انتقال به بیمارستان مخالفت کرده.”

آرش صادقی که شصت و یکمین روز از اعتصاب غذای اعتراضی خود را پشت سر گذاشته، از مشکلات معدوی و کلیوی، بریده بریده گفتن کلمات، تپش قلب، تنگی نفس، افت فشار، حالت تهوع، بالا آوردن لخته خون، کاهش وزن شدید و لاغری مفرط، پوسته پوسته شدن پوست بدن، بی خوابی، بالا بودن غلظت خون و خطر سکته قلبی که همگی از عوارض اعتصاب غذاست، رنج می برد.