پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » اقدام کریمی قدوسی هم جرم است/از این به بعد، این دست اقدامات در دستور کار دلواپسان است

اقدام کریمی قدوسی هم جرم است/از این به بعد، این دست اقدامات در دستور کار دلواپسان است

چطور می شود که اخبار جلسه ای محرمانه را منتشر کرد؟ زیبنده نمایندگان مجلس نیست اینگونه رفتار کنند. از طرفی چنین چیزی واقعیت نداشت، اگر هم داشت انعکاس یک موضوع محرمانه جرم است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با  «انتخاب» درباره انتشار خلاف واقع اظهارات محمدجواد ظریف توسط نماینده مشهد اظهار کرد: این اقدام آقای کریمی قدوسی هم جرم است و هم خلاف شرع و اخلاق .
عضو فراکسیون امید گفت: چطور می شود که اخبار جلسه ای محرمانه را منتشر کرد؟ زیبنده نمایندگان مجلس نیست اینگونه رفتار کنند. از طرفی چنین چیزی واقعیت نداشت، اگر هم داشت انعکاس یک موضوع محرمانه جرم است.
این نماینده مجلس تاکید کرد: تاکنون بارها این آقایان چنین اقداماتی را انجام داده اند و تکرار آن خیلی دور از ذهن نیست.
جعفرزاده بیان کرد: ضمن اینکه آقای نعمتی نوار را گوش داده است و میگوید چنین چیزی نبوده است.
وی اضافه کرد: اینها به دنبال این هستند که ذهن مردم را مخشوش کنند و در آستانه انتخابات عملکرد دولت در همه زمینه را زیر سوال ببرند.
این نماینده مجلس عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب درباره مذاکره کنندگان فرمودند که این افراد انسانهای سالمی هستند که به کشور خیانت نکردند و زحمت کشیدند. چطور این افراد زحمات این گروه را منکر میشوند و عبارات ناپسندی را به کار می برند.
جعفرزاده گفت: دلواپسان از این به بعد از این موارد را در دستور کار خود دارند و خیلی اقداماتشان دور از انتظار نیست.
وی همچنین درباره برخورد هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با جواد کریمی قدوسی، گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید جرم آقای کریمی قدوسی را پیگیری کند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «انتخاب» درباره انتشار خلاف واقع اظهارات محمدجواد ظریف توسط نماینده مشهد اظهار کرد: این اقدام آقای کریمی قدوسی هم جرم است و هم خلاف شرع و اخلاق .